▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна помпи Деу Сенс (ZAZ Sens)

Розкажіть друзям
26.07.2018 | Sens

Насос охолоджуючої рідини Daewoo Sens (помпа) часто-густо стає причиною нестерпного стороннього шуму. Всьому виною підшипник насоса. Якщо він зносився, у помпі з'являється люфт або ж зубчасте колесо просто починає обертатися зі страшним скреготом.

Робочий ресурс помпи становить 60 000 (км). Але зустрічається безліч випадків, коли насос зношується вже до 15 000–30 000 (км) пробігу.

Зверніть увагу, що планова заміна ременя ГРМ і ременя генератора Деу Сенс повинна проводитися на позначці 30 000 (км). І якщо насос ОЖ вийшов з ладу до цього часу, то змінювати комплектуючі ГРМ потрібно в комплексі:

  1. Ремені (ГРМ + генератор)
  2. Помпу
  3. Натяжний ролик (термін його служби близько 60 000 км, як і у помпи)

Заміна помпи є далеко не самою легкою роботою. Якісно та безпечно довести до логічного завершення ремонт насоса зможе тільки майстер з досвідом.

Помпа

Процес заміни помпи (ZAZ Sens)

  • Після зупинки авто включаємо ручне гальмо і задіємо 4 швидкість.
  • Відкривши капот, відкидаємо клему «–» від акумулятора.
  • Зливаємо антифриз з блоку циліндрів в ємність для відпрацювання. Не забудьте перед цим відкрутити пробку на розширювальному бачку ОЖ.

Зливаємо антифриз

  • Виймаємо гофру з блоку підготовки повітря. Для цього потрібно послабити хомут.

Виймаємо гофру з блоку підготовки повітря

Демонтуємо корпус фільтра

  • Знімаємо захисний кожух ГРМ.

Знімаємо захисний кожух ГРМ

  • Піднімаємо передню частину авто домкратами і підкладаємо упор. Тобто нам потрібно вивісити передні колеса.
  • Вручну крутимо переднє праве колесо вперед, поки шків распредвала не займе положення верхньої мертвої точки (ВМТ). Про положення ВМТ свідчать контрольні мітки на шківі і корпусі, вони мають зійтися в одній точці.

Встановлюємо шків в положення ВМТ

  • Зверніть увагу на шків коленвала, його контрольні мітки теж мають зійтися в одній отточці.

Контролюємо стан шківа коленвала

  • Тепер потрібно послабити натяг ременя. Для цього злегка відкручуємо кріпильні болти натяжного ролика (вони знаходяться під роликом).

Відпускаємо кріпильні болти натяжного ролика

Знімаємо пружину

  • Знімаємо ремінь з помпи.
  • Відкручуємо кріплення помпи. Насос тримається на 3 болтиках.

Відкручуємо кріплення помпи

  • Витягаємо зношену помпу.
  • Ретельно і акуратно очищаємо фланець на місці установки помпи від слідів старого герметика і прокладки.

Очищаємо фланець

  • Ставимо нову помпу з новим ущільнювальним кільцем. Деякі майстри додатково промащують фланець герметоком, для більшої надійності.

Ставимо нову помпу

  • Проводимо збір вузла в зворотній послідовності.
  • Проводимо заливку (або ж повну зміну) антифризу.
  • Робимо пробний заїзд.

Що було використано в процесі заміни помпи Деу Сенс?

  1. Набір ключів
  2. Ємність для зливу ОЖ
  3. Ганчір'я
  4. Потрібна буде і нова помпа з ущільнювальним кільцем, а також свіжий антифриз.

Додаткова інформація

На знос помпи натякають:

  1. Сторонній шум з відсіку ГРМ
  2. Люфт зубчастого колеса помпи

Варто звернути увагу, що на прискорений знос помпи прямим і безпосереднім чином впливає натяг ременя ГРМ. Якщо ремінь перетягнути, то це гарантія того, що насос вийде з ладу як мінімум на 50% швидше покладеного.

» Всі новини

.