Задня підвіска Деу Ланос з часом може стати джерелом стороннього шуму. Зазвичай скрипи і постукування доносяться від задніх амортизаторів.
Самі амортизаційні стійки можуть бути справними, в той час як опори досить швидко приходять в непридатність.
У ролі опор задніх амортизаторів Daewoo Lanos використовуються так звані відбійники, верхні і нижні.
Артикульні номери опор задніх амортизаторів Ланос:
Артикул втулки опори заднього амортизатора ЗАЗ Ланос:
У середньому опор задніх амортизаторів на цьому автомобілі вистачає на 30 000 (км) шляху, тоді як самі амортизаційні стійки виходжують по 50 000 - 70 000 (км) пробігу.
Знос опор задніх амортизаторів можна визначити за кількома ознаками:
Як зрозуміло, сторонній шум виникає в процесі їзди. А механічний знос буде видно лише після демонтажу амортизаційних стійок, у процесі ревізії.
Зрозуміло, сторонній шум задньої підвіски ЗАЗ Ланос може з'являтися з різних причин. Це і знос сайлентблоків на ричагах, і втулки стабілізатора, і ті ж амортизатори.
Якщо шум з'явився через 30 000 (км) після комплексної заміни амортизаційних стійок, то можна сміливо знімати задні амортизатори і дивитися технічний стан буфера.
Слід зазначити, що конструкція задніх амортизаційних стійок помітно відрізняється від пристрою передніх амортизаторів. Задні стійки не оснащуються пружинами, що дещо спрощує сервісне обслуговування задньої підвіски.
Потрібно завжди пам'ятати і про техніку безпеки. При піддомкрачуванні машини слід ставити під днище упори. Додатково потрібно покласти під передні колеса обмежувачі ходу. Деякі майстри ще включають і стояночне гальмо.
Якщо особливого ключа немає, можна скористатися розвідним ключем. До речі, така ж проточка штоку використовується і на амортизаторах для автомобілів ВАЗ. Можна попросити такий ключ у знайомого власника класики.
Відомо безліч випадків, що якесь з нижніх кріплень намертво закисало. Для підвищення шансів на благополучне відкручування болтів попередньо потрібно почистити кріплення і обробити його проникаючим змащенням.
Якщо якийсь з болтів все ж заклинив, то потрібно просто відрізати головку кріплення болгаркою.
Знос задньої опори легко визначити за наявністю вироблення отвору. Посадкове місце втулки, всередині якої знаходиться шток, розбивається. На місці колись щільної посадки з'являється люфт, який збільшується зі зростанням пробігу.
Опора на кожному із задніх амортизаторів розбивається, через що шток починає в прямому сенсі слова бовтатися в місці верхнього кріплення. Це і є головною причиною появи стороннього шуму в районі задніх амортизаторів Деу Ланос.
Розбиватися може і сама втулка, вона з часом стає овальною
Деякі майстри намагаються відновити розбиту посадку. У хід йдуть різні підмотки і навіть термічний клей. Але стійкого ефекту подібний ремонт не дасть. Для відновлення розбитих опор потрібно проводити заміну старих подушок на повністю нові аналоги.
Опори задніх амортизаторів не так вже й дорого коштують, за комплект подушок для 2 амортизаторів просять в районі 100 (грн).
Варто окремо звернути увагу, що деякі з аналогів задніх амортизаторів Деу Ланос мають короткий шток. У цьому випадку при заміні верхньої опори можуть виникнути проблеми. Справа в тому, що стандартна, тобто оригінальна, подушка розрахована по висоті на шток амортизаторів виробництва General Motors.
Такий же шток використовується і в амортизаторах фірми Daewoo, а також АвтоЗАЗ. Шток стандартної довжини використовують і амортизатори деяких інших виробників, але далеко не всіх.
Багато амортизаторів з числа сертифікованих аналогів мають вкорочений шток, що не дозволяє накрутити гайку на різьблення, коли встановлена подушка і одягнені всі упорні шайби.
Амортизатори з коротким штоком комплектуються своїми власними подушками. Вони мають нестандартну форму і трохи меншу висоту. Якщо нестандартні подушки розіб'ються ще до повного зносу амортизаційних стійок, то замість подушок доведеться міняти амортизатори в зборі.
Нестандартних подушок у продажу ніде немає, вони просто не випускаються, щоб стимулювати продаж амортизаторів.
Термін служби верхніх опор задніх амортизаторів Деу Ланос залежить головним чином від якості доріг, якими доводиться колесити автомобілю.
У середньому верхніх опор вистачає на 30 000 (км) пробігу. Після цього з боку задніх амортизаторів з'являється глухий стукіт або скрегіт гуми, а в деяких випадках і те, і інше.
Є водії, які просто ігнорують знос опор задніх амортизаторів. Якщо стійка буде бовтатися в місці верхнього кріплення, це призведе до прискореного зносу амортизатора.
В даному випадку шток буде випробовувати радіальні навантаження. Через це дуже швидко приходить в непридатність ущільнювач штоку в циліндрі.
У деяких випадках рухливість верхнього кріплення призводить до деформації штока. Це в свою чергу обмежує хід амортизатора.
Якщо ж вчасно змінювати верхні опори задніх амортизаторів, то можна суттєво збільшити термін служби амортизаційних стійок.
Водій ЗАЗ Ланос не повинен забувати, що амортизатори є і спереду. І вони вимагають періодичного сервісу.
Зокрема необхідно контролювати і при необхідності змінювати передні опори амортизаторів.
Передні амортизаційні стійки обслуговуються трохи складніше, ніж задні. У блозі з ремонту Lanos є цікавий огляд на тему заміни передніх амортизаторів.
96444919-Pyung Hwa (P.H-GMB)
96444919-GUNYOUNG