▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна помпи охолоджуючої рідини Шевроле Лачетті

Розкажіть друзям
30.08.2018 | Lacetti

Насос охолоджуючої рідини Chevrolet Lacetti є не самим надійним вузлом даного авто. Середній термін служби помпи ОЖ становить 60 000 - 80 000 (км) пробігу.

Робота по заміні помпи Шевроле Лачетті є досить складною. Вузол ГРМ практично не має вільного простору. Майстру з "широкою кісткою" буде складно якісно та безпечно довести заміну помпи до логічного завершення.

Варто звернути увагу, що паралельно з помпою охолоджуючої рідини доцільно змінювати:

  1. Ремінь ГРМ
  2. Ремінь допоміжних агрегатів
  3. Натяжний ролик
  4. Паразитний ролик

Майстру варто звернути увагу і на сальники розподільних валів. Як правило, вони мають солідний робочий ресурс, але цілком можуть потекти на позначці 60 000 - 80 000 (км) пробігу.

Помпа ОЖ

Процес заміни помпи охолоджуючої рідини Шевроле Лачетті

  • Зупиняємо авто на рівному майданчику. Можна включити важіль стоянкового гальма. Чекаємо, поки мотор повністю не охолоне!
  • Відкриваємо капот і викручуємо кришку на розширювальному бачку ОЖ. Цим самим ми скидаємо тиск в циркуляційному контурі охолодження.

Викручуємо кришку на розширювальному бачку ОЖ

Знімаємо захист двигуна

  • Спускаємося під машину. В основі радіатора є штуцер для спуску антифризу. Одягаємо на штуцер шланг.

Одягаємо на штуцер шланг

  • Відкручуємо вентиль спуску охолоджуючої рідини. Чекаємо, поки весь антифриз не вийде в підставлену заздалегідь ємність.

Відкручуємо вентиль спуску охолоджуючої рідини

  • Необхідно піддомкратити передню праву частину авто (в районі двигуна). Це потрібно для того, щоб зняти навантаження з правої амортизаційної стійки.

Необхідно поддомкратити передню праву частину авто

  • Потрібно додатково піддомкратити і передні колеса Chevrolet Lacetti. Таким чином вийде прокрутити шків коленвала, щоб встановити шестерні ГРМ в положення верхньої мертвої точки (ВМТ).
  • Демонтуємо блок підготовки повітря. Почнемо з роз'єднання гофри, тобто потрібно послабити хомут і вийняти гофру.

Знімаємо гофру

Знімаємо корпус повітряного фільтра

  • Тепер необхідно зняти передню верхню кришку ГРМ. 3 точки фіксації.

Необхідно зняти передню верхню кришку ГРМ

  • Кришка додатково тримається на затискачах (1 зверху + 2 бічних).

Відкриваємо затискачі

Верхня передня кришка ГРМ

  • Знімаємо ремінь допоміжних агрегатів. Для цього необхідно ослабити натяжний ролик. Просто повертаємо кріпильний болт за годинниковою стрілкою.

Послаблюємо ремінь допоміжних агрегатів

  • Скидаємо ремінь допоміжних агрегатів зі шківа.

Скидаємо ремінь допоміжних агрегатів зі шківа

  • Провертаємо шків коленвала (допоміжних агрегатів) за годинниковою стрілкою до тих пір, поки мітки шківів ГРМ не зійдуться. Так ГРМ встановлюється в положення ВМТ. Шків легко провертається, якщо встановити на КПП 5-ту передачу.

Проворачиваем шків коленвала

ВМТ

  • Знімаємо шків коленвала. Його тримає 1 болт (головка на 17). Попросіть помічника, щоб утримував педаль гальма, поки кріплення буде викручуватися.

Знімаємо шків коленвала

  • Демонтуємо нижню передню кришку ГРМ. Вона зафіксована 3 болтами.

Демонтуємо нижню передню кришку ГРМ

Нижня передня кришка ГРМ

Знімаємо кронштейн правої опори силового агрегату

Кронштейн

  • Послаблюємо потаємні гвинтики кріплення помпи ОЖ. Викручувати їх не потрібно, просто необхідно послабити кріплення. 3 болтика з готуванням під шестигранник №5.

Послаблюємо потаємні гвинтики кріплення помпи ОЖ

  • Повертаємо корпус помпи Chevrolet Lacetti проти годинникової стрілки спеціальним ключем на 41. Це потрібно, щоб спав натяг ременя.

Повертаємо корпус помпи

Знімаємо ремінь ГРМ

  • До кінця викручуємо потаємні болтики помпи (3 шт).
  • Витягаємо помпу. Не забудьте вийняти і старе ущільнювальне колечко, тому що його вже ставити не можна.

Витягаємо помпу

  • Ставимо на місце зношеної нову помпу охолоджуючої рідини. Обов'язково одягніть на насос новий ущільнювач.
  • Проводимо збір вузла в зворотній послідовності. Варто звернути увагу на натяжку ременя ГРМ. Про оптимальний рівень натягу свідчить поєднання нерухомої і рухомої рисок на натяжному ролику. Але потрібно врахувати, що в процесі нагрівання двигуна натяг ременя трохи збільшується, під дією сил розширення металу.
  • Не забудьте проконтролювати мітки на шківах ГРМ і шківах розподільних валів при зборі вузла.
  • Заливаємо новий антифриз.
  • Робимо пробний заїзд.

Що було використано при заміні помпи охолоджуючої рідини Chevrolet Lacetti?

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Шланг для зливу ОЖ
  4. Кілька домкратів і страхувальні упори
  5. Ганчір'я

Потрібна буде і нова помпа ОЖ. Також, бажано провести заміну ременя ГРМ і роликів (натяжний + паразитний).

Додаткова інформація

На знос помпи охолоджуючої рідини Шевроле Лачетті натякають наступні ознаки:

  1. Сторонній шум з-під капота
  2. Люфт при обертанні помпи
  3. Високий нагрів вузла ГРМ

Зношена помпа створює додаткове навантаження на всі вузли ГРМ. Краще не ігнорувати знос перекачуваючого насоса. У противному випадку час капітального ремонту двигуна настане раніше покладеного.

» Всі новини

.