▷ 097 990-07-47
▷ 066 403-83-83 Viber 066 403-83-83
▷ 093 170-08-08
★Якісні 100%
★Автозапчастини
☝ Великий вибір в магазині!
Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
КошикВи вибрали: 0 товарів

➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт розширювального бачка Шевроле Епіка

Розкажіть друзям
18.01.2019 | Epica

Слабким місцем практично всіх автомобілів Chevrolet Epica є розширювальний бачок охолоджуючої рідини. Згодом ємність обов'язково і неодмінно дає течію. Як правило, розгерметизація відбувається на одному з штуцерів, до яких підключаються шланги системи охолодження двигуна.

Причиною розгерметизації бачка ОР є надлишковий тиск, який нокопичується в ємності з-за несправного клапана на кришці. Тобто, якщо дала течію розширювальна ємність Шевроле Епіка, то паралельно з самим бачком щось необхідно робити і з кришкою.

Зверніть увагу, фахівці настійно радять проводити ремонт розширювального бачка виключно заміною зношеної ємності на повністю новий аналог. На відео ж ремонт бачка проводиться шляхом проклейки зруйнованих штуцерів.

"Колгоспувати", тобто самостійно ремонтувати, розширювальну ємність Chevrolet Epica раціонально тільки в одному єдиному випадку, коли замінити тріснувший бачок на новий аналог немає можливості. Відновлений бачок експлуатується до тих пір, поки у власника авто не з'явиться можливість купити нову ємність.

Розширювальний бачок

Процес заміни розширювального бачка ОР на Chevrolet Epica

  • Зупиняємо машину і даємо двигуну повністю охолонути. На гарячу проводити якісь маніпуляції з бачком небезпечно, так як охолоджуюча рідина може залишити на руках майстра опіки.
  • Відкручуємо кришку бачка ОР.

Відкручуємо кришку

  • Відкриваємо капот і від'єднуємо 2 верхніх патрубка, які працюють на повернення надлишку рідини. Патрубки зафіксовані хомутами. Слід послабити хомути і зрушити їх униз по шлангах.

Від'єднуємо 2 верхніх патрубка

  • Ставимо заглушки на шланги, щоб через них не бігла охолоджуюча рідина, коли буде демонтуватися зношений бачок. У якості заглушок можна використовувати короткі болти з різьбленням відповідного діаметру (приблизно М7-М10). Болти можна притиснути хомутами.
  • Піднімаємо вгору бачок. Ємність зафіксована парою гайок.

Піднімаємо вгору бачок

  • Підставляємо ємність і виливаємо в неї вміст бачка.

охолоджуючу рідину Зливаємо

  • Від'єднуємо нижній патрубок, який працює на подачу охолоджуючої рідини у сорочку двигуна.

Від'єднуємо нижній патрубок

  • Ставимо на місце зношеного новий бачок ОЖ. Підключаємо всі патрубки.
  • Заливаємо в розширювальний бачок охолоджуючу рідину до відповідної відмітки.

Заливаємо в розширювальний бачок охолоджуючу рідину

  • Закриваємо шийку бачка новою кришкою. Стару кришку краще не використовувати! Найімовірніше, що клапан в старій кришці перестав нормально працювати, через що і стався розрив штуцерів.
  • Перевіряємо роботу двигуна. Якщо рівень охолоджуючої рідини знизився, то слід долити ОЖ.

Що було використано в процесі заміни розширювального бачка Шевроле Епіка

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Плоскогубці
  4. Заглушки для шлангів
  5. Ємність для зливу ОЖ
  6. Нова ОЖ для доливання
  7. Ганчір'я

Знадобиться і новий розширювальний бачок охолоджуючої рідини. Арт номер оригінального заводського бачка: 95215562-GM.

Разом з новим бачком ОЖ необхідна буде і нова кришка. Артикул оригінальної кришки: 94539597-GM.

Фахівці настійно рекомендують провести попутно і заміну шлангів, а також хомутів.

Додаткова інформація

Таке цілком може статися, що замінити розширювальний бачок з невдалим штуцером банально нічим. В такому випадку цілком можна спробувати провести кустарний ремонт розширювальної ємності.

"Підлатати" тріщини можна різними способами:

  1. Пайкою
  2. Склейкою
  3. Завтулюванням

На відео показаний процес ремонту шляхом склеювання тріснувших штуцерів. У якості клейкої суміші найкраще використовувати спеціальний епоксидний клей для пластику.

  • Від'єдннавши ємність, слід ретельно її промити.
  • Витягаємо мідні трубки з штуцерів. Трубки використовуються в якості посилення, щоб шланги надійно фіксувалися на штуцерах.

Витягаємо мідні трубки

  • Готуємо клейову суміш.

Готуємо клейову суміш

  • Промазуємо місця розгерметизації зсередини і зовні.

Промазуємо місця розгерметизації

  • Запресовуємо мідні трубки.

Запрессовываем мідні трубки

  • Чекаємо, поки клей застигне. Час повного застигання епоксидного клею для пластику становить 24 години. Але автор відео дав витримку клею протягом всього 2 годин.

Чекаємо, поки застигне клей

  • Проводимо збір розширювального бачка. Встановлюємо ємність на місці, приєднуємо шланги.
  • Обов'язково перевіряємо роботу повітряного клапана на кришці. Цілком можливо, що клапан потребує чищення і продування. Якщо клапан все ж не буде працювати, то без покупки нової кришки майстру точно не обійтися.
  • Запускаємо двигун і контролюємо герметичність розширювальної ємності.

Зрозуміло, термін служби відновленого бачка ОЖ сильно поступається довговічності нової оригінальної ємності для охолоджуючої рідини.

Цілком можливо, що доведеться проводити заміну охолоджуючої рідини. У такому випадку стару охлаждайку слід злити, а на її місце необхідно залити нову ОЖ. Фахівці рекомендують перед заливкою нової рідини чистити охолоджуючий контур спеціальним засобом, як роблять на багатьох СТО.

» Всі новини

.