Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна сальника розподільного Деу Ланос

Розкажіть друзям
07.02.2019 | Lanos

Як показує практика, сальник розподвалу Daewoo Lanos втрачає герметичність на позначці приблизно 150 000 (км) пробігу.

Робота по заміні сальника розподвалу має підвищений рівень складності. Справа в тому, що на шляху до сальнику знаходиться вузол ГРМ, а саме ремінь і шків. Фахівці настійно радять скористатися нагодою і обслужити ГРМ за всіма параметрами:

  1. Заміна ременя ГРМ
  2. Заміна водяної помпи
  3. Заміна роликів ГРМ

Розробники Деу Ланос передбачили, щоб сальник розподвалу можна було змінити без демонтажу клапанної кришки. Цей момент істотно полегшує завдання, за що окремо слід подякувати інженерам Daewoo.

У процесі цієї роботи вийде обійтися без оглядової ями або естакади, але ось від другої пари рук краще не відмовлятися. Помічник буде дуже і дуже до речі.

Сальник

Процес заміни сальника розподвалу Daewoo Lanos

  • Глушимо машину і фіксуємо хід ручником.
  • Заглядаємо під капот і відкидаємо клему "-" від акумуляторного блоку.

Відкидаємо клему "-"

  • Демонтуємо корпус повітряного фільтра. Для цього необхідно послабити хомут в місці підключення повітропроводу. Далі відкручуємо болтове кріплення корпусу (3 точки фіксації).

Демонтуємо корпус повітряного фільтра

  • Знімаємо верхню зовнішню кришку ГРМ. 4 точки фіксації. Болти з головкою на 10.

Знімаємо верхню зовнішню кришку ГРМ

  • Піднімаємо домкратом передню праву частину авто і знімаємо колесо.

Знімаємо колесо

Знімаємо решіток підкрилок

Скидаємо ремінь генератора

Скидаємо ремінь

Відкручуємо шків коленвала

  • Знімаємо нижню частину зовнішнього кожуха ГРМ. Захист тримається на 3 болтиках з головкою на 10.

Знімаємо нижню частину зовнішнього кожуха ГРМ

  • Встановлюємо поршень 4-го циліндру в положення верхньої мертвої крапки (ВМК). Просимо напарника включити 4 або 5 передачу. Болтом, яким фіксувався шків коленвала, провертаємо зірочку за годинниковою стрілкою до збігу міток. Контрольні мітки повинні збігтися і на верхньому шківі.

Контроль міток

  • Проворачиваем натяжний ролик ременя ГРМ і скидаємо ремінь.

Ослапбляем натяг ременя ГРМ

  • Відкручуємо болт і знімаємо шків ГРМ.

Знімаємо шків ГРМ

  • Викруткою піддягаємо старий сальник і витягуємо його.

Піддягаємо старий сальник

  • За допомогою наставки запресовуємо новий сальник. Попередньо сальник необхідно рясно змастити маслом. Перед запресовуванням обов'язково переконайтеся, що спідниця сальника зайшла в посадочне місце по всьому колу.

Запрессовываем новий сальник

Що було використано в ході заміни сальника распредвала Деу Ланос

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Домкрат і упор

Необхідний буде і новий сальник распредвала. Найкраще віддати перевагу оригіналу. Але багато майстрів хвалять і деякі з сертифікованих аналогів. Одним з них є Erling 702.269 AW/BS_F_RD VMQ з розмірами 35х48х7 (мм). Дана модифікація сальника ідеально підходить на Daewoo Lanos з двигуном 1,5 (л).

Разом з сальником вкрай бажано провести заміну ременя ГРМ. Вам обов'язково будуть потрібні ролики ГРМ, а також водяна помпа. На позначці 150 000 (км) пробігу є висока ймовірність того, що втратить герметичність і сальник коленвалу. Разом з ним в обслуговуванні може потребувати зчеплення.

Власнику авто потрібно бути готовим до того, що авто з пробігом 150 000 (км) почне вимагати значних фінансових витрат. Особливо актуальна дана тема для тих, хто купив Деу Ланос з рук. Перед продажем авто навряд чи хтось доводитиме транспорт до розуму.

Додаткова інформація

Заміна сальника починається у відеоролику на позначці 19 хвилин 20 секунд.

Варто звернути увагу, що на відео з даного огляду майстер не став встановлювати шків ГРМ в положення верхньої мертвої точки. Не було і знімання ременя ГРМ. Майстер вийшов з положення наступним чином. Ремінь просто зафіксувався на шківі в декількох місцях за допомогою дроту. Фіксація потрібна для того, щоб ремінь не зміщувався щодо шківа. Демонтуємо шків разом з ременем ГРМ.

На відео показаний варіант експрес-ремонту. Виробляючи заміну сальника распредвала своїми руками в гаражних умовах так робити, звичайно ж, не варто. Інша справа, коли машина обслуговується де-небудь в дорозі. Сальник може повністю порватися, що призведе до розгерметизації системи змащення. В такому випадку майстру досить зняти верхній кожух, зафіксувати ремінь дротом і зняти шків ГРМ разом з ременем. Відкриється доступ до порваного сальника.

Багато фахівців відзначають, що на спідниці сальника іноді доводиться сточувати фаску, щоб ущільнювач без проблем заліз на своє посадочне місце. Подібне "доведення" сальника цілком допускається. Фаску можна легко зняти за допомогою надфіля. Не забудьте рясно змастити сальник перед його запресуванням.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальника розподільного Деу Ланос"

Відгуки: 0




» Всі новини

.