Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


ЗАЗ Форза причина поломки ГУР гідропідсилювача руля

Розкажіть друзям
18.12.2018 | ZAZ Forza

В автомобілях ZAZ Forza використовується насос ГУР, який підлягає обслуговуванню. Але провести повноцінний якісний ремонт насоса ГУР вийде тільки у фірмовому сервісному центрі. Справа в тому, що для знімання і запресовування шківа необхідно задіяти спеціальне пристосування. Без нього є велика ймовірність деформації або облому вала.

Термін служби насоса ГУР становить не менше 100 000 (км) пробігу. Якщо насос вийшов з ладу на позначці понад 130 000 (км) пробігу, то ремонт вузла проводиться повною заміною зношеного насоса ГУР на новий аналог. Насос з великим пробігом раціонально піддавати ремонту лише в одному випадку - коли зношений вузол замінити взагалі нічим.

Рробота по заміні насоса ГУР в ЗАЗ Форза має середній рівень складності. Процес ремонту трудомісткий, але нічого космічного в цій роботі немає. Насос ГУР знаходиться відразу під капотом. Дістатися до нього нескладно.

 

Насос ГУР

Процес заміни насоса ГУР на ZAZ Forza

  • Зупиняємо авто на оглядовій ямі. Фіксуємо хід стоянковим гальмом.
  • Відкриваємо капот і відкидаємо мінусову клему від АКБ.
  • Спускаємося в яму і демонтуємо захист картера двигуна.
  • Піднімаємо домкратом праве переднє колесо і ставимо страхуючий упор.
  • Знімаємо праве переднє колесо.
  • Демонтуємо захисний підкрилок правого переднього колеса.
  • Ставимо під насос ГУР ємність для збору відпрацьованого масла.
  • Заглядаємо в капот і відкручуємо кришку на розширювальному бачку ГУР.
  • Відкручуємо кришку
  • Від'єднуємо шланг зі штуцера зворотної магістралі. Направляємо шланг в ємність для збору відпрацювання.

Від'єднуємо шланг

  • Відкручуємо притискний болт на металевій трубці високого тиску нагнітаючої магістралі.

Відкручуємо притискної болт

  • Від'єднуємо трубку.

Від'єднуємо трубку

Тепер необхідно зняти ремінь приводу насоса рульового гідропідсиления.

  • Послаблюємо затяжку нижнього заднього болта кріплення насоса. Потрібен буде ключ на 13.

Послаблюємо затяжку нижнього заднього болта

  • Послаблюємо затяжку передньої нижньої гайки. Головка під ключ на 13.

Послаблюємо затяжку передній нижній гайки

  • Послаблюємо затягування болта верхнього переднього кріплення. Знадобиться шестигранник на 8.

Послаблюємо затягування болта верхнього переднього кріплення

  • Ключем на 10 послаблюємо натягувач ременя.

Послаблюємо натягувач ременя

  • Скидаємо ремінь.

Скидаємо ремінь

  • Викручуємо до кінця болт натяжителя.

Викручуємо до кінця болт натяжителя

  • Викручуємо передню нижню гайку і задній нижній болт.
  • Викручуємо передню нижню гайку і задній нижній болт

  • Виймаємо насос ГУР в зборі з кронштейном і шківом.

Виймаємо насос ГУР

 Зверніть увагу, оригінальний насос ГУР для ZAZ Forza може поставлятися без кронштейна . В такому випадку кронштейн доведеться знімати зі зношеного насоса. Робиться це наступним чином:

  • Викручуємо 3 болта, якими кріпиться шків.

Викручуємо 3 болта

  • Знімаємо шків. Найкраще робити це спеціальним пристосуванням.

Знімаємо шків

  • Відкручуємо з передньої сторони 3 болта кріплення кронштейна.

Відкручуємо з передньої сторони 3 болта

  • Відкручуємо з задньої сторони 3 болта кріплення кронштейна.

Відкручуємо з задньої сторони 3 болта

  • Знімаємо кронштейн.

Знімаємо кронштейн

  • Проводимо збір вузла в зворотній послідовності. Зверніть увагу на прокладку трубки нагнітаючої магістралі. Використовувати старий ущільнювач неприпустимо! Після кожного знімання трубки потрібно використовувати нове ущільнювальне колечко.
  • Заливаємо в бачок ГУР нову сервісну рідину. Не забудьте прокачати систему для видалення повітря.

  • Робимо пробний заїзд, оцінюємо роботу гідропідсилювача.

Що було використано в процесі заміни насоса ГУР в ЗАЗ Форза

  1. Набір ключів
  2. Набір шестигранників
  3. Плоскогубці
  4. Домкрат і страхує наставка
  5. Ємність для відпрацювання
  6. Нова рідина ГУР

Знадобиться і новий насос ГУР. Додатково потрібна буде і нова прокладка для трубки високого тиску в нагнітаючої магістралі.

Додаткова інформація

Багато майстрів проводять ремонт зношеного насоса ГУР. Ясна річ, ремонтному насосу далеко до нового в плані тривалості роботи. Але відновлений насос ГУР цілком зможе підстрахувати водія на перший час, поки не буде придбаний оригінальний вузол.

Слабкими місцями насос ГУР є:

  1. Підшипник
  2. Сальник

Для заміни підшипника з сальником необхідно зняти задню кришку насоса. Далі виймаються нутрощі. Потім знімається передня кришка разом з валом. Підшипник з сальником встановлені на валу.

Підшипник витягується спеціальним знімачем. Потім слід дістати і зношений сальник.

В ролі підшипникового вузла використовується класичний підшипник №203 в закритому корпусі. У ролі сальника використовується ущільнювач з артикульным номером 26033537. Зверніть увагу, сальник повинен бути укладений в металеву оправку. Дана серія ущільнювачів розрахована на роботу в умовах високих температур (hight temperature).

Ще раз варто зауважити, що відновлювати вийшовший з ладу насос ГУР ZAZ Forza раціонально тільки в тих випадках, коли насос відпрацював до 130 000 (км) пробігу. Насос з більш високим пробігом ремонтувати нераціонально, так як в ньому будуть помітно зношені всі тертьові пари, велика частина з яких не надходить у продаж.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "ЗАЗ Форза причина поломки ГУР гідропідсилювача руля"

Відгуки: 0




» Всі новини

.