Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт генератора Деу Сенс, свистить генератор ЗАЗ

Розкажіть друзям
28.02.2019 | Sens

Генератор Daewoo Sens забезпечує стабільне живлення бортової електроніки на протязі більше 100 000 (км) пробігу. Але буває таке, що незважаючи на якісне живлення споживачів, генератор починає створювати проблеми. Йдеться про сторонній шум. На позначці приблизно 60 000 (км) пробігу генератор починає свистіти.

Досвідчені водії відразу визначають характерний для генератора шум. Він нічим не перебивається і чути навіть з-під звукоізольованого капота.

Джерелом стороннього шуму в генераторі Деу Сенс є підшипники. Генератор використовує 2 підшипника серії 6203. Це закриті кулькові радіальні підшипники, які не вимагають додаткового змащення.

Генератор Daewoo Sens підлягає повному обслуговуванню. Він легко демонтується і просто розбирається. Справа залишається за малим, майстер повинен вміти проводити діагностику генератора. Адже паралельно з підшипниками в обслуговуванні потребують і багато інших вузлів, це і реле напруги, і струмознімач, і обмотка статора/ротора.

Якщо ви не товарищуєте з електрикою, то краще довірити діагностику спеціалізованому сервісному центру. За одну тільки діагностику не беруть багато грошей, дозволяючи при цьому точно встановити всі слабкі місця генератора.

Генератор

Процес ремонту генератора Daewoo Sens

Для початку генератор необхідно демонтувати. Дана процедура у всіх найдрібніших подробицях описана в тематичній статті, про заміну зношеного генератора повністю новим аналогом. Слово в слово повторювати алгоритм демонтажу не будемо. Ось коротка схема, як зняти проблемний генератор:

  • Відкидаємо мінус від АКБ.
  • Витягаємо дротову колодку. Просто виймаємо її.

Витягаємо дротову колодку

  • Від'єднуємо дроти живлення. Тримаються болтиком з головкою на 10.

Від'єднуємо дроти живлення

  • Відкручуємо натягувач.

Відкручуємо натягувач

  • Викручуємо кріплення, яким зафіксований корпус генератора.

Викручуємо кріплення

  • Виймаємо проблемний генератор, попередньо скинувши ремень зі шківа.

Виймаємо проблемний генератор

Розбір генератора

  • Знімаємо захисну кришку.

Знімаємо захисну кришку

  • Відкручуємо стягуючі довгі болти (3 шт).

Відкручуємо стягують довгі болти

  • Роз'єднуємо корпус генератора. Бажано вдатися до допомоги ударної викрутки. Ця робота повинна проводитися вкрай делікатно, так як є висока ймовірність пошкодження обмотки статора.

Роз'єднуємо корпус генератора

  • Знімаємо шків генератора, попередньо затиснувши ротор в лещатах. Шків зафіксований гайкою з головкою на 24.

Знімаємо шків генератора

  • За допомогою наставки і молотка вибиваємо вал з корпусу генератора.

Вибиваємо вал

  • Відкручуємо обойму підшипникового вузла. Тримається на 3 болтиках.

Відкручуємо обойму підшипникового вузла

  • За допомогою наставки і молотка вибиваємо підшипник з посадкового місця в корпусі.

Вибиваємо підшипник

  • Знімаємо другий підшипник з валу ротора. Можна вдатися до допомоги знімача підшипників.
  • Встановлюємо на місця старих підшипників нові.
  • Збираємо вузол в зворотній послідовності.

Додаткова діагностика

  • Обов'язково потрібно перевірити, чи не пробиває корпус на масу.
  • Вкрай бажано перевірити працездатність діодного моста.
  • По можливості необхідно перевірити цілісність обмотки статора. Щоб провести дану діагностику, потрібно випаювати регулятор напруги.

Що було використано в процесі ремонту генератора Деу Сенс

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Молоток
  4. Ударна наставка
  5. Знімач підшипників
  6. Слюсарний верстат з лещатами

Потрібні будуть і нові підшипники. В генератор встановлюються закриті підшипники серії 6203.

Разом з підшипниками і слюсарними інструментами потрібно тримати під рукою і мильтивимірювальний електроінструмент.

Додаткова інформація

Зверніть увагу, автор відео використовує для заміни не нові підшипники, а старі. Щоб збільшити щільність посадки, майстер просто збільшив шорсткість місця установки підшипника. Так робити не радимо.

Старі підшипники передаються просто на утилізацію в метлом. Щодо посадочного місця підшипника, воно має бути ідеально рівним і чистим. Ніяких ударів зубилом по поверхнях посадочного місця не допускається. Це ж стосується і за поверхню валу. Місце посадки внутрішньої обойми другого підшипника автор відео просто піддав ударам молотка. Це неприпустимо!

Місце посадки підшипника потрібно було просто протерти чистою ганчіркою. Допускається використання невеликої кількості мастила, щоб підшипник зміг нормально сісти на своє місце. Мастило якщо і використовується, то потрібно застосовувати тільки термостійкий матеріал. Наприклад, Літол-24.

Якщо ж власник авто взагалі не хоче морочитися вузловим ремонтом генератора Деу Сенс, то можна просто купити новий оригінальний генератор. За новий генератор доведеться викласти близько $ 60-80. Арт номер оригінального генератора 97323701.

Паралельно з самим генератором увагу потрібно буде приділити і ременю. На ремінній передачі не повинно бути ні тріщин, ні будь-яких інших механічних пошкоджень.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт генератора Деу Сенс, свистить генератор ЗАЗ"

Відгуки: 0




» Всі новини

.