Заміна радіатора печі Деу Матіз
▷ 066 403-83-83
▷ 097 990-07-47
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна радіатора печі Деу Матіз

Розкажіть друзям
02.08.2018 | Matiz

Штатна система опалення Daewoo Matiz не відрізняється високою надійністю. Оригінальний заводський радіатор пічки виходить з ладу за якихось 2-3 сезони експлуатації.

Заміна опалювального радіатора – це робота з високим рівнем складності. Швидко, безпечно та якісно поміняти радіатор зможе тільки майстер з великим досвідом техобслуговування Деу Матіз. Адже щоб дістатися до пічки потрібно розібрати практично половину авто. Якщо майстер малодосвідчений і сумнівається в своїх силах, то краще одразу відігнати машину в спеціалізоване СТО.

Заміна радіатора пічки включає в себе 3 етапи:

  1. Підготовка (демонтаж повітровода та ін)
  2. Демонтаж торпедо
  3. Заміна зношеного радіатора

Буде добре, якщо майстер має невелику комплекцію тіла, так як в Матизі вкрай мало вільного простору. Людині великої комплекції тіла з заміною радіатора пічки точно не впоратися.

Радіатор печі

Процес заміни радіатора пічки Деу Матіз

  • Заїжджаємо на оглядову яму. Зупиняємо і глушимо авто.
  • Відкриваємо капот і відключаємо мінусовий клем від акумуляторного блоку.
  • Демонтуємо систему підготовки повітря. Для цього потрібно послабити хомут на гофрі і висмикнути її.

Послаблюємо хомут і висмикуємо гофру

Висмикуємо патрубок

Відключаємо датчик температури повітря

  • Далі відкручуємо кріпильні болти (3 шт).

Відкручуємо кріплення блоку підготовки повітря

  • Тепер необхідно злити антифриз. Відпускаємо хомут на патрубку виведення ОЖ з водяної сорочки двигуна і спускаємо антифриз в заздалегідь підставлену ємність. Зверніть увагу, двигун повинен бути холодним, щоб після спуску рідини стінки охолоджуючого контуру не потріскалися!

Зливаємо антифриз

Демонтаж торпедо

  • Знімаємо декоративні панелі на рульовій колонці (верх + низ). Панелі утримують 5 болтів. Викручуємо кріплення і витягаємо накладки.

Знімаємо декоративні панелі на рульовій колонці

  • Знімаємо кожух панелі приладів. Накладку утримують 5 болтів. Викрутивши кріплення, просто тягнемо кожух на себе. Не забудьте висмикнути дротові колодки з кнопок управління.

Знімаємо кожух панелі приладів

Кнопки, з яких потрібно висмикнути провода

  • Демонтуємо приладову панель. Вона тримається на 4 болтах. Зі зворотнього боку панелі потрібно витягти датчик спідометра і 2 дротові колодки.

Демонтуємо приладову панель

  • Витягаємо панелі обігрівача і магнітоли. Можна почати з магнітоли, вона зафіксована 2 болтиками. Із зворотнього боку магнітоли висмикуємо всі провідні колодки. Панель печі тримається на 4 болтиках. З задньої сторони потрібно висмикнути дротові колодки і ще необхідно зняти тросики регуляторів подачі та нагріву повітря.

Витягаємо панелі обігрівача і магнітоли

  • Перший фіксатор тросів знаходиться на панелі печі. Просто відстібуємо фіксатор і скидаємо кінець троса. Два інших троса зафіксовані під рульовою колонкою. З них треба зняти фіксатори і витягти з поворотних механізмів.

Знімаємо тросики (під рульовою колонкою)

  • Дістаємо дротову колодку з прикурювача.

Дістаємо дротову колодку з прикурювача

  • Відкручуємо кріплення корпусу торпедо. Його утримують 8 саморізів. Зверніть увагу, верхні болтики (2 шт) прикриті заглушками.

