Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт КПП Деу Сенс, не включаються 5 і задня передачі

05.12.2018 | Sens

Коробка передач Daewoo Sens має значний ресурс напрацювання на відмову. Як правило, капітальний ремонт здійснюється на позначці не менш 200 000 - 250 000 (км) пробігу.

Слабкими місцями КПП Деу Сенс можна вважати:

  1. Зубчасті колеса 5-ї передачі
  2. Зубчасті колеса задньої передачі
  3. Кільця синхронізатора
  4. Підшипники первинного і вторинного валів
  5. Сальники півосей ШРУСа і первинного валу

Знос КПП призводить з часом до "вибивання" швидкостей. тобто деякі з передач перестають включатися. Важіль КПП починає переміщатися з великим зусиллям, може виникати хрускіт при включенні певних передач, найчастіше 5-ї і задної.

Варто звернути увагу, що картер КПП Daewoo Sens є незнімним. З цієї причини, щоб провести навіть поверхневу діагностику трансмісії, коробку швидкостей потрібно буде демонтувати.

У процесі діагностики потрібно буде проводити ретельну ревізію всіх елементів КПП. Для цього коробку швидкостей доведеться розібрати буквально до гвинтика.

Коробка швидкостей Daewoo Sens

Процес ремонту КПП Деу Сенс

Капітальний ремонт трансмісії складається з 4 основних етапів:

  1. Демонтаж КПП
  2. Розбір коробки швидкостей
  3. Ревізія
  4. Заміна зношених елементів

Пропоную не акцентувати увагу на демонтажі трансмісії. Процес знімання коробки Daewoo Sens вже докладно описаний в тематичному огляді. Повторюватися не будемо. Хіба що, можна додати відео по демонтажу КПП.

Розбір КПП

Знімаємо редуктор привода спідометра

  • Знімаємо задню кришку корпусу, за якої розташована 5 передача.

Знімаємо задню кришку корпусу

  • Стопорим обертання зубчастих коліс 5-ї передачі. Робиться це затягуванням болта на механізм фіксації шестерен.

Стопорим обертання зубчастих коліс

  • Відкручуємо гайки на первинному і вторинному валах.

Відкручуємо гайки

  • Знімаємо з веденого вала дистанційну шайбу і шайбу сухарів.
  • Виймаємо сухарі, пружини синхронізатора, муфту і вилку вмикання 5-ї передачі.

Виймаємо сухарі

  • Витягуємо ведену і провідну шестерні Daewoo Sens.

Витягуємо ведену і провідну шестерні

  • Дістаємо розпірну втулку, голчастий підшипник, упорну шайбу.
  • Витягаємо шпонку з вторинного валу. Для цього доведеться вдатися до допомоги м'якої виколотки.
  • Знімаємо корпус коробки. Потрібно відвернути усі гайки на шпильках. Для полегшення демонтажу корпусу можна скористатися болтами завдовжки не 40 (мм), які вкручуються в корпус для виштовхування картера.

Знімаємо корпус коробки

  • Попутно можна осаджувати, за допомогою оправки і молотка, диференціал.
  • Витягаємо вал з шестірнею заднього ходу Деу Сенс.

Витягаємо вал з шестірнею заднього ходу

  • Знімаємо шестерню заднього ходу валу.
  • Витягаємо корпус механізму перемикання передач разом з первинним і вторинним валами. Механізм перемикання передач сидить на штифтах.

Витягаємо корпус механізму перемикання передач

  • Виймаємо механізм перемикання передач. Для цього потрібно вивести вилки включення першої і другої передачі з муфти і веденого зубчастого колеса на задньому ході.

Тепер приступаємо до розбору вторинного валу Daewoo Sens. Варто звернути увагу, що кожен з підшипників слід промаркувати, щоб знати згодом, з якою шестірнею він працює. Перестановка підшипників з місця на місце неприпустима!

  • Знімаємо упорну шайбу, шестерню 1-ї передачі і голчастий підшипник.

Знімаємо упорну шайбу

  • За допомогою спеціального знімача витягаємо стопорне кільце.

Витягаємо стопорне кільце

  • Виймаємо маточину з муфтою включення 1 і 2 передачі. Додатково витягаємо сухарики і кільця синхронізатора.
  • Виймаємо маточину
  • Витягаємо блок зубчастих коліс 2 і 3 передачі. У вузол додатково входять голчасті підшипники, дистанційні шайби і кільця синхронізатора.

Витягаємо блок зубчастих коліс 2 і 3 передачі

  • Знімаємо стопорне кільце за допомогою знімача.

Знімаємо стопорне кільце

  • Виймаємо маточину 3 і 4 передачі.

Ревізія елементів КПП

  • Ретельно промиваємо в гасі вали та зубчасті колеса.
  • Відмиваємо муфти, кільця і шайби.
  • В окреме ємності промиваємо підшипникові вузли.
  • Всі елементи уважно оглядаються на предмет зносу. Першочергова увага приділяється деформаціям, сколів і тріщин.
  • Додатково потрібно буде вичистити і сам корпус КПП Деу Сенс. На дні картера обов'язково буде присутня стружка (сколені частини зубчастих передач) і частини підшипників.

Ремонт

  • Зношені деталі піддаються заміні.

Що було використано в процесі ремонта КПП Daewoo Sens?

  1. Набір ключів
  2. Набір шестигранників
  3. Ударна викрутка
  4. Знімач стопорних кілець
  5. Знімач підшипників
  6. Оправлення і молоток
  7. Ганчір'я
  8. Гас
  9. Ємність для промивання деталей
  10. Маркер (для розмітки компонентів)

Щодо замовлення нових деталей, складно давати якісь рекомендації наперед. Кожен випадок ремонту унікальний. Але практично завжди при капремонті КПП Daewoo Sens проводиться заміна всіх сальників. Додатково змінюються опорні підшипники первинного і вторинного валів. У заміні можуть потребувати і голчасті підшипники, а також муфти і зубчасті колеса.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт " Ремонт КПП Деу Сенс, не включаються 5 і задня передачі"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу ЗАЗ Сенс

Як зменшити витрату палива Деу Сенс 1.3, регулювання холостого ходу
Як зменшити витрату палива Деу Сенс 1.3, регулювання холостого ходу
Регулювання холостого ходу Деу Сенс, ЗАЗ Шанс
Регулювання холостого ходу Деу Сенс, ЗАЗ Шанс
ЗАЗ Сенс: заміна рульових наконечників і сайлентблоків передніх ричагів
ЗАЗ Сенс: заміна рульових наконечників і сайлентблоків передніх ричагів
Регулювання клапанів ЗАЗ Сенс
Регулювання клапанів ЗАЗ Сенс
.