Шевроле Круз, заміна маслозйомних ковпачків

Двигун Chevrolet Cruze надійний і довговічний. Але через 150 000 (км) пробігу силовий агрегат може почати їсти моторне мастило. Як підсумок, вихлопна система буде надмірно диміти, а головки свічок будуть заливатися змащуванням.

Одним з методів усунення "масложора" є заміна маслозйомних ковпачків. Але дістатися до них не так-то і просто. Вони розташовуються в районі головки блоку циліндрів (ГБЦ). Якщо у майстра є спеціальне пристосування, яке називається "інерційний знімач маслозйомних ковпачків", то маслозйомні ковпачки цілком можна замінити без демонтажу ГБЦ.

Робота по заміні маслозйомних ковпачків належить до розряду складних і відповідальних, адже потрібно буде заглядати під кришку двигуна. Якісно та безпечно довести до логічного завершення заміну маслозйомних ковпачків зможе тільки майстер з великим досвідом техобслуговування Chevrolet Cruze.

колпачки

Процес заміни маслозйомних ковпачків Шевроле Круз

  • Зупиняємо машину на оглядовій ямі та вмикаємо важіль стоянкового гальма.
  • Відкриваємо капот і від'єднуємо клему "-" від акумуляторної батареї.

Від'єднуємо клему

  • Демонтуємо корпус повітряного фільтра. Для цього потрібно послабити хомут у місці під'єднання рукава до корпусу.
  • Від'єднуємо дротову колодку датчика температури вхідного повітря.
  • Витягаємо корпус повітряного фільтра з фіксаторів.

Демонтуємо корпус повітряного фільтра

  • Вивішуємо передні колеса на домкратах, підклавши під авто страхуючі упори.
  • Знімаємо переднє праве колесо Chevrolet Cruze.
  • З правого боку знімаємо брудозахист двигуна.

Знімаємо брудозахист двигуна

  • Відкручуємо верхню частину захисної кришки приводу ГРМ. Тримається на 2 болтах.

Відкручуємо верхню частину захисної кришки приводу ГРМ

  • Тепер необхідно зняти ремінь допоміжних агрегатів. Накидною головкою на 19 провертаємо натяжний ролик проти годинникової стрілки до тих пір, поки не співпадуть отвори ролика і кронштейна. Фіксуємо положення отворів металевим стрижнем діаметром 5,5 (мм). Найкраще використовувати хвостовик свердла.

зняти ремінь допоміжних агрегатів

  • Підставляємо під двигун регульований по висоті упор, тобто потрібно підперти двигун.
  • Демонтуємо праву опору двигуна. Використовуємо головку на 15. Опора Шевроле Круз кріпиться 2 болтами до лонжерону, 3 болтами до кронштейна і 1 гайкою до бризговика.

Демонтуємо праву опору двигуна

  • Встановлюємо колінчасті і розподільні вали в положення ВМТ. Слід задіяти 5 передачу на КПП і за годинниковою стрілкою прокрутити шків коленвала до тих пір, поки не співпадуть контрольні мітки.

Встановлюємо колінчасті і розподільні вали в положення ВМТ

  • Прибираємо шків допоміжних агрегатів. Його тримає болт з головкою на 18. Щоб шків не провертався, слід попросити напарника вижити педаль гальма.

Прибираємо шків допоміжних агрегатів

  • Знімаємо нижню частину захисної кришки ГРМ.

Знімаємо нижню частину захисної кришки ГРМ

Послаблює натяжний ролик

Знімаємо ремінь ГРМ

  • Відкручуємо і знімаємо шківи ГРМ.
  • Знімаємо кришку головки блоку циліндрів. Тримається на 11 болтиках з головкою на 10.

Знімаємо кришку головки блоку циліндро

  • Знімаємо кришки передніх підшипників на розподільних валах.

Знімаємо кришки передніх підшипників на розподільних валах

  • Знімаємо всі інші кришки підшипників у наступній послідовності: 2, 6,10,1,5 і 9, а потім 4, 8, 3 і 7. Всі болти слід викручувати в 3 етапи: спочатку на половину обороту, потім на повний оборот, а після повністю.
  • Знімаємо сальники розподільних валів.

Знімаємо сальники розподільних валів

  • Витягаємо распредвали.

Витягаємо распредвали

Тепер можна приступити до заміни маслозйомних ковпачків Шевроле Круз. Зверніть увагу, в циліндрі, де змінюються ковпачки, слід зводити поршень в положення ВМТ. Робиться це провертаємо коленвала.

Витягаємо гідрокомпенсатор клапана

  • За допомогою спеціального пристосування стискаємо пружину клапана.

стискаємо пружину клапана

  • Витягуємо з верхньої тарілки пружини сухарі.

Витягаємо з верхньої тарілки пружини сухарі

  • Витягаємо пружину.

Витягаємо пружину

  • Вдаємося до допомоги інерційного знімача маслозйомних ковпачків. Витягаємо маслосъемный ковпачок з направляючої втулки клапана.

Витягаємо маслосъемный ковпачок з направляючої втулки клапана

  • Ставимо на місце зношеного новий ковпачок.
  • Проводимо всі вищеописані дії з іншими клапанами.

Що було використано в процесі заміни маслозйомних ковпачків Chevrolet Cruze?

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Домкрат і упор під авто
  4. Підьомний штатив (для підтримки двигуна)
  5. Пристосування для знімання гідрокомпенсаторів
  6. Пристосування для стиснення пружин клапана
  7. Пристосування для витягання маслозйомних ковпачків

Додаткова інформація

Паралельно зі заміною маслозйомних ковпачків можна здійснити і обслуговування ГРМ. Сервісу бажано піддати ремінь, ролики, а також помпу охолоджуючої рідини.

Варто звернути увагу, що робота по заміні маслозйомних ковпачків є далеко не з легких. Майстру знадобиться велика кількість спеціальних засобів, які доступні здебільшого тільки спеціалізованим сервісним центрам.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Круз, заміна маслозйомних ковпачків"

Відгуки: 2


евгений

четко и по теме


Вася

Какое большое количество инструмента, пожалуйста еще одно видео о замене свечей сделайте




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Круз J

Заміна ременя ГРМ на Шевроле Круз з двигуном F16D4
Заміна ременя ГРМ на Шевроле Круз з двигуном F16D4
Заміна троса ручника Шевроле Круз
Заміна троса ручника Шевроле Круз
Ремонт затулок пічки Шевроле Круз
Ремонт затулок пічки Шевроле Круз
Заміна задніх гальмівних колодок Шевроле Круз
Заміна задніх гальмівних колодок Шевроле Круз
.