Відкручуємо кріплення корпусу торпедо

Верхні заглушки

  • Знімаємо лицьовій кожух керма (подача сигналу). Його утримує пара фіксаторів. На зворотній стороні кожуха висмикуємо дроти.

Знімаємо лицьовій кожух керма

  • Витягаємо підрульові перемикачі. Для цього потрібно вийняти дротову колодку і затиснувши кнопку фіксатора, потягнути механізм на себе.

Витягаємо підрульові перемикачі

  • Помічаємо положення рульового колеса.

Помічаємо положення рульового колеса

  • Демонтуємо рульове колесо. Це робиться спеціальним знімачем.

Демонтуємо рульове колесо

  • Витягаємо годинник. Для цього потрібно підчепити корпус годинника і витягти дротову колодку, потягнувши годинник на себе.

Отримай годинник

  • Відключаємо провід коректора фар. Це робиться на дотик, із зворотного боку кожуха.

Відключаємо провід коректора фар

Знімаємо важіль відкривання капота

  • Демонтуємо молдинг (консоль) важелів КПП і ручного гальма. Почнемо з задньої сторони консолі, там знаходяться 2 саморізи, викручуємо їх.

Демонтуємо молдинг

  • Переходимо в передню частину консолі і викручуємо там 2 саморізи. Викручуємо саморізи з бічної частини консолі. В районі важеля КПП є накладка, яку утримує фіксатор. Підчіплюємо фіксатор і виймаємо накладку. За накладкою бачимо останній саморіз, викручуємо його. Все, тепер можна зняти консоль. У кого залишилися питання з приводу знімання консолі, можна почитати тематичну статтю з демонтажу молдинга Деу Матіз.
  • За молдингом КПП знаходиться ще пара болтів каркаса торпедо, викручуємо їх.

Викручуємо 2 болта консолі

Знімаємо обшивку стійок лобового скла

  • Демонтуємо торпедо. У лівому нижньому куті буде ще одна провідна колодка, вона тримається на 2 болтиках. Відкручуємо кріплення.

Знімаємо приховану дротову колодку

Демонтаж печі

  • Витягаємо каркас печі. Він тримається на 2 болтиках.

Витягаємо каркас печі

  • Відкручуємо кріплення печі. 4 гайки.

Відкручуємо кріплення пічки

Знімаємо патрубки радіатора грубки

  • Витягаємо піч. Її можна діставати без вентиляційного каналу системи фільтрації салонного повітря.

Витягаємо піч

  • Знімаємо кришку радіатора. Просто тягнемо панель на себе.

Знімаємо кришку радіатора

  • Витягаємо старий радіатор.

Витягаємо старий радіатор

  • Чистимо внутрішній робочий простір печі від пилу та інших засмічень.
  • Ставимо новий радіатор Daewoo Matiz. Закриваємо радіаторний відсік кришкою.
  • Не забудьте встановити новий повітряний фільтр в салон.
  • Проводимо збір печі і торпедо в зворотній послідовності.
  • Заливаємо новий антифриз. Як це зробити, можна почитати в тематичній статті.
  • Робимо пробний заїзд.
  • Перевіряємо роботу пічки.

Що було використано в процесі заміни печі Матіз?

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Ганчір'я
  4. Ємність для зливу відпрацювання (ОЖ).
  5. Новий антифриз
  6. Знімач рульового колеса

Потрібен буде і новий радіатор пічки, а також новий фільтр в салон.

Додаткова інформація

На необхідність заміни радіатора печі натякають:

  1. Протікання ОЖ з радіатора (підлога на передніх місцях весь час мокра)
  2. Зниження ефективності обігріву
  3. Опалення не включається

Ретельну діагностику печі Daewoo Matiz проводять, як правило, восени, перед настанням холодів. При виявленні ознак зносу радіатора потрібно без зволікань зробити його заміну.

» Всі новини

.