▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Димить двигун Деу Матіз через вироблення поршневих кілець

Розкажіть друзям
15.08.2018 | Matiz

Регламент техобслуговування Daewoo Matiz передбачає ремонт поршневої групи. Як правило, поршнів вистачає на 250 000 (км) пробігу. Але ось компресійні/маслознімальні кільця можуть виходити з ладу вже до 150 000 (км). Точний термін їх служби залежить від грамотності сервісного обслуговування силового агрегату, тобто від відповідності моторного масла еталону і своєчасності заміни моторного мастила.

Технічне обслуговування поршневої групи має високий рівень складності. Справа в тому, що поршні знаходяться під головкою блоку циліндрів (ГБЦ). Щоб їх демонтувати доведеться розбирати силовий агрегат практично до гвинтика. Якісно і безпечно здійснити цю роботу може тільки майстер з великим досвідом техобслуговування Деу Матіз.

Майстер повинен бути готовим до того, що паралельно зі зношеними кільцями увагу доведеться приділяти і самому блоку циліндрів. Часто таке трапляється, що кільця залишають на поверхні циліндра задираки і інші сліди грубого механічного зносу. У подібних випадках циліндри піддаються розточці і хонінгуванню. А буває і таке, що перегородки блоку циліндрів взагалі лопаються. Усуваються такі поломки повною заміною БЦ на новий аналог!

Але ми не будемо в рамках даного огляду описувати ще й проведення супутніх робіт. Зосередимося тільки на заміні поршневих кілець.

Поршневі кільця

Процес заміни поршневих кілець Деу Матіз

Дана робота складається з 3 етапів:

  1. Демонтаж ГБЦ
  2. Витяг поршнів
  3. Заміна кілець

З'їм ГБЦ проводиться за наступною схемою:

  • Потрібно машиною заїхати на оглядову яму і заглушити двигун. Включаємо ручне гальмо.
  • Відкриваємо капот і відкидаємо клему "-" від акумуляторного блоку. Деякі майстри відключають ще й "+" провід, а також демонтують сам АКБ і монтажний майданчик акумуляторного блоку.

Від'єднуємо клему "-"

  • Прибираємо компоненти підготовки повітря. Потрібно послабити хомут гофри і висмикнути її.

Виймаємо гофру

  • Необхідно витягти шланг продувки картера двигуна.

Знімаємо шланг продувки картера

Від'єднуємо датчик температури повітря

Витягаємо корпус фільтра

Відкручуємо кришки

  • Тепер спускаємося в яму і демонтуємо захист двигуна, якщо він передбачений.

Знімаємо захист двигуна

  • Відкручуємо пробку зливу моторного масла і спускаємо все відпрацювання. Дану роботу краще проводити на холодному двигуні, щоб силовий агрегат не зазнавав різких перепадів температури.

Зливаємо рухове масло

  • Знімаємо паровідвідний патрубок з радіатора (знаходиться в нижній лівій стороні, утримується хомутом) і спускаємо охолоджуючу рідину в заздалегідь підставлену ємність для відпрацювання.

Зливаємо ОЖ

  • Заглядаємо під капот і демонтуємо розширювальні бачки моторної ОР і омивача скла. Потрібно просто відкрутити їх кріплення (по 2 болтика), зняти патрубки і прибрати бачки в сторону, щоб вони не заважали.

Демонтуємо розширювальні бачки

  • Знімаємо захисний кожух ременя ГРМ. Його тримають 4 болта.

Знімаємо захисний кожух ременя ГРМ

  • Демонтуємо термозахист випускного колектора (зафіксований 3 болтами).

Демонтуємо термозахист випускного колектора

Витягаємо датчик дросельної заслінки

  • Знімаємо датчик холостого ходу.

Знімаємо датчик холостого ходу

Висмикуємо високовольтні дроти і викручуємо свічки запалювання

  • Тепер необхідно вивісити передні колеса. Для цього доведеться піддомкратити передню частину авто з правого і лівого боку і підкласти який-небудь страхуючий упор.

Необхідно вивісити передні колеса

Включаємо 4 передачу і повертаємо шків ГРМ, щоб мітка на зубчастому колесі зійшлася з міткою на корпусі. Це робиться для того, щоб встановити 3 поршень в положення ВМТ (верхньої мертвої точки).

