▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна охолоджуючої рідини ЗАЗ Форза (А13)

Розкажіть друзям
14.09.2018 | ZAZ Forza

?

Проводити заміну охолоджуючої рідини ZAZ Forza (A13) потрібно у відповідності з регламентом. У паспорті автомобіля є дані, що використовувати потрібно ОР, яка відповідає вимогам наступних стандартів:

  1. EDS-M-8207
  2. 94545096

Як правило, охолоджуючі рідини цього типу створюються на основі етиленгліколю. Робоча суміш розводиться у співвідношенні 1:1. Об'єм водяної сорочки охолодження двигуна ЗАЗ Форза становить 7 (л).

Допустимо використовувати і альтернативні види охолоджуючої рідини, якщо це визнає за потрібне спеціаліст сертифікованого сервісного центру. Найчастіше перевага віддається ОР на основі пропіленгліколю. Охолоджуючі рідини цього типу менш токсичні, ніж этиленгликольові аналоги. Але вартість ОР з пропіленгліколю набагато більша.

Охолоджуюча рідина

Процес заміни охолоджуючої рідини ZAZ Forza

Існує кілька способів заміни ОР:

  1. Злив відпрацювання через вузол термостата
  2. Злив відпрацювання через пробку на радіаторі

Доцільніше зливати стару охолоджуючу рідину через пробку на радіаторі. Але краник радиатора знаходиться у важкодоступному місці, тому деякі з водіїв вирішують йти легшим шляхом і зливають ОР через вузол термостата.

Метод заміни ОР шляхом зливу відпрацювання через вузол термостата менш ефективний. Таким чином виходить зливати до 3 (л) сервісної рідини з 7 існуючих літрів.

До речі, цей метод вказано на відео. На кадрах допущена помилка в послідовності дій. Потрібно відкручувати саму кришку термостатичного вузла і діставати термостат, а не просто знімати патрубок, послабивши його хомут.

Це найшвидший спосіб оновити ОР. Їм варто користуватися в тих випадках, коли на повноцінну профілактику системи охолодження немає часу, сил або фінансових коштів.

  • Зупиняємо і глушимо авто. Двигун повинен повністю охолонути!
  • Відкриваємо капот і викручуємо кришку на ємності з антифризом. Кришка знімається для того, щоб скинути тиск в системі.

Викручуємо кришку на ємності з антифризом

  • Відкручуємо кришку термостатичного вузла. Вона тримається на 4 болтиках.

 Відкручуємо кришку термостатичного сайту

  • Витягаємо термостатичний клапан.

Витягаємо термостатичний клапан

  • З сорочки охолодження двигуна почне литися охолоджуюча рідина. Думаю зрозуміло, що під двигун потрібно заздалегідь поставити яку-небудь ємність для збору відпрацьованої рідини. Виливати ОР просто на землю категорично заборонено!
  • Далі ставимо на місце термостат і проводимо збір вузла в зворотній послідовності.
  • Заливаємо в розширювальний бачок звичайну дистильовану воду. Об'єм рідини повинен відповідати обсягу витекшого відпрацювання. При заливці додатково орієнтуємося на позначку MAX.
  • Даємо двигуну попрацювати хвилин 10 на холостому ходу. Чекаємо повного охолодження ДВЗ.
  • Повторюємо процедуру зливу ОР. Тобто відкручуємо кришку термостатичного вузла, дістаємо термостат і чекаємо, поки не стече рідина. Проводимо збір вузла.
  • Заливаємо нову ОР. Зверніть увагу, що в системі вже є наявність рідини. Там як мінімум 3-4 літра. Рідина, яка залишилася в сорочці, має деякий рівень концентрації емульсії антифризу. Фахівці рекомендують заливати в таких випадках 2 літра концентрату ОР і 1 літр дистильованої води.
  • Робимо пробний заїзд.

Злив відпрацювання через пробку на радіаторі

Даний метод дозволяє зливати в межах 6 літрів старої ОР з 7 існуючих. Але краник радіатора знаходиться у важкодоступному місці. Плюс до всього, краник пластмасовий і його легко пошкодити.

  • Зупиняємо транспорт і чекаємо, поки двигун повністю не охолоне.
  • Відкриваємо капот і відкручуємо пробку на розширювальному бачку.

Відкручуємо пробку на розширювальному бачку

  • Намацуємо краник на радіаторі і відкручуємо його.

Відкручуємо краник

Злив ОЖ

  • Чекаємо, поки не зіллється рідина в підставлену заздалегідь ємність. Обов'язково заміряйте обсяг злитої ОР. Закручуємо краник радіатора.
  • Заливаємо в бачок дистильовану воду до позначки MAX.
  • Заводимо авто і даємо попрацювати двигуну близько 10 хвилин на холостому ходу.
  • Повторюємо процедуру зливу ОР: відкрутили кран, злили рідина, закрутили кран.
  • Заливаємо в бачок ОР нову охлаждайку. Слід зробити поправку на решту в сорочці охолодження рідина. Як правило, в циркуляційному контурі залишається в межах 1 (л) рідини. Бажано виміряти обсяг злитоїОР і відняти значення від 7. Найчастіше виходить 1 (л), тобто 7 - 6 = 1. Це означає, що було злито 6 (л) відпрацювання.

Заливати потрібно наступну суміш: 2,5 літра дистиляту (так як 1 літр вже є в системі) і 3,5 літра концентрованої ОР.

» Всі новини

.