▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet

Заміна колодок в задніх гальмівних барабанах Деу Ланос

Розкажіть друзям
03.10.2018 | Lanos

Середній термін служби задніх гальмівних колодок Daewoo Lanos становить близько 30 000 (км). Сигналом до екстреної заміні колодок є пороговий мінімум товщини робочих накладок, який становить 1,5 (мм).

Грамотні водії проводять ревізію задніх гальмівних барабанів мінімум 1 раз в рік. Якщо ж Деу Ланос доводиться часто і довго роз'їжджати, то гальмівні барабани вимагають огляду двічі на рік: навесні та восени. Огляди проводяться здебільшого не для ретельної ревізії елементів гальмівної системи, а щоб вичищати абразив з-під кришки барабана, який залишається від зносу колодок і самого барабана.

Заміна колодок в задніх барабанах Daewoo Lanos хоч і не є складною, але все ж входить список найбільш відповідальних робіт. Справа в тому, що в процесі заміни колодок гальмівний механізм потрібно піддавати регулюванню. Неправильно відрегульоване положення колодок і неправильний натяг стоянкового гальма чреваті серйозними неприємностями на дорозі. Саме з цієї причини заміну задніх гальмівних колодок повинен проводити майстер з досвідом водіння не менше 3-5 років.

Задні гальмівні колодки

Процес заміни колодок задніх гальмівних барабанів Daewoo Lanos

  • Зупиняємо і глушимо авто на рівній і міцній площадці. Під передні колеса встановлюємо противідкатні упори.

  • Спочатку потрібно послабити натяг стоянкового гальма. Гайка регулювання натягу знаходиться в корпусі молдинга, відразу за попільничкою. Знімаємо кришку попільнички.

Знімаємо кришку попільнички

  • Піддягаємо і витягаємо корпус попільнички. Це можна зробити маленькою викруткою з плоским шліцом.

Витягаємо корпус попільнички

  • Ключем з накидною головкою (трубчастим ключем) на 10 послаблюємо регулювальну гайку. Повністю викручувати кріплення не потрібно.

Послаблюємо регулювальну гайку

  • Переходимо до задніх коліс. Почнемо з водійської сторони. Послаблюємо колісні болти.

Послаблюємо колісні болти

  • Домкратом підводимо ліву задню частину Daewoo Lanos і встановлюємо страхуючий упор.
  • Знімаємо колесо, повністю викрутивши болти.
  • Витягаємо пильник (ковпачок) ступичної гайки.

Витягаємо пильник

  • Дістаємо шплінт, яким зафіксована ступична гайка.

Дістаємо шплінт

  • Відкручуємо ступичну гайку.

Відкручуємо ступичную гайку

  • Викручуємо потаємний гвинтик, що фіксує кришку гальмівного барабана (якщо він є).
  • Знімаємо кришку барабана. Зверніть увагу, таке буває, що трос стояночного гальма клинить і розтискає колодки навіть при ослабленній регулювальній гайці ручника. В таких випадках потрібно просто зрізати трос на вході в барабан. Зрозуміло, після доведеться міняти і троса стоянкового гальма.

Знімаємо кришку барабана

  • Першим ділом знімаємо верхню пружину. Вдаємося до допомоги викрутки або плоскогубців.

Знімаємо верхню пружину

  • Витягаємо бічну поворотну пружину гальма Деу Ланос. Така ж є і знизу, знімемо і її.

Витягаємо бічну поворотну пружину

Нижня пружина

  • Дістаємо притискні пружини-фіксатори колодок. Тобто кожна з колодок фіксується до ступиці спеціальним фіксатором. Щоб його зняти, потрібно притиснути пружину і провернути фіксатор, щоб він вийшов із зачеплення притискної поверхні.

Дістаємо притискні пружини-фіксатори

  • Виймаємо кінець троса ручного гальма з важеля колодки.

Виймаємо кінець троса ручного гальма

  • Дістаємо старі колодки.
  • Зі старих колодок потрібно зняти сережку, прапорець і регулювальний механізм. Зверніть увагу, механізм регулювання зазору колодок потрібно ретельно почистити і розробити хід храпового механізму, щоб гайка легко ходила по різьбі.

Знімаємо сережку, прапорець і регулятор

  • Ретельно вичищаємо з кришки барабана і маточини залишки абразиву. Краще цим пилом не дихати, так як до складу колодок входить азбест, який оказує на здоров'я вкрай негативний вплив.

Проводимо збір гальмівного вузла Daewoo Lanos у зворотній послідовності:

  1. Фіксуємо колодки притискними пружинами
  2. Вводимо в зачеплення важеля колодки кінець троса стояночного гальма
  3. Встановлюємо сережку і прапорець
  4. Ставимо на місце механізм вирівнювання зазору колодок
  5. Встановлюємо бічну і нижню пружини
  6. Встановлюємо верхню пружину
  7. Ретельно протираємо спиртовою серветкою робочі поверхні колодок
  8. Ставимо на місце кришку гальмівного барабана (її робочу поверхню необхідно обробити спиртом)
  • Зверніть увагу, кришка може не встановитися на місце через неправильно виставлений зазор колодок. У цьому випадку необхідно стягнути колодки вручну регулювальним механізмом.
  • Після установки колеса проводимо всі вищеописані операції на протилежній стороні.
  • Регулюємо натяг троса ручного гальма (гайкою під попільничкою).
  • Робимо пробний заїзд, контролюємо роботу задніх гальм.

Що було використано при заміні колодок задніх гальмівних барабанів Деу Ланос?

  1. Набір ключів (ріжкових, накидних, головок)
  2. Набір викруток
  3. Плоскогубці
  4. Домкрат
  5. Противідкатні черевики
  6. Страхуючі підставки
  7. WD-40
  8. Металева щітка

Потрібні будуть і нові гальмівні колодки. Зверніть увагу, колодки для лівої і правої сторони не взаємозамінні, тобто потрібні колодки для установки спеціально на праве і ліве колесо окремо.

У деяких випадках разом з колодками в заміні можуть нуждатись і пружини, а також храпових механізм. У продажу є ремонтні комплекти для сервісного обслуговування задніх гальмівних барабанів.

Додатково може знадобитися і ремонт вижимного циліндра. Для обслуговування цього вузла існують спеціальні ремкомплекти. Іноді колодки змінюються в парі з тросами стоянкового гальма, їх теж можна придбати (трос для лівої і трос для правої сторони).

» Всі новини

.