Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт рейки рульової Шевроле Лачетті

Розкажіть друзям
07.11.2018 | Lacetti

Робочого ресурсу рульової рейки Chevrolet Lacetti вистачає приблизно на 170 000 - 200 000 (км) пробігу. Далі рейка рульового управління помітно знижує ступінь і якість маневрування. Якщо новачок не вловить різниці між новою і зношеною рейкою, то досвідчений водій відразу виявляє ступінь зносу рульового управління.

Офіційний регламент техобслуговування Шевроле Лачетті наполягає на ремонті зношеної рульової рейки шляхом повної заміни на новий аналог. Але багато фахівців з автосервісу все ж практикують вузловий ремонт рульових рейок. Уся справа у вартості нової рейки. Ціна нового рульового управління досягає майже 300 $. А ремонтний комплект обходиться всього лише у 25$.

Зрозуміло, водії з досвідом твердо знають, що в ході вузлового ремонту неможливо на 100% відновити всі можливості зношеної рейки. До рівня нового рульового управління ремонтне явно не буде дотягувати. І не дивлячись на сміливі заяви менеджерів СТО, ремонтна рейка може підвести в самий відповідальний момент і зламатися практично відразу після проведення вузлового ремонту.

Обслуговування рульової рейки Chevrolet Lacetti має високий рівень складності. На базі рядового домашнього гаража якісно, грамотно і безпечно провести сервісне обслуговування рульової рейки точно не вийде. Для демонтажу, дефектовки, ремонту та перевірки рейки знадобляться: підйомний майданчик, тестовий гідравлічний стенд, металорізальне верстатне обладнання та ін.

Рульова рейка

Процес ремонту рульової рейки Chevrolet Lacetti

Вузловий ремонт рульового управління складається з 6 основних етапів:

  1. Демонтаж рейки рульового управління
  2. Розбирання рейки з подальшою дефектовкою пар тертя
  3. Ремонтні роботи
  4. Збірка рейки
  5. Перевірка роботи та налаштування рейки рульового управління
  6. Установка рейки назад на авто

Як бачите, вузлове обслуговування рульової рейки - це досить об'ємна і клопітка робота. Навіть в умовах спеціалізованого сервісного центру на вузловий ремонт рейки може піти 2-3 робочих зміни (це без урахування часу на доставку ремкомплекту). Роблячи цю роботу в умовах домашнього гаража, новачки часто не доводять ремонт до логічного завершення, а викликають евакуатор і везуть своє авто по частинах на найближче СТО.

Зверніть увагу, демонтаж рейки рульового управління докладно описаний в окремому огляді. Сенсу немає повторно публікувати весь технологічний процес в рамках даної статті. Почитайте тематичний матеріал. Або ж ознайомтеся з відео по демонтажу рульової рейки. Ролик нижче по тексту.

Розбирання та дефектування рульової рейки

  • Фіксуємо рейку на слюсарному верстаку в лещатах.

Фіксуємо рейку

Зрушуємо пильовики рульових тяг

Відкручуємо кермові тяги

  • Приступаємо до розбору рульового редуктора. Знімаємо стопорне кільце вала редуктора.

Знімаємо стопорне кільце

  • Витягаємо кришку золотника. Вдаємося до допомоги ударної викрутки і молотка.

Витягаємо кришку золотника

Кришка

  • Викручуємо гайку золотника.
  •  

Викручуємо гайку золотника

  • Відкручуємо регулювальну гайку механізму притиску.

Відкручуємо регулювальну гайку

  • Витягаємо пружину і сам притиск штока.

Витягаємо пружину і притиск

Притиск

  • Вибиваємо з корпусу редуктора вал-шестерню.

Вибиваємо з корпусу редуктора вал-шестерню

Знімаємо з вал-шестерні сальник і підшипник

  • Витягаємо з корпусу рейки стопорні кільця опор штока.

Знімаємо з вал-шестерні сальник і підшипник

  • Дістаємо праву і ліву опори.

Дістаємо праву і ліву опори

  • Виймаємо шток.

Виймаємо шток

  • За допомогою спеціального знімача витягаємо сальники штока.

витягаємо сальники штока

  • Затискаємо в лещатах опори штока і виймаємо сальники.

Виймаємо сальники

  • Ретельно промиваємо всі елементи рульової рейки, включаючи нутрощі корпусу рульового управління.

Ретельно промиваємо всі елементи рульової рейки

  • Робимо деффектовку компонентів рульової рейки.

Ремонт рульової рейки

Найбільшому зносу піддаються робочі поверхні штока рейки і вала-шестерні редуктора. Нових таких запчастин немає у вільному продажу. В обігу можна зустріти більш-менш живі штоки і вал-шестерні, зняті з так званих "донорів".

У більшості ж випадків шток і вал-шестерня рульової рейки відновлюються шляхом проточки робочих поверхонь на токарному верстаті. Робочі поверхні протачиваются з урахуванням діаметрального розміру підшипникових опор і сальників з ремкомплекту.

Проточуються шток

Проточуються вал-шестерню

Всі сальники, підшипники та ущільнювальні кільця піддаються заміні. Повністю нові аналоги беруться з ремонтного комплекту рульової рейки.

Збірка, налаштування і перевірка роботи рульової рейки

  • Встановлюємо на місце сальники і ущільнювальні кільця.

Ретельно промиваємо всі елементи рульової рейки

  • Робочі поверхні штока і вала-шестерні рясно змазуємо термостійком мастилом.

Мастило штока

Мастило вал-шестерні

  • Заводимо в корпус шток рульової рейки.

Заводимо в корпус шток рульової рейки

  • Садимо шток на підшипникові опори.

Садимо шток на підшипникові опори

Встановлюємо опори

  • Встановлюємо на місце вал-шестерню редуктора рульової рейки.

Встановлюємо на місце вал-шестерню редуктора рульової рейки

  • Проводимо збір редуктора.
  • Перевіряємо, як ходить шток, обертаючи регулювальний механізм.

Перевіряємо, як ходить шток

  • Ставимо на місце нові тяги рульового управління.
  • Регулюємо точність ходу штока рульової рейки.
  • Переносимо рульову рейку на випробувальний стенд і підключаємо систему рульового гідропідсиленняя.
  • Перевіряємо, як працює рульова рейка. Звертаємо увагу на сальники, виявляємо течі. Якщо все нормально, то рульова рейка передається на лінію складання авто.

Перевірка

Якщо якийсь з сальників дає течію, то необхідно усувати розгерметизацію гідравлічного контуру.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт рейки рульової Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




» Всі новини

.