Термін служби каталізаторів Chevrolet Epica складає в межах 120 000 (км) пробігу. Точний кілометраж буде залежати від якості використовуваного палива. Чим краще бензин, тим більше проходять каталізатори.
На Шевроле Епіка встановлено відразу 2 каталізатора. Робота по заміні каталізаторів належить до розряду високої складності. Нічого особливого в заміні каталізаторів немає, просто вони знаходяться у важкодоступному місці, зі зворотнього боку двигуна, в місці підключення "штанів" (випускного колектора). Щоб туди дістатися, доведеться розібрати мало не половину двигуна.
Варто звернути увагу, що народні умільці настійно рекомендують замість оригінальних каталізаторів встановлювати полум'ягасники. Вся справа у вартості каталізаторів. За оригінальний комплект доведеться викласти близько 300 $. Але "безкоштовний сир" буває тільки в мишоловці. За обман системної логіки Chevrolet Epica полум'ягасками доведеться платити заміною прошивки бортової електроніки за допомогою чіптюнинга. Зламана логіка, як лотерея - пощастить з нею чи ні, покаже лише час.
Відкручуємо кришку на розширювальному бачку антифризу. Це потрібно для того, щоб скинути тиск у водяній сорочці двигуна Шевроле Епіка.
Демонтуємо захисний кожух двигуна.
.
Прибираємо ЄДР.
Потрібні будуть і нові каталізатори, а також прокладки для підключення до корпусу двигуна і впускної труби, де розташована гофра (виброкомпенсатор). Варто звернути увагу, що заміну каталізаторів настійно рекомендується проводити в парі зі заміною свічок запалювання.
При заміні каталізаторів варто орієнтуватися на рекомендований час обслуговування вихлопної системи. Виробник Chevrolet Epica радить міняти каталізатори на позначці 120 000 (км). Але якщо транспорт заправляється пальним посередньої якості, каталізатори можуть витратити свій ресурс вже при пробігу в 70 000 (км).
На забиті каталізатори натякають:
Про проблеми з системою випуску відпрацьованих газів свідчить і включення аварійного індикатора Check-Enigine.
Каменем спотикання при заміні каталізаторів Шевроле Епіка залишається все ж висока вартість комплектуючих. Підвищена ціна каталізаторів обумовлена наявністю в їх структурі дорогих рідкоземельних металів, основу яких становить паладій. Під дією паладію газова суміш охолоджується і розкладається на більш прості компоненти. Чим більше паладію в каталізаторах, тим безпечніше для навколишнього середовища буде вихлопної газ.
На сьогоднішній день найбільш дорогими каталізаторами є моделі з нейтралізацією вихлопу на рівні Euro-5. Оригінальними є каталізатори Chevrolet Epica з розкладанням газу класу Euro-2. Як зрозуміло, вони коштують дешевше еталонного варіанту.
Останнім часом ринок автозапчастин заполонили так звані "універсальні каталізатори". У них відсутні звичні патрубки та фланці, а також датчики рівня кисню."Універсальний каталізатор" представлен тільки самою банкою з паладієвими сотами. Банку потрібно вварювати на місце зрізаної оригінальної, що не завжди можливо при ремонті в умовах домашнього гаража.
"Універсальні каталізатори" в рази дешевше оригіналу, завдяки чому вони користуються високим попитом.