▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна каталізаторів Шевроле Епіка

Розкажіть друзям
28.09.2018 | Epica

Термін служби каталізаторів Chevrolet Epica складає в межах 120 000 (км) пробігу. Точний кілометраж буде залежати від якості використовуваного палива. Чим краще бензин, тим більше проходять каталізатори.

На Шевроле Епіка встановлено відразу 2 каталізатора. Робота по заміні каталізаторів належить до розряду високої складності. Нічого особливого в заміні каталізаторів немає, просто вони знаходяться у важкодоступному місці, зі зворотнього боку двигуна, в місці підключення "штанів" (випускного колектора). Щоб туди дістатися, доведеться розібрати мало не половину двигуна.

Варто звернути увагу, що народні умільці настійно рекомендують замість оригінальних каталізаторів встановлювати полум'ягасники. Вся справа у вартості каталізаторів. За оригінальний комплект доведеться викласти близько 300 $. Але "безкоштовний сир" буває тільки в мишоловці. За обман системної логіки Chevrolet Epica полум'ягасками доведеться платити заміною прошивки бортової електроніки за допомогою чіптюнинга. Зламана логіка, як лотерея - пощастить з нею чи ні, покаже лише час.

Каталізатори

Процес заміни каталізаторів Chevrolet Epica

  • Майстру не обійтися без оглядової ями. Заганяємо авто на яму і глушимо машину. Включаємо гальмо стоянки.
  • Відкриваємо капот і відключаємо мінусову клему від АКБ.
  • Спускаємося в яму і демонтуємо захист картера двигуна.
  • Відкручуємо кріплення на фланцях з'єднання каталізаторів і прийомної труби, де розташований віброкомпенсатор (гофра).

Відкручуємо кріплення на фланцях

  • Відкручуємо кришку на розширювальному бачку антифризу. Це потрібно для того, щоб скинути тиск у водяній сорочці двигуна Шевроле Епіка.

Відкручуємо кришку на розширювальному бачку антифризу

Витягаємо трубку нагріву дроселя

  • Демонтуємо захисний кожух двигуна.

Демонтуємо захисний кожух двигуна

  • Знімаємо кришку повітряного фільтра. Для цього необхідно від'єднати дротову колодку витратоміра, послабити дальній хомут на гофрі (де дросельна заслінка), вийняти трубку продувки картерних газів і одімкнути фіксатори кришки фільтра.

.Знімаємо кришку повітряного фільтра

  • Від'єднуємо дротову колодку управління дроселем.

Від'єднуємо дротову колодку

  • Відкручуємо кріплення дроселя і прибираємо дросельну заслінку Chevrolet Epica в бік.

Відкручуємо кріплення дроселя

  • Прибираємо ЄДР.

Прибираємо ЄДР

  • Від'єднуємо вентиляцію картерних газів.
  • Знімаємо блок управління ресивера.
  • Демонтуємо термозахисний екран.

Демонтуємо термозахисний екран

  • Тепер нам відкрився доступ до фланців каталізатора. Відкручуємо кріплення.

Відкручуємо кріплення

Що було використано при заміні каталізаторів Chevrolet Epica?

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. WD-40
  4. Щітка по металу

Потрібні будуть і нові каталізатори, а також прокладки для підключення до корпусу двигуна і впускної труби, де розташована гофра (виброкомпенсатор). Варто звернути увагу, що заміну каталізаторів настійно рекомендується проводити в парі зі заміною свічок запалювання.

Додаткова інформація

При заміні каталізаторів варто орієнтуватися на рекомендований час обслуговування вихлопної системи. Виробник Chevrolet Epica радить міняти каталізатори на позначці 120 000 (км). Але якщо транспорт заправляється пальним посередньої якості, каталізатори можуть витратити свій ресурс вже при пробігу в 70 000 (км).

На забиті каталізатори натякають:

  1. Підвищена витрата палива
  2. Неможливість набору високих оборотів на підвищених швидкостях

Про проблеми з системою випуску відпрацьованих газів свідчить і включення аварійного індикатора Check-Enigine.

Каменем спотикання при заміні каталізаторів Шевроле Епіка залишається все ж висока вартість комплектуючих. Підвищена ціна каталізаторів обумовлена наявністю в їх структурі дорогих рідкоземельних металів, основу яких становить паладій. Під дією паладію газова суміш охолоджується і розкладається на більш прості компоненти. Чим більше паладію в каталізаторах, тим безпечніше для навколишнього середовища буде вихлопної газ.

Соти каталізатора

На сьогоднішній день найбільш дорогими каталізаторами є моделі з нейтралізацією вихлопу на рівні Euro-5. Оригінальними є каталізатори Chevrolet Epica з розкладанням газу класу Euro-2. Як зрозуміло, вони коштують дешевше еталонного варіанту.

Універсальний каталізатор

Останнім часом ринок автозапчастин заполонили так звані "універсальні каталізатори". У них відсутні звичні патрубки та фланці, а також датчики рівня кисню."Універсальний каталізатор" представлен тільки самою банкою з паладієвими сотами. Банку потрібно вварювати на місце зрізаної оригінальної, що не завжди можливо при ремонті в умовах домашнього гаража.

"Універсальні каталізатори" в рази дешевше оригіналу, завдяки чому вони користуються високим попитом.

» Всі новини

.