Передні важелі підвіски Chevrolet Cruze поєднані з кульовими опорами. Вузол нерозбірний. Середній термін служби передніх важелів становить 60 000 - 120 000 (км) пробігу, залежно від якості доріг і досвіду водія.
Передні важелі підвіски Шевроле Круз в оригіналі коштують досить дорого (не менше 140 $ за одиницю), тому припустимо проводити заміну важелів окремо, а не парно. Зверніть увагу, важелі для правої і лівої сторони підвіски не взаємозамінні. Тобто для правого боку потрібно брати правосторонній важіль.
Робота по заміні переднього важеля підвіски не відрізняється високою складністю. Єдине що, так це доведеться потрудитися над викручуванням болтів-гайок важеля, так як підвіска розташована біля самої дороги.
За допомогою ударної викрутки розклинюємо механізм фіксації головки кульової опори.
Потрібен буде і новий передній важіль підвіски. Якщо дозволяють фінанси, то беремо відразу два важеля, для правої і лівої сторони. Артикульний номер оригінального важеля 13334023. Підходить для Chevrolet Cruze в кузові універсала, седана і хечбека,двигун 1,6 (л).
Варто звернути увагу, що ціна оригіналу мінімум на 40 $ дорожче будь-якого з сертифікованих аналогів, наприклад, J(SAMYUNG) 13272606 (маде ін Корея). Зрозуміло, можна знайти зовсім бюджетні варіанти переднього важеля, але їх робочого ресурсу навряд чи вистачить на 2-3 роки інтенсивної експлуатації авто.
Багато фахівців використовують і нові болти-гайки.
На несправність передніх важелів підвіски натякають:
Остаточно діагностувати поломку важеля можна за допомогою огляду цього вузла. Докладаючи зусиль, кульова почне давати люфт. До речі, люфтити можуть і сайлентблоки.
Стосовно зносу сайлентрблоків, у теорії їх можна піддавати вузлового ремонту. Але на практиці, ремонт краще здійснювати повною заміною важеля. Замінивши одні тільки сайлентблоки, будьте впевнені, що незабаром зноситься і кульова опора, яка змінюється разом зі всім важелем у зборі.
Паралельно з передніми важелями підвіски вкрай бажано приділяти увагу рульовим наконечникам, стійкам стабілізатора а також амортизаційним стійкам. У періодичному сервісі потребують і кермові тяги, і ступичні підшипники, і зовнішні частини ШРУСа. До речі, розвал сходження краще робити тоді, коли будуть відремонтовані усі елементи ходової.
Тільки комплексне обслуговування ходової/шасі дозволить вашому авто знову отримати м'якість і плавність ходу.