Заміна переднього важеля Шевроле Круз

Передні важелі підвіски Chevrolet Cruze поєднані з кульовими опорами. Вузол нерозбірний. Середній термін служби передніх важелів становить 60 000 - 120 000 (км) пробігу, залежно від якості доріг і досвіду водія.

Передні важелі підвіски Шевроле Круз в оригіналі коштують досить дорого (не менше 140 $ за одиницю), тому припустимо проводити заміну важелів окремо, а не парно. Зверніть увагу, важелі для правої і лівої сторони підвіски не взаємозамінні. Тобто для правого боку потрібно брати правосторонній важіль.

Робота по заміні переднього важеля підвіски не відрізняється високою складністю. Єдине що, так це доведеться потрудитися над викручуванням болтів-гайок важеля, так як підвіска розташована біля самої дороги.

Передній важіль підвіски

Процес заміни переднього важеля підвіски Chevrolet Cruze

  • Заганяємо машину на оглядову яму і глушимо її. Взводимо важіль стоянкового гальма.
  • Вивішуємо переднє колесо, на стороні зношеного важеля, за допомогою домкрата. Не забудьте підкласти який-небудь упор для страховки.
  • Багато фахівці радять знімати колесо повністю. Це робити не обов'язково. Але для більшої зручності роботи цілком можна зняти колесо, тим більше, якщо дозволяє час і є бажання повозитися зі своїм транспортом.

Знімаємо колесо

  • Демонтуємо пиловий захист підкрилка. Вона тримається на кліпсах. Можна знімати пилу не повністю. Припустимо відстебнути кліпси лише з боку кульової і відігнути захист.

Демонтуємо пилу подкрылка

Витягаємо дріт датчика швидкості

  • Збризкуємо усе кріплення переднього важеля WD-40 і чекаємо 5-10 хвилин.

Збризкуємо усе кріплення переднього важеля WD-40

  • Відкручуємо притискної болт механізму фіксації головки кульової опори.

Відкручуємо притискної болт

  • Викручуємо болт, яким зафіксований задній сайлентблок до підрамника.

Викручуємо болт заднього сайлентблока

  • Відкручуємо болти фіксації переднього сайлентблока до підрамника.

Відкручуємо болти переднього сайлентблока

  • За допомогою ударної викрутки розклинюємо механізм фіксації головки кульової опори.

Расклиниваем механізм фіксації

  • Витягаємо передній важіль підвіски Chevrolet Cruze.
  • Ставимо на місце зношеного важеля новий. Спочатку заводимо головку кульової і наживляємо стягуючий болт. Наживляємо болти кріплення сайлентблоків важеля до підрамника. Зверніть увагу, повністю затягувати кріплення переднього важеля на даному етапі не потрібно!
  • Накручуючи болти, додайте попередньо на різьбу тонкий шар графітовог або будь-якого іншого аналогічного змащування. Цей прийом дозволить істотно полегшити проведення наступного ТО переднього важеля.
  • Ставимо на місце колесо і прибираємо домкрат.
  • Коли машина спирається на свої власні колеса, повністю обтягуємо кріплення переднього важеля підвіски.
  • Фахівці сервісного центру настійно рекомендують відвідати після заміни переднього важеля спеціалізоване СТО і пройти процедуру розвал-сходження.

Що було використано в процесі заміни переднього важеля Chevrolet Cruze?

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Домкрат і страхуючий упор
  4. WD-40
  5. Графітове мастило

Потрібен буде і новий передній важіль підвіски. Якщо дозволяють фінанси, то беремо відразу два важеля, для правої і лівої сторони. Артикульний номер оригінального важеля 13334023. Підходить для Chevrolet Cruze в кузові універсала, седана і хечбека,двигун 1,6 (л).

Варто звернути увагу, що ціна оригіналу мінімум на 40 $ дорожче будь-якого з сертифікованих аналогів, наприклад, J(SAMYUNG) 13272606 (маде ін Корея). Зрозуміло, можна знайти зовсім бюджетні варіанти переднього важеля, але їх робочого ресурсу навряд чи вистачить на 2-3 роки інтенсивної експлуатації авто.

Багато фахівців використовують і нові болти-гайки.

Додаткова інформація

На несправність передніх важелів підвіски натякають:

  1. Сторонній шум з-під коліс при наїзді на дорожні вибоїни
  2. Втрата стійкості на дорозі

Остаточно діагностувати поломку важеля можна за допомогою огляду цього вузла. Докладаючи зусиль, кульова почне давати люфт. До речі, люфтити можуть і сайлентблоки.

Стосовно зносу сайлентрблоків, у теорії їх можна піддавати вузлового ремонту. Але на практиці, ремонт краще здійснювати повною заміною важеля. Замінивши одні тільки сайлентблоки, будьте впевнені, що незабаром зноситься і кульова опора, яка змінюється разом зі всім важелем у зборі.

Паралельно з передніми важелями підвіски вкрай бажано приділяти увагу рульовим наконечникам, стійкам стабілізатора а також амортизаційним стійкам. У періодичному сервісі потребують і кермові тяги, і ступичні підшипники, і зовнішні частини ШРУСа. До речі, розвал сходження краще робити тоді, коли будуть відремонтовані усі елементи ходової.

Тільки комплексне обслуговування ходової/шасі дозволить вашому авто знову отримати м'якість і плавність ходу.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна переднього важеля Шевроле Круз"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Круз J

Заміна ременя ГРМ на Шевроле Круз з двигуном F16D4
Заміна ременя ГРМ на Шевроле Круз з двигуном F16D4
Заміна троса ручника Шевроле Круз
Заміна троса ручника Шевроле Круз
Ремонт затулок пічки Шевроле Круз
Ремонт затулок пічки Шевроле Круз
Заміна задніх гальмівних колодок Шевроле Круз
Заміна задніх гальмівних колодок Шевроле Круз
.