Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна патрубків системи охолодження Шевроле Епіка

Оригінальні патрубки системи охолодження Chevrolet Epica розраховані на 150 000 (км) пробігу. Зрозуміло, деякі водії стикаються зі зносом даних шлангів на порядок раніше, відомі випадки пориву рукавів на позначці 60 000 (км) пробігу.

Якщо не враховувати тонкі шланги, які підключені до розширювального бачка ОЖ, система охолодження використовує 7 основних шлангів:

  1. Відвідний патрубок пічки (96801291)
  2. Підвідний патрубок пічки (96394106)
  3. Патрубок радіатора (96930785)
  4. Нижній патрубок радіатора (96499773)
  5. Верхній патрубок радіатора (96343701)
  6. Патрубок від термостата (96442381)
  7. Патрубок радіатора верхній (96930784)

Робота по заміні шлангів є досить трудомісткою. Благо, що розробники Шевроле Епіка передбачили на шлангах швидкозажимні хомути. Цей момент дозволяє відчутно прискорити процес заміни шлангів. Процес роботи з хомутами суттєво полегшиться, якщо майстер буде користуватися спеціальним знімачем для хомутів Jonnesway AR060039 (або KING TONY 9AA16). Знімач можна замінити великими плоскогубцями.

Зверніть увагу, перед заміною шлангів обов'язково і неодмінно потрібно буде спустити антифриз з циркуляційного контуру. Робиться це з-під машини, в нижньому правому кутку радіатора передбачений спеціальний злив. З цієї причини майстру не обійтися без оглядової ями.

Патрубки системи охолодження

Процес заміни шлангів системи охолодження Chevrolet Epica

  • Зупиняємося на оглядовій ямі. Даємо двигуну охолонути.
  • Відкриваємо капот і відключаємо мінусовій провід від акумулятора.
  • Демонтуємо декоративну кришку двигуна.

Демонтуємо декоративну кришку двигуна

  • Спускаємося під авто і демонтуємо захист картера двигуна. За захистом стоять пильовики, потрібно додатково зняти правий пильовик.

Демонтуємо захист картера двигуна

  • Одягаємо на зливний штуцер подовжуючий шланг, вільний кінець якого вструмляємо в ємність для зливу відпрацювання. Відкручуємо зливний вентиль. Чекаємо, поки з системи не вийде увесь антифриз.

Відкручуємо зливний вентиль

  • Заглядаємо під капот і демонтуємо блок підготовки повітря. Тобто потрібно зняти корпус повітряного фільтра Chevrolet Epica і витягти повітрозабірник. Корпус фільтра тримається на 2 болтах + хомут повітровода. Повітрозабірник тримається на 2 болтах.

Демонтуємо блок підготовки повітря

  • Демонтуємо компенсатор. Попередньо потрібно від'єднати провідну колодку і пару шлангів, 2 точки фіксації.

Демонтуємо компенсатор

Відкручуємо кронштейн кріплення проводки

Знімаємо верхній патрубок радіатора

  • Знімаємо нижній патрубок радіатора.

Знімаємо нижній патрубок радіатора

  • Знімаємо другий нижній патрубок.
  • Знімаємо патрубок від термостата Шевроле Епіка.
  • Знімаємо патрубок з лівого боку.
  • Виймаємо патрубки пічки (підведення + відведення).
  • Підключаємо нові шланги на місце зношених.
  • Проводимо збір вузла в зворотній послідовності.
  • Заливаємо новий антифриз.
  • Перевіряємо, як працює система охолодження.

Що було використано в процесі заміни шлангів системи охолодження Шевроле Епіка

  1. Набір ключів
  2. Плоскогубці або знімач хомутів
  3. Ємність для збору відпрацьованого антифризу
  4. Подовжуючий шланг для зливу антифризу

Потрібен буде повний комплект нових шлангів системи охолодження. Всього 7 шлангів. Їх артикульні номери: 96801291 + 96394106 + 96930785 + 96499773 + 96343701 + 96442381 + 96930784.

Зверніть увагу, в процесі даної роботи можна попутно замінити фільтруючий елемент повітровода. Він розташований безпосередньо під кришкою корпусу повітряного фільтра Chevrolet Epica.

Не забудьте залитиу розширювальний бачок новий антифриз. Процедура заміни охолоджуючої рідини у всіх подробицях описана в тематичному огляді.

Додаткова інформація

Причиною заміни шлангів системи охолодження є їх знос. Патрубки з часом:

  1. Роздуваються
  2. Лопаються

Фахівці відзначають, що найчастіше виявити лопнувший шланг на зупиненому двигуні вкрай складно. З цієї причини краще не чекати, поки який-небудь з патрубків Шевроел Епіка почне текти.

Якщо в процесі планового огляду виявлено, що патрубки почали здуватися, їх потрібно відразу ж повністю міняти на нові аналоги. Особливу увагу патрубкам потрібно приділяти перед якимись затяжними далекими поїздками. Адже лопнувший на трасі за містом патрубок замінити буде нічим, як і витекшу охолоджуючу рідину.

Крім шлангів необхідно стежити і за водяною помпою. Насос ОР часто і густо починає текти. Шків помпи може люфтить, що стає причиною виникнення стороннього шуму. У всіх цих випадках необхідно проводити заміну ланцюга та роликів ГРМ.

Зверніть увагу, процес заміни водяної помпи ГРМ докладно описаний у тематичному огляді.

Комплексний підхід до обслуговування системи охолодження двигуна Chevrolet Epica дозволить істотно продовжити молодість силового агрегату.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна патрубків системи охолодження Шевроле Епіка"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Епіка

Заміна передніх втулок стабілізатора Шевроле Епіка
Заміна передніх втулок стабілізатора Шевроле Епіка
Капремонт двигуна Шевроле Епіка 2.5, гільзування блоку циліндрів, заміна поршневої групи
Капремонт двигуна Шевроле Епіка 2.5, гільзування блоку циліндрів, заміна поршневої групи
Стан каталізаторів Шевроле Епіка після 400 тис. км. пробігу
Стан каталізаторів Шевроле Епіка після 400 тис. км. пробігу
Як користуватися круїз-контролем Шевроле Епіка
Як користуватися круїз-контролем Шевроле Епіка
.