Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Загнув клапана Шевроле Лачетті, порвався ремінь ГРМ

Розкажіть друзям
14.12.2018 | Lacetti

Фахівці настійно радять суворо дотримуватися регламенту техобслуговування ГРМ Chevrolet Lacetti. Зокрема потрібно робити періодичні огляди:

  1. Ременя ГРМ
  2. Роликів
  3. Помпи

Не потрібно забувати і про своєчасну заміну ГРМ. Ремінь і ролики змінюються на позначці 30 000 (км) пробігу, а помпа охолоджуючої рідини через кожні 40 000 - 60 000 (км).

Стан ременя ГРМ має бути постійно хорошим. В іншому випадку ремінна передача може порватися. Подібна аварійна ситуація небезпечна тим, що ГРМ Шевроле Лачетті здатний гнути клапана. Порваний ремінь збиває фази газорозподілу, що збільшує робочий хід клапанів. Клапана наїжджають на головки поршнів. Як підсумок, виходять з ладу:

  1. Клапана
  2. Гідрокомпенсатори
  3. Напрямні ходу клапанів

Робота по заміні клапанів має високий рівень складності. Без великого досвіду техобслуговування Chevrolet Lacetti якісно та безпечно довести ремонт до логічного завершення нереально. Крім досвіду майстру знадобиться і широкий спектр спеціалізованих пристосувань. На базі рядового домашнього гаража заміна клапанів не здійснюється.

Клапан ДВС

Процес заміни клапанів Шевроле Лачетті

Робота по вилученню зламаних клапанів досить об'ємна і змістовна. Ремонт можна умовно розділити на 5 етапів:

  1. Розбір ГРМ (знімання ременя)
  2. Демонтаж кришки головки блоку циліндрів
  3. Витяг распредвалів
  4. Демонтаж ГБЦ
  5. Заміна клапанів, гідрокомпенсаторів і напрямних 

Щодо розбору ГРМ, дана процедура дуже детально і змістовно описана у відповідному тематичному огляді. Повністю дублювати всю інформацію немає сенсу. Обмежимося коротким описом процесу, без наочних фото.

  • Для початку знімається захист двигуна (щит з боку піддону і правого подкрылка), а також зливається охолоджуюча рідина.
  • Демонтується корпус блоку первинної підготовки повітря.
  • Скидаємо ремінь допоміжних агрегатів.
  • Знімаємо верхню захисну кришку ГРМ.
  • Знімаємо шків коленвала і нижню захисну кришку.
  • Встановлюємо поршень 1 цилиндрна в положення ВМТ.
  • Все, можна знімати старі ролики, помпу і шківи ГРМ.
  • Додатково знімаємо задню кришку ГРМ

Демонтаж кришки головки блоку циліндрів

  • Знімаємо декоративну кришку двигуна. Тримається на 2 болтах і 2 гайках з головкою на 10.

Знімаємо декоративну кришку двигуна

Висмикуємо високовольтні дроти

  • Витягаємо дротову колодку від висновків датчиків фаз ГРМ.

Витягаємо дротову колодку

  • Витягаємо шланг продувки картерних газів.

Витягаємо шланг

  • Витягуємо з дросельного вузла всі шланги.

Витягуємо з дросельного вузла всі шланги

  • Виймаємо трос приводу дросельної заслінки.

Виймаємо трос приводу дросельної заслінки

  • Від'єднуємо дротову колодку від клапана рециркуляції відпрацьованих газів.

Від'єднуємо дротову колодку

  • Відкручуємо кронштейн з трубкою від насоса рульового гидроусиления.

Відкручуємо кронштейн

Викручуємо верхню шпильку

  • Від'єднуємо дротові колодки від роз'ємів форсунок.

Від'єднуємо дротові колодки від роз'ємів форсунок

  • Від'єднуємо дротову колодку від датчика температури у впускний трубі.

Від'єднуємо дротову колодку від датчика температури

  • Від'єднуємо паливний шланг від рампи.

Від'єднуємо паливний шланг від рампи

  • Витягаємо шланги системи зміни довжини впускної труби.
  • Витягаємо шланги
  • Знімаємо термоекран випускного коллектора.

Знімаємо термоекран випускного колектора

  • Відкручуємо 3 гайки кріплення каталізатора до колектора.

Відкручуємо 3 гайки кріплення

  • Знімаємо кришку головки блоку циліндрів. Тримається на 15 болтах.

Знімаємо кришку головки блоку циліндрів

Витягаємо розподільні вали

Знімаємо кришки підшипників.

Знімаємо кришки підшипників

Витягаємо распредвали.

Витягаємо распредвали

 

Демонтаж ГБЦ

  • Витягаємо наконечники високовольтних проводів з котушки запалювання.

Витягаємо наконечники високовольтних проводів

  • Виймаємо котушку запалювання. Її тримають 3 гайки.

Виймаємо котушку запалювання

  • Відключаємо колодку проводів від датчика температури ОЖ.

Відключаємо колодку проводів

  • Від'єднуємо патрубок системи охолодження від термостата.

Від'єднуємо патрубок системи охолодження

Знімаємо шланг з патрубка нагрівника

  • Знімаємо випускний колектор.

Знімаємо випускний колектор

  • Відкручуємо болти ГБЦ за наведеною нижче схемою.

Відкручуємо болти ГБЦ

  • Все, ГБЦ можна знімати і транспортувати в зручний для ремонту місце.

Ремонт клапанів

  • Витягуємо з гнізд ГБЦ гидроштовхатели клапанів.

Витягуємо з гнізд ГБЦ гидротовкатели клапанів 

  • Стискаємо пружину клапана, що витягується, спеціальним пристосуванням.

Стискаємо пружину

  • Дістаємо сухарі. Після цього можна прибрати пристосування.

Дістаємо сухарі

  • Витягаємо верхню тарілку пружини і саму пружину.

Витягаємо верхню тарілку пружини і саму пружину

  • Витягаємо маслознімальний ковпачок за допомогою спеціального пристосування.

Витягаємо маслосъемный ковпачок

  • Виймаємо зношений клапан і спрямовувач.

Що було використано при заміні клапанів Шевроле Лачетті

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Плоскогубці
  4. Домкрат і страхує наставка
  5. Ємність для зливу охолоджуючої рідини

    • Пристосування для стиснення пружин клапанів
    • Пристосування для витягання маслозйомних ковпачків​

Необхідні будуть нові клапана, а також болти ГБЦ і прокладка ГБЦ. У парі з клапанами потрібно буде міняти гідрокомпенсатори, направляючі ходу і маслознімальні ковпачки.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Загнув клапана Шевроле Лачетті, порвався ремінь ГРМ"

Відгуки: 0




» Всі новини

.