проворачиваем шків ГРМ

  • Послаблюємо натяжний ролик ременя ГРМ і скидаємо ремінь.

Знімаємо ремінь, послабивши натяжку

  • Витягаємо трос заслінки дроселя.

Витягаємо трос заслінки дроселя

Відключаємо від трамблера дротову колодку

  • Знімаємо трамблер (тримається на 2 болтах).
  • Висмикуємо дротову колодку лямбда зонда.

Висмикуємо дротову колодку лямбда зонда

  • Демонтуємо випускний колектор (тримається на 11 болтах).

Демонтуємо випускний колектор

  • Знімаємо вакуумний шланг з кришки ГБЦ.

Стягаємо вакуумний шланг з кришки ГБЦ

  • Відключаємо дроти від форсунок.

Відключаємо дроти від форсунок

  • Виймаємо дротову колодку з ЄДР.

Виймаємо дротову колодку з ЄДР

  • Знімаємо дроти з температурних датчиків (2 гнізда).

Знімаємо дроти з температурних датчиків

  • Від'єднуємо шланг абсорбера.

Від'єднуємо шланг абсорбера

  • Знімаємо шків ГРМ. Його тримає центральний болт.

Знімаємо шків ГРМ

  • Демонтуємо захисну кришку, яка знаходиться за шківом ГРМ. Її тримають 6 болтів.

Демонтуємо захисну кришку

  • Дивимося, які дроти і шланги ще підключені до силового агрегату. Знімаємо їх.
  • Демонтуємо кришку головки блоку циліндрів. Тримається на 6 болтиках.

Демонтуємо кришку головки блоку циліндрів

  • Витягаємо ГБЦ. Його тримають 8 болтів.

Витягаємо ГБЦ

Демонтаж поршневої групи

  • Спускаємося в оглядову яму і відкручуємо піддон масляного картера двигуна.

Відкручуємо піддон масляного картера двигуна

Знімаємо кришку шатуна на кожному поршні

  • Штовхаємо рукою шатун вгору і витягаємо поршневу групу за головку поршня. Найкраще робити цю роботу з напарником, тобто на 4 руки.
  • Не забудьте поставити назад кришки шатунів, щоб надалі не переплутати, яка кришка, від якого поршня.
  • На головках поршнів слід зробити маркування за номером циліндра.

Заміна кілець

На поршнях Daewoo Matiz передбачені: верхнє компресійне кільце, нижнє компресійне кільце і сальник. В структуру сальника входять: верхній радіальний розширювач, осьовий розширювач, нижній радіальний розширювач.

Всі поршневі кільця і розширювачі мають технологічний розрив, завдяки якому колечка не руйнуються під дією температурного розширення-стиснення. При зніманні/установки поршневих кілець краще користуватися спеціальним пристосуванням (фото нижче).

Знімач кілець

  • Розводимо кінці верхнього зношеного кільця і знімаємо колечко.
  • Встановлюємо нові кільця аналогічним методом.

Що було використано при заміні поршневих кілець Деу Матіз?

Майстру будуть необхідні:

Набір ключів ріжкових, накидних, головок з карданом і подовжувачем)

Набір викруток

Ганчір'я

Ємності для зливу відпрацювання

Домкрат і страхуючий упор

Пристосування для знімання/установки кілець

Знадобляться і нові кільця для поршнів. В Деу Матіз з об'ємом двигуна 0,8 (л) використовується 3 поршня. Тобто потрібні будуть 3 набори кілець. У деяких випадках потрібні і нові шатунні вкладиші, якщо рідні вже встигли зноситися.

Додаткова інформація

В процесі заміни поршневих кілець практично завжди потрібно проводити чищення головки поршнів від нагару. Для цього потрібно зняти старі кільця і витягти шатун (він зафіксований пальцем). Підгорілі поршні замочуються в гасі (бензині або ДП) на ніч. Після замочування нагар забирається м'якою ганчіркою. Наждак використовувати неприпустимо!

Незайвим буде замочити в гасі і сам блок циліндрів. З верхнього фланця БЦ потрібно ретельно прибрати залишки прокладки та герметика.

» Всі новини

.