Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заз Форза, подушки двигуна, як замінити

Заводські оригінальні подушки силового агрегату ZAZ Forza розраховані в середньому на 150 000 (км) пробігу. Але один час при складанні даного авто використовували маслонаповнені опори, що призначені для азіатського (китайського) клімату. Зрозуміло, з настанням морозів ЗАЗ Форза, взута в китайські гидроопори, починає скрипіти і пручатися, швидко виходячи з ладу.

Маслонаповнені подушки погано себе зарекомендували при експлуатацію у період зимових холодів. Фахівці радять використовувати в зонах континентального і помірного клімату традиційні механічні опори.

Двигун ZAZ Forza укомплектований 3 подушками:

  1. Передня опора
  2. Задня права опора
  3. Задня ліва опора

Кожна з подушок має свої власні конструктивні особливості. Між собою вони не взаємозамінні.

Процес заміни подушок зовсім нескладний. Єдине що, так це майстру доведеться потрудитися, щоб акуратно і безпечно піднімати двигун для демонтажу кожної з подушок.

Фахівці радять проводити заміну всіх 3 подушок за один раз. Звичайно, подібне техобслуговування помітно вдарить по кишені, так як кожна з подушок коштує в районі 15 $.

Опора

Процес заміни подушок двигуна ZAZ Forza

  • Заїжджаємо авто на оглядову яму. Включаємо гальмо стоянки.
  • Спускаємося в яму і демонтуємо захист двигуна.
  • Відкриваємо капот, щоб забезпечити можливість підйому силового агрегату.
  • Робимо надійний поміст під КПП і двигуном. На роль помосту краще використовувати пару товстих швелерів і лист заліза товщиною не менше 5 (мм).
  • Підпираємо КПП страхуючим упором. Між упором і коробкою слід покласти дерев'яну дошку (або товсту гуму). Як зрозуміло, м'яка наставка не дозволить пошкодити елементи корпусу коробки, які контактують з домкратом.
  • Почнемо з заміни передньої опори силового агрегату. Викручуємо гайку на шпильці фіксації кронштейна до опори.

Викручуємо гайку

  • Відкручуємо пару болтів, якими опора кріпиться до поперечки.

Відкручуємо пару болтів

  • Злегка піднімаємо двигун домкратом і витягаємо зношену опору.

Витягаємо зношену опору

  • Ставимо на місце старої опори нову.
  • Переходимо до правої задньої опори. Відкручуємо 3 болта, якими кронштейн зафіксований до опори.

Відкручуємо 3 болта

  • З лівого і правого боку поперечки викручуємо кріпильні болти опори.

  • Викручуємо кріпильні болти опори

  • Трохи піднімаємо силовий агрегат домкратом і витягаємо праву задню зношену опору.

Витягаємо праву задню зношену опору

  • Ставимо на місце старої опори нову.
  • Тепер можна приступити до заміни лівої задньої опори. Відкручуємо болт, яким опора зафіксована до кронштейна КПП.

Відкручуємо болт

  • Знімаємо кронштейн з коробки передач. Тримається на 3 болтах.

Знімаємо кронштейн

  • Відкручуємо 2 болта кріплення опори до підрамника.

Відкручуємо 2 болта

  • Витягаємо ліву задню опору і ставимо на місце старої нову.

Витягаємо ліву задню опору

  • Проводимо збірку в зворотній послідовності.

Що було використано в процесі заміни опор силового агрегату

  1. Набір ключів
  2. Домкрат
  3. Страхує упор
  4. Поміст
  5. WD-40

Зрозуміло, потрібні будуть і нові опори. Арт номер передньої опори: A13-1001510FA. Ліва задня опора: A13-1001211FA. Права задня опора: A13-1001411FA.

Додаткова інформація

Фахівці стверджують, що якщо замовляти заміну опор силового агрегату ZAZ Forza в спеціалізованому СТО, то вартість ремонту на рівному місці може подвоїтися. Як правило, за саму роботу по заміні опор просять стільки ж, скільки коштують запчастини.

Переважна більшість водіїв воліють змінювати опори двигуна своїми власними силами. Ця робота має зовсім невисокий рівень складності. Єдина проблема полягає в установці помосту і підйомі двигуна. На СТО користуються підйомником і задіють спеціальний підйомний штатив, що багаторазово спрощує процес роботи.

На знос опор двигуна натякають такі ознаки:

  1. Скрип з-під силового агрегату
  2. Помітна вібрація від двигуна

Якщо двигун заскрипів і став передавати вібрацію кузову, значить опори силового агрегату перестали справлятися з покладеними на них обов'язками. Не слід відкладати на потім ремонт опор. Деренчливий двигун робить істотний вплив на ступінь маневреності.

Варто звернути увагу, що переважна більшість випадків виходу з ладу опор двигуна припадають саме на зимовий період. Особливо схильні до негативного впливу холодів маслонаповнені опори (гідроопори). Якщо водій впевнений, що силовий агрегат укомплектований гидроопорами, то слід утримуватися від поїздок до морозу понад -15 ⁰С.

В іншому ж маслонаповнені подушки мають чудові експлуатаційні характеристики. Вони на порядок краще гасять вібрації, ніж класичні опори, засновані на механіці.

Перевагами механічних опор є на порядок більш доступна вартість і можливість експлуатації в будь-яких кліматичних умовах. Але механіка не так якісно, як гідравліка гасить вібраційний шум від двигуна.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заз Форза, подушки двигуна, як замінити"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу ЗАЗ Форза

Заміна тросів ручника ЗАЗ Форза A13, заміна задніх колодок
Заміна тросів ручника ЗАЗ Форза A13, заміна задніх колодок
Вилучення додаткового каталізатора ЗАЗ Форза A13
Вилучення додаткового каталізатора ЗАЗ Форза A13
Заміна передніх гальмівних колодок ЗАЗ Форза
Заміна передніх гальмівних колодок ЗАЗ Форза
ЗАЗ Форза, заміна ременя ГРМ і роликів. Заміна антифризу
ЗАЗ Форза, заміна ременя ГРМ і роликів. Заміна антифризу
.