Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт насоса ГУР Шевроле Лачетті

Розкажіть друзям
23.11.2018 | Lacetti

Робочого ресурсу насоса ГУР Chevrolet Lacetti вистачає на 100 000 - 150 000 (км) пробігу. Найбільш вразливими місцями насоса рульового гидроусиления є:

  1. Підшипник
  2. Сальник

Зношений підшипник викликає помітний шум при роботі насоса, а також створює високі вібраційні навантаження. При зносі сальника виникає втрата робочої рідини ГУР. При перших ознаках несправності насоса ГУР Шевроле Лачетті вузол необхідно піддавати сервісному обслуговуванню. Якщо ігнорувати неправильну роботу насоса ГУР, він може заклинити (у випадку зі зношеним підшипником).

Оригінальний насос ГУР Chevrolet Lacetti є необслуговуваним. Задня кришка насоса завальцьована, а шків посаджений "на гарячу". Новий сертифікований аналог насоса коштує в межах 100 $. Деякі майстри воліють робити вузловий ремонт насоса ГУР.

Проводити вузловий ремонт доцільно тільки в тому випадку, коли підшипник або сальник насоса зносилися на відмітці до 100 000 (км) пробігу. Зрозуміло, робочого ресурсу насоса після вузлового ремонту вистачає зовсім ненадовго (максимум на 30 000 км). Вузловий ремонт використовується в тому випадку, коли замінити зношений насос взагалі нічим. Якісно і безпечно здійснити вузловий ремонт насоса гидроусиления Шевроле Лачетті зможе тільки майстер з великим досвідом техобслуговування даного авто.

У більшості ж випадків ремонт насоса ГУР проводиться заміною на повністю новий аналог.

Насос ГУР

Процес ремонту насоса ГУР Chevrolet Lacetti

  • В'їжджаємо авто на оглядову яму. Включаємо гальмо стоянки.
  • Відкриваємо капот і знімаємо клему "-" з акумуляторного блоку.

Знімаємо клему "-"

Демонтуємо корпус воздуховода

  • Спускаємося в яму і демонтуємо захист картера двигуна.

Демонтуємо захист картера двигуна

Знімаємо захисний підкрилок

  • Скидаємо ремінь генератора. Для цього необхідно послабити натяг ролика. Робиться це ключем на 15, ролик потрібно подати в протилежну сторону від насоса ГУР (за годинниковою стрілкою).

Скидаємо ремінь генератора

Відкриваємо кришку розширювального бачка ГУР

  • Робимо викачку робочої рідини за допомогою великого шприця (як на фото).

Робимо викачку робочої рідини

  • Підставляємо під насос Chevrolet Lacetti ємність для збору відпрацювання.
  • Знімаємо патрубок на вводі в насос. Тримається на хомуті. Зливаємо залишки сервісної рідини в ємність.

Знімаємо патрубок на вводі в насос

  • Знімаємо трубку високого тиску на виведенні з насоса. Для цього потрібно попередньо відкрутити притискну гайку. Зверніть увагу, на торці трубки високого тиску є прокладка, яку обов'язково і неодмінно потрібно міняти на нову.

Знімаємо трубку високого тиску

  • Відкручуємо гайку на верхній шпильці. Для цього потрібно прокрутити шків насоса ГУР до тих пір, поки технологічний отвір не співпаде з місцем розташування гайки. Майстру знадобиться довга натискна головка і тріскачка.

Відкручуємо гайку на верхній шпильці

  • Відкручуємо центральну гайку правої опори двигуна Шевроле Лачетті.

Відкручуємо центральну гайку правої опори двигуна

  • Підкладаємо під двигун (поверх оглядової ями) міцний поміст. Найкраще покласти широкий швелер.
  • Піднімаємо двигун домкратом до тих пір, поки не з'явиться можливість викрутити гайку на нижній шпильці насоса ГУР і вільно витягнути насос. Як правило, необхідно підняти двигун на висоту близько 150 (мм).

Піднімаємо двигун домкратом

  • Викручуємо нижню гайку.

Викручуємо нижню гайку

  • Витягаємо зношений насос ГУР.

Витягаємо зношений насос ГУР

  • Ставимо на місце зношеного новий насос. Не забудьте замінити прокладку на трубці високого тиску.

Зверніть увагу, старий насос ГУР Шевроле Лачетті можна відправити на метлом, або перебрати для заміни підшипника і сальника. Ремонтний насос можна тримати в якості запасного, щоб підмінити в разі чого аварійну помпу до тих пір, поки не буде куплена нова.

Що було використано в процесі ремонту насоса ГУР Chevrolet Lacetti?

  1. Набір ключів
  2. Набір головок і тріскачка
  3. Домкрат
  4. Ємність для збору відпрацювання
  5. Ганчір'я

Потрібен буде і новий насос ГУР. Оригінальні насоси сьогодні практично не зустрічаються. В ходу велика кількість сертифікованих аналогів. При виборі насоса зверніть увагу на наявність в ньому датчика. Моделі Шевроле Лачетті до 2007 року випускалися здебільшого без датчика на насосі ГУР. Авто випуском після 2007 року практично всі мають датчик.

Додаткова інформація

При вузловому ремонті старого насоса ГУР необхідно буде висвердлювати отвір в корпусі з боку задньої кришки. Це потрібно для того, щоб вибити стопорне кільце, так як воно буквально завальцовано.

Щодо зняття шківа, так просто його не зіб'єш. На заводі-виробнику практикується посадка шківа "на гарячу". Багато майстрів вважають за краще взагалі не чіпати шків окремо. Шків знімається разом з валом. Для цього в шківі просвердлюється отвір, через який можна підчепити і зняти стопорне кільце, яким зафіксован вал.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт насоса ГУР Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




» Всі новини

.