Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна ременя ГРМ і натяжного ролика Деу Сенс, ЗАЗ Шанс

12.07.2016 | Sens

При сервісному обслуговуванні двигуна ZAZ Sens особливу увагу слід приділяти заміні ременя ГРМ. Термін служби ременя газорозподільного механізму коливається від 30 000 до 60 000 (км) пробігу, залежно від модифікації двигуна. Якщо запустити техстан ременя ГРМ, то ремінна передача може порватися або перескочити по зубах шестерен.

На автомобілі ЗАЗ Сенс з двигунами МеМЗ 307 і МеМЗ 317 механізм ГРМ має повністю ідентичний пристрій. До складу ГРМ входять: шестерня розподілвалу, водяна помпа і натяжний ролик. У модифікації з двигуном A15SMS пристрій ГРМ приблизно такий самий.

Артикул ременя ГРМ Daewoo Sens (МеМЗ 307 або МеМЗ 317): 245-1006040, LA10х725AVX, CT536, GT5027.

Артикул водяної помпи (МеМЗ 307 або МеМЗ 317): 245-1307010, 245.1307010.03.

Артикул натяжного ролика (МеМЗ 307 або МеМЗ 317): 245-1006120, A-307-1006121, K6789.

Автомобіль ЗАЗ Сенс з двигуном A15SMS є дуже рідкісною модифікацією. Але якщо ремонтується саме це авто, то слід використати ремінь ГРМ, помпу і ролики від ZAZ Lanos.

Ремінь ГРМ ЗАЗ Сенс

Сервіс ГРМ ЗАЗ Сенс

На двигуні МеМЗ 307/317 заміну ременя ГРМ рекомендується здійснювати на відмітці 60 000 (км) пробігу. При цьому водій повинен здійснювати щорічний огляд ремінної передачі газорозподільного механізму.

Позапланова заміна ременя ГРМ ZAZ Sens може здійснюватися з наступних причин:

  1. Зносилася зубчаста поверхня ременя
  2. Ремінь надірвався
  3. З корду лізуть нитки
  4. Ремінь залило мастилом

Ремінна передача ГРМ підлягає заміні і у тому випадку, якщо ремінь розтягнувся і помітно совається по зубах.

Щоб дістатися до ГРМ автомобіля ЗАЗ Сенс, багато зусиль робити не треба. Для забезпечення доступу до газорозподільного вузла слід лише зняти: декоративну кришку двигуна, корпус повітряного фільтру і передню кришку ГРМ. На спеціалізованому СТО ремінь ГРМ цього авто міняють рівно за 30 хвилин.

Нижче викладений додатковий відеоролик, що прояснює деякі особливості обслуговування ГРМ на цьому авто.

Як замінити ремінь ГРМ ЗАЗ Сенс

Якщо при сервісному обслуговуванні ГРМ планується міняти водяну помпу, то без допомоги оглядової ями обійтися буде складно. В даному випадку треба буде зливати антифриз. Якщо ГРМ обслуговується без зняття помпи, то яма не знадобиться.

  • Обов'язково від'єднуємо "-" від АКБ.
  • Знімаємо декоративну пластикову кришку двигуна. Для цього треба від'єднати від кришки високовольтні дроти і викрутити пробку затоки моторного мастила ЗАЗ Сенс.

Знімаємо декоративну пластикову кришку двигуна

Знімаємо передню кришку ГРМ

  • Скидаємо ремінь генератора. Щоб це зробити, треба ослабити болти генератора. Всього 3 болти. Один на натяжній планці і два на кронштейні, який підтримує сам корпус генератора. Коли усі болти ослаблені, генератор треба подвинути у бік блоку циліндрів.

Скидаємо ремінь генератора

Зверніть увагу, регламент ТО автомобіля ЗАЗ Сенс пропонує міняти ремінь генератора разом з ременем ГРМ, на відмітці пробігу 60 000 (км). Щоб вільно від'єднати ремінь генератора, треба буде відкрутити в самому низу шківа колінчастого валу захисну планку.

У блозі по ремонту ZAZ Sens є детальний огляд на тему заміни генератора.

  • Встановлюємо шків розподілвалу в положення ВМТ. Для цього слід вивісити переднє праве колесо і по ходу руху, тобто за годинниковою стрілкою, прокрутити колесо до тих пір, поки не зійдуться контрольні мітки. Приклад на фото нижчий.

