Двигун Chevrolet Cruze надійний і довговічний. Але через 150 000 (км) пробігу силовий агрегат може почати їсти моторне мастило. Як підсумок, вихлопна система буде надмірно диміти, а головки свічок будуть заливатися змащуванням.
Одним з методів усунення "масложора" є заміна маслозйомних ковпачків. Але дістатися до них не так-то і просто. Вони розташовуються в районі головки блоку циліндрів (ГБЦ). Якщо у майстра є спеціальне пристосування, яке називається "інерційний знімач маслозйомних ковпачків", то маслозйомні ковпачки цілком можна замінити без демонтажу ГБЦ.
Робота по заміні маслозйомних ковпачків належить до розряду складних і відповідальних, адже потрібно буде заглядати під кришку двигуна. Якісно та безпечно довести до логічного завершення заміну маслозйомних ковпачків зможе тільки майстер з великим досвідом техобслуговування Chevrolet Cruze.
Процес заміни маслозйомних ковпачків Шевроле Круз
- Зупиняємо машину на оглядовій ямі та вмикаємо важіль стоянкового гальма.
- Відкриваємо капот і від'єднуємо клему "-" від акумуляторної батареї.
- Демонтуємо корпус повітряного фільтра. Для цього потрібно послабити хомут у місці під'єднання рукава до корпусу.
- Від'єднуємо дротову колодку датчика температури вхідного повітря.
- Витягаємо корпус повітряного фільтра з фіксаторів.
- Відкручуємо верхню частину захисної кришки приводу ГРМ. Тримається на 2 болтах.
- Тепер необхідно зняти ремінь допоміжних агрегатів. Накидною головкою на 19 провертаємо натяжний ролик проти годинникової стрілки до тих пір, поки не співпадуть отвори ролика і кронштейна. Фіксуємо положення отворів металевим стрижнем діаметром 5,5 (мм). Найкраще використовувати хвостовик свердла.
- Підставляємо під двигун регульований по висоті упор, тобто потрібно підперти двигун.
- Демонтуємо праву опору двигуна. Використовуємо головку на 15. Опора Шевроле Круз кріпиться 2 болтами до лонжерону, 3 болтами до кронштейна і 1 гайкою до бризговика.
- Встановлюємо колінчасті і розподільні вали в положення ВМТ. Слід задіяти 5 передачу на КПП і за годинниковою стрілкою прокрутити шків коленвала до тих пір, поки не співпадуть контрольні мітки.
- Прибираємо шків допоміжних агрегатів. Його тримає болт з головкою на 18. Щоб шків не провертався, слід попросити напарника вижити педаль гальма.
- Знімаємо нижню частину захисної кришки ГРМ.
- Відкручуємо і знімаємо шківи ГРМ.
- Знімаємо кришку головки блоку циліндрів. Тримається на 11 болтиках з головкою на 10.
- Знімаємо кришки передніх підшипників на розподільних валах.
- Знімаємо всі інші кришки підшипників у наступній послідовності: 2, 6,10,1,5 і 9, а потім 4, 8, 3 і 7. Всі болти слід викручувати в 3 етапи: спочатку на половину обороту, потім на повний оборот, а після повністю.
- Знімаємо сальники розподільних валів.
Тепер можна приступити до заміни маслозйомних ковпачків Шевроле Круз. Зверніть увагу, в циліндрі, де змінюються ковпачки, слід зводити поршень в положення ВМТ. Робиться це провертаємо коленвала.
- За допомогою спеціального пристосування стискаємо пружину клапана.
- Витягуємо з верхньої тарілки пружини сухарі.
- Вдаємося до допомоги інерційного знімача маслозйомних ковпачків. Витягаємо маслосъемный ковпачок з направляючої втулки клапана.
- Ставимо на місце зношеного новий ковпачок.
- Проводимо всі вищеописані дії з іншими клапанами.
Що було використано в процесі заміни маслозйомних ковпачків Chevrolet Cruze?
- Набір ключів
- Набір викруток
- Домкрат і упор під авто
- Підьомний штатив (для підтримки двигуна)
- Пристосування для знімання гідрокомпенсаторів
- Пристосування для стиснення пружин клапана
- Пристосування для витягання маслозйомних ковпачків
Додаткова інформація
Паралельно зі заміною маслозйомних ковпачків можна здійснити і обслуговування ГРМ. Сервісу бажано піддати ремінь, ролики, а також помпу охолоджуючої рідини.
Варто звернути увагу, що робота по заміні маслозйомних ковпачків є далеко не з легких. Майстру знадобиться велика кількість спеціальних засобів, які доступні здебільшого тільки спеціалізованим сервісним центрам.