Оригінальні патрубки системи охолодження Chevrolet Epica розраховані на 150 000 (км) пробігу. Зрозуміло, деякі водії стикаються зі зносом даних шлангів на порядок раніше, відомі випадки пориву рукавів на позначці 60 000 (км) пробігу.
Якщо не враховувати тонкі шланги, які підключені до розширювального бачка ОЖ, система охолодження використовує 7 основних шлангів:
Робота по заміні шлангів є досить трудомісткою. Благо, що розробники Шевроле Епіка передбачили на шлангах швидкозажимні хомути. Цей момент дозволяє відчутно прискорити процес заміни шлангів. Процес роботи з хомутами суттєво полегшиться, якщо майстер буде користуватися спеціальним знімачем для хомутів Jonnesway AR060039 (або KING TONY 9AA16). Знімач можна замінити великими плоскогубцями.
Зверніть увагу, перед заміною шлангів обов'язково і неодмінно потрібно буде спустити антифриз з циркуляційного контуру. Робиться це з-під машини, в нижньому правому кутку радіатора передбачений спеціальний злив. З цієї причини майстру не обійтися без оглядової ями.
Потрібен буде повний комплект нових шлангів системи охолодження. Всього 7 шлангів. Їх артикульні номери: 96801291 + 96394106 + 96930785 + 96499773 + 96343701 + 96442381 + 96930784.
Зверніть увагу, в процесі даної роботи можна попутно замінити фільтруючий елемент повітровода. Він розташований безпосередньо під кришкою корпусу повітряного фільтра Chevrolet Epica.
Не забудьте залитиу розширювальний бачок новий антифриз. Процедура заміни охолоджуючої рідини у всіх подробицях описана в тематичному огляді.
Причиною заміни шлангів системи охолодження є їх знос. Патрубки з часом:
Фахівці відзначають, що найчастіше виявити лопнувший шланг на зупиненому двигуні вкрай складно. З цієї причини краще не чекати, поки який-небудь з патрубків Шевроел Епіка почне текти.
Якщо в процесі планового огляду виявлено, що патрубки почали здуватися, їх потрібно відразу ж повністю міняти на нові аналоги. Особливу увагу патрубкам потрібно приділяти перед якимись затяжними далекими поїздками. Адже лопнувший на трасі за містом патрубок замінити буде нічим, як і витекшу охолоджуючу рідину.
Крім шлангів необхідно стежити і за водяною помпою. Насос ОР часто і густо починає текти. Шків помпи може люфтить, що стає причиною виникнення стороннього шуму. У всіх цих випадках необхідно проводити заміну ланцюга та роликів ГРМ.
Зверніть увагу, процес заміни водяної помпи ГРМ докладно описаний у тематичному огляді.
Комплексний підхід до обслуговування системи охолодження двигуна Chevrolet Epica дозволить істотно продовжити молодість силового агрегату.
Відгуки: 0