Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт супорта Шевроле Епіка, установка нових ремкоплетів заднього супорта

Розкажіть друзям
09.11.2018 | Epica

Задні гальмівні супорта Chevrolet Epica потребують періодичного обслуговування. Крім безпосередньої заміни гальмівних колодок необхідно здійснювати ще й сервіс направляючих ходу колодок, а також техобслуговування вижимного циліндра.

Як показує практика, задні гальмівні супорта Шевроле Епіка здатні безперебійно працювати протягом 120 000 - 150 000 пробігу. Далі супорта починають підклинювати і втрачають герметичність гідроциліндра.

Зрозуміло, кардинально вирішити проблему з задніми гальмівними супортами можна шляхом їх заміни на повністю нові аналоги. Один новий супорт в зборі коштує не менше 40 $. Куди дешевше провести вузловий ремонт задніх гальмівних супортів. Повний ремонтый комплект для відновлення одного заднього гальмівного супорта обійдеться приблизно в 25 $.

Ремкомплект для одного гальмівного супорта включає в себе:

  1. Поршень гідроциліндра
  2. Кільце ущільнювача гідроциліндра (манжета)

  3. Сальник гідроциліндра
  4. Напрямні ходу колодок
  5. Пильовики направляючих
  6. Клапан спуску повітря
  7. Мастило

Сервісне обслуговування гальмівних супортів Chevrolet Epica має підвищений рівень складності. Досить проблематичною є заміна поршня гідроциліндра. Без належної вправності цю роботу неможливо здійснити швидко, якісно і безпечно.

Ремкомплект заднього супорта

Процес ремонту задніх гальмівних супортів Шевроле Епіка

  • Заїжджаємо машиною на оглядову яму. Глушимо авто і включаємо ручне гальмо.
  • Відкриваємо капот і відкидаємо мінусову клему від акумулятора.

Відкидаємо мінусову клему

Відкручуємо кришку

  • Вивішуємо на домкратах задні колеса, підклавши під кожну сторону надійний упор для страховки.

Вивішуємо на домкратах задні колеса

  • Знімаємо колеса.

Знімаємо колеса

  • Почнемо з заднього супорта на стороні водія. Перетискаємо гальмівний шланг, ближче до місця з'єднання з супортом. Найкраще використовувати спеціальне пристосування, як на відео. Притиски з округлим профілем не рвуть обплетення шланга.

Перетискаємо гальмівний шланг

  • Від'єднуємо гальмівний шланг. Для цього потрібно викрутити болт.

Від'єднуємо гальмівний шланг

 

  • Знімаємо кришку супорта. Тримається на 2 болтах.

Знімаємо кришку супорта

Витягаємо гальмівні колодки

  • Демонтуємо скобу. Вона зафіксована парою болтів.

Демонтуємо скобу

  • Переносимо всі елементи заднього гальмівного супорта а на слюсарний верстак.

Сервісне обслуговування кришки супорта

  • Ретельно очищаємо кришку супорта від засмічень. Використовуємо металеву щітку, стиснене повітря і який-небудь розчинник (краще спирт).
  • Витягаємо поршень гідроциліндра. Для цього потрібно зняти зношений сальник і подати поршень вперед. Можна вдатися до допомоги викрутки і просто виштовхнути поршень з гідроциліндра, вставивши викрутку в отвір із зворотнього боку кришки.

Витягаємо сальник гідроциліндра

Витягаємо поршень гідроциліндра

Витягаємо старе ущільнювальне кільце

  • Ретельно очищаємо робочу поверхню гідроциліндра, особливо в поглибленнях під сальник і манжету.
  • Змащуємо манжету.

Змащуємо манжету

  • Встановлюємо манжету в гідроциліндр.

Встановлюємо манжету в гідроциліндр

  • Змащуємо робочі поверхні гідроциліндра.
  • Одягаємо сальник на головку поршня.

Одягаємо сальник на головку поршня

  • Запресовуємо поршень в гідроциліндр.

Запрессовываем поршень в гідроциліндр

Сервісне обслуговування скоби супорта

  • Витягаємо старі пильовики і напрямні ходу колодок.

Витягаємо старі пильовики і напрямні ходу колодок

  • Ретельно очищаємо скобу від слідів корозії та інших засмічень. Бажано промити скобу в розчиннику (або хоча б протерти спиртом).
  • Змащуємо отвори напрямних ходу колодок. Для цього використовуємо термостійке мастило.

Змащуємо отвори напрямних ходу колодок

Встановлюємо в скобу нові пильовики напрямних і нові напрямні.

 встановлюємо в скобу нові пильовики напрямних і нові напрямні 

Напрямні

Установка заднього гальмівного супорта

  • Прикручуємо на місце скобу.
  • Встановлюємо притискні пластини (їх слід попередньо почистити).

Встановлюємо притискні пластини

  • Протираємо спиртом робочі поверхні гальмового диска і колодок. На відео зазначено, що торці колодок потрібно обробляти мастилом. Цього робити ні в якому разі не можна!
  • Встановлюємо на місце гальмівні колодки.
  • Ставимо на місце кришку супорта.
  • Під'єднуємо гальмівний шланг до кришки супорта і прибираємо притискну струбцину, якою був пережатий шланг.
  • Прокачуємо гальма. Для цього потрібно закрутити пробку на розширювальному бачку з гальмівною рідиною та відкрити клапан спуску повітря. Нехай напарник вичавить педаль гальма. Коли з клапана почне текти гальмівна рідина, слід перекрити клапан.

Прокачуємо гальма

  • Повторюємо всі вищеописані операції на протилежній стороні.
  • Робимо пробний заїзд, контролюючи роботу гальмівної системи.

Що було використано в процесі ремонту задніх гальмівних супортів?

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. WD-40
  4. Спирт з дрантям
  5. Домкрат і упор для страховки
  6. Термостійке мастило

Знадобляться і ремкомплекти для обслуговування задніх гальмівних супортів. Існують як загальні ремкомплекти, так і набори для вузлового обслуговування супортів (для кришки супорта, для скоби та ін).

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт супорта Шевроле Епіка, установка нових ремкоплетів заднього супорта"

Відгуки: 0




» Всі новини

.