Встановлюємо шків розподілвалу в положення ВМТ

  • Фахівці рекомендують повністю зняти переднє праве колесо, а також пильовик, який обмежує доступ до шківа коленвала.
  • Послабляємо натягнення ролика ременя ГРМ. Сам ролик фіксується на натяжній планці з пружиною. Заздалегідь слід від'єднати пружину, хоча це і не обов'язково. Далі треба ослабити болт, який фіксує положення натяжної планки. Положення фіксувального болта відмічене на фото нижче.

Послабляємо натягнення ролика ременя ГРМ

  • Деякі майстри знімають шків коленвала. По факту ремінь ГРМ цілком реально замінити навіть зі встановленим на своє місце шківом. Але якщо зняти шків відкривається огляд на нижню мітку ВМТ. Це головна причина, по якій все ж є сенс знімати шків, хоч це і не так критично.
  • Знімаємо старий ремінь ГРМ. Украй бажано живцем познайомитися з техсостоянием старої ремінної передачі. Особливу увагу слід приділити наявності масляної плівки. Якщо на ремені є олія, означає потьок сальник розподільного валу. Перед установкою нового ременя треба буде усунути цю несправність.

Знімаємо старий ремінь ГРМ

За наявності масляної плівки на ремені ГРМ Daewoo Sens ремінна передача нерідко проскакує по зубах. Через це збиваються фази механізму газорозподілу.

  • Обов'язково треба перевірити стан натяжного ролика і шестерні водяної помпи. Якщо ролик або шестерня обертаються з підклинюванням, а також у разі люфта або наявності сторонніх звуків, слід відразу ж замінити проблемний механізм.

У випадку із заміною водяної помпи, слід заздалегідь спустити антифриз. При установці нового насоса не забудьте використати і нове кільце ущільнювача. У блозі по ремонту Деу Сенс є окремий огляд на тему заміни водяної помпи.

  • Ставимо новий ремінь ГРМ. Багато майстрів скаржаться, що новий ремінь газорозподільного механізму входить на місце насилу. В цьому випадку досвідчені фахівці йдуть на невелику хитрість. Треба лише зняти шків розподілвалу і одягнути його назад, але вже із заздалегідь накинутим ременем. Шків посадити на місце набагато легше, ніж натягувати ремінь на зуби.

Не треба забувати, що автомобіль ZAZ Sens представлений різними модифікаціями. Не виключено, що куплений ремінь ГРМ банально не підходить за розміром. Перед вибором нового ременя фахівці рекомендують зняти стару ремінну передачу і порахувати кількість зубів. У стандартній комплектації ремінь ГРМ для Сенс має 94 зуби.

  • Збираємо вузол в зворотній послідовності. Перед безпосереднім запуском двигуна треба прокрутити ГРМ за годинниковою стрілкою вручну. Вистачить 2 повних обертів, щоб зрозуміти, що в двигуні нічого не клинит.
  • Запускаємо мотор і робимо пробний заїзд.

Додаткова інформація

Заміна ременя ГРМ в автомобілі ЗАЗ Ланос дозволяє здійснити ряд інших сервісних робіт. Без від'єднання ГРМ неможливо провести:

  1. Регулювання клапанних проміжків
  2. Заміну клапанної групи
  3. Огляд розподілвалу
  4. Демонтаж ГБЦ
  5. Заміну прокладки ГБЦ

ГРМ знімається і у багатьох інших випадках, від сервісу поршневої до демонтажу колінвала.

Велика частина модифікацій ZAZ Sens має на поршнях проточку, яка запобігає лобовому зіткненню клапанів з поршнями. Але все таки є моделі, в яких при обриві ременя ГРМ поршні б'ються о клапана. Якщо після обриву ременя стався удар в двигуні, то перед безпосередньою установкою ременя треба буде від'єднувати ГБЦ і проводити ревізію не лише клапанного вузла. Треба буде дивитися ще і поршневу і в деяких випадках коленвал, якщо погнуло якісь з шатунів.

Якщо дозволяє ситуація, можна купити спеціальний спрей для ремінних передач і час від часу обробляти їм ремінь ГРМ.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ременя ГРМ і натяжного ролика Деу Сенс, ЗАЗ Шанс"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу ЗАЗ Сенс

Кондиціонер Деу Сенс
Кондиціонер Деу Сенс
Заміна двигуна ЗАЗ Сенс 1.3 на 1.5
Заміна двигуна ЗАЗ Сенс 1.3 на 1.5
Перевірка котушки запалення ЗАЗ Сенс
Перевірка котушки запалення ЗАЗ Сенс
Заміна бензонасоса Деу Сенс 1.3, 1.4
Заміна бензонасоса Деу Сенс 1.3, 1.4
.