Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


ГБЦ на Деу Ланос, як зняти головку блоку циліндрів

Розкажіть друзям
28.11.2018 | Lanos

Демонтаж головки блоку циліндрів (ГБЦ) Daewoo Lanos пов'язан з широким рядом технічних труднощів. Щоб дістатися до ГБЦ, майстру потрібно розібрати половину силового агрегату. Якісно та безпечно зняти ГБЦ зможе тільки фахівець з великим досвідом техобслуговування Деу Ланос.

Демонтаж ГБЦ проводиться для:

  1. Заміни прокладки ГБЦ
  2. Заміни ГБЦ
  3. Заміни блоку циліндрів (БЦ)
  4. Ремонту поршневої групи

Ні один капремонт двигуна Daewoo Lanos не може обійтися без знімання ГБЦ.

Дану роботу краще виконувати з напарником.

ГБЦ

Процес демонтажу ГБЦ Деу Ланос

  • Зупиняємо машину на оглядовій ямі та ставимо авто на ручник.
  • Відкриваємо капот і знімаємо з акумулятора клеми, спочатку відкидається кламма "-", а потім "+".

Знімаємо з клеми акумулятора < / span>

  • Демонтуємо акумуляторний блок, щоб він не плутався.

Демонтуємо акумуляторний блок

  • Вивішуємо передні колеса на домкратах і підкладаємо страхуючі упори.

Вивішуємо передні колеса на домкратах

  • Чекаємо, поки силовий агрегат повністю охолоне. Це потрібно для безпечного зливу охолоджуючої рідини.
  • Відкручуємо кришку на розширювальному бачку охолоджуючої рідини Daewoo Lanos.

Відкручуємо кришку

  • Ставимо під радіатор ємність для зливу відпрацювання.
  • Відкручуємо кран зливу на радіаторі і спускаємо ОЖ.

Відкручуємо кран зливу

  • Демонтуємо корпус повітряного фільтра і повітропідвідний рукав. Для цього потрібно послабити хомути на гофрі (підведення до корпусу фільтра і підведення до дроселя), а також послабити хомут на патрубку вентиляції картера. Додатково витягаємо дротову колодку датчика температури, викручуємо кріплення корпуса фільтра.

Демонтуємо корпус повітряного фільтра

Знімаємо дроти високої напруги

Від'єднуємо дротову колодку від регулятора холостого ходу

Від'єднуємо дротову колодку від датчика положення дросельної заслінки

  • Витягаємо трубку датчика тиску. Вона знаходиться у впускному колекторі системи управління двигуном Деу Ланос.

Витягаємо трубку датчика тиску

  • Виймаємо шланг вакуумного підсилювача гальма. Він сидить на штуцері впускного колектора. Шланг зафіксований хомутом.

Виймаємо шланг вакуумного підсилювача гальма

  • Витягаємо трос дросельної заслінки з селектора управління. Для цього потрібно попередньо перемістити селектор в бік відкриття дросселя.

Витягаємо трос дросельної заслінки

  • Повністю виймаємо трос дроселя в обплетенні з кронштейна.

Повністю виймаємо трос дроселя

  • Знімаємо шланг паливної суміші до форсунок. Тримається на хомуті.

Знімаємо шланг паливної суміші до форсунок

  • Витягаємо дротові колодки паливних форсунок.

Витягаємо дротові колодки паливних форсунок

  • Від'єднуємо дротову колодку від датчика температури охолоджуючої рідини.

Від'єднуємо дротову колодку від датчика температури

  • Виймаємо шланг  регулятора тиску палива.

Виймаємо шланг

  • Витягаємо шланг скидання палива з паливної рампи Daewoo Lanos.

Витягаємо шланг скидання палива

  • Знімаємо шланг подачі палива, попередньо стиснувши фіксатори.

Знімаємо шланг подачі палива

  • Відкручуємо кріплення паливної рампи.

Відкручуємо кріплення паливної рампи

  • Демонтуємо паливну рампу в зборі.
  • Знімаємо клему з системи управління двигуном.

Знімаємо клему

  • Від'єднуємо дротову колодку від модуля системи запалювання.

Від'єднуємо дротову колодку

  • Виймаємо дроти високої напруги з модуля системи запалювання.

Виймаємо дроти високої напруги

  • Демонтуємо модуль системи запалювання, попередньо відкрутивши кріплення.

Демонтуємо модуль системи запалювання

Знімаємо патрубок вентиляції картера

  • Виймаємо патрубок охолодження двигуна.

Виймаємо патрубок охолодження двигуна

  • Відокремлюємо випускний колектор від двигуна. За 10-15 хвилин до викручування кріплення гайки і шпильки колектора необхідно щедро обробити WD-40.

Відокремлюємо випускний колектор від двигуна

Зверніть увагу, між колектором і двигуном Деу Ланос є прокладка. Зношений ущільнювач повторно використовувати не рекомендується. Тобто при складанні потрібно буде використовувати нову гумку.

  • Знімаємо верхню частину захисної кришки вузла ГРМ.

Знімаємо верхню частину захисної кришки вузла ГРМ

  • Послаблюємо кріплення генератора.

Послаблюємо кріплення генератора

  • Знімаємо ремінь приводу допоміжних агрегатів.

Знімаємо ремінь приводу допоміжних агрегатів

  • Поєднуємо мітку на шківі ГРМ з міткою на корпусі. Для цього прокручуємо зубчасте колесо за допомогою ключа за годинниковою стрілкою.

Поєднуємо мітки на шківі ГРМ з міткою на корпусі

  • Послаблюємо кріплення на шківі ГРМ. Для цього потрібно застопорити зубчасте колесо ударної викруткою або монтуванням через технологічний отвір і послаблюємо центральний болт. Повністю викручувати болт поки не потрібно.

Послаблюємо кріплення на шківі ГРМ

  • Демонтуємо шків рульового гидропідсиления. Тримається на 3 болтах.

Демонтуємо шків рульового гидроусиления

Демонтуємо шків ГРМ

  • За шківом є кришка, яка зафіксована 4 болтами. Відкручуємо кріплення.

Відкручуємо кріплення

  • Знімаємо патрубок системи охолодження. Тримається хомутом.

Знімаємо патрубок системи охолодження

  • Відкручуємо болти ГБЦ. Болти головки блоку циліндрів слід відкручувати за спеціальною схемою.

Відкручуємо болти ГБЦ

Демонтуємо картер розподільного валу

  • Витягаємо натискні важелі і опорні сухарі клапанів.

Витягаємо натискні важелі

Витягаємо опорні сухарі клапанів

Дістаємо гидрокомпенсаторы

  • Тепер можна зняти головку блоку циліндрів.

Варто звернути увагу, відкрутивши болти ГБЦ, можна вважати, що прокладка ГБЦ втратила свою цілісність і вимагає заміни, навіть якщо з зовні ущільнювач нормальний.

Що було використано при демонтажі ГБЦ Деу Ланос?

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Плоскогубці
  4. Домкрат і страхуючі упори
    • Ємність для зливу відпрацювання ОЖ

Додаткова інформація

Робота по демонтажу ГБЦ Daewoo Lanos є об'ємною, ґрунтовної і досить складною. Новачкам краще за цю роботу не братися. Принаймні самостійно, якщо поруч немає більш досвідченого майстра, який підкаже і покаже порядок демонтажу, в разі чого.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "ГБЦ на Деу Ланос, як зняти головку блоку циліндрів"

Відгуки: 0




» Всі новини

.