Радіатор пічки Daewoo Lanos розрахований на весь термін гарантійного обслуговування автомобіля, близько 150 000 (км) пробігу. Згодом система опалення даного авто починає давати збої:
- Припиняється надходження тепла
- Відбувається розгерметизація контуру (протікає антифриз)
Як зрозуміло, у першому випадку радіатор просто забивається накипом, іржею і опадами охолоджуючої рідини. У другому випадку радіатор лопається. Лікується проблемне опалення тільки заміною радіатора грубки на повністю новий аналог.
Дістатися до радіатора пічки Деу Ланос не так-то й просто. Радіатор прихований під корпусом грубки. Офіційний мануал з техобслуговування Daewoo Lanos наполягає на демонтаж торпедо. Так як піч знаходиться під нею. Зрозуміло, дістатися до радіатора грубки можна і без демонтажу передньої панелі. Але в цьому випадку майстру доведеться демонтувати передні сидіння і забратися під торпедо, розташувавшись на підлозі. Далеко не кожна людина здатна на подібні гімнастичні трюки. Куди простіше, хоч і не швидше, демонтувати всю передню панель.
Автор показав відео на демонтированому торпедо всі точки фіксації передньої панелі до кузова Daewoo Lanos, а також наголосив, які з роз'ємів проводів необхідно від'єднати.
Процес ремонту печі Деу Ланос
- Зупиняємо авто. Можна включити ручне гальмо.
- З-під капота від'єднуємо провід "-" від АКБ.
- Зливаємо антифриз. Двигун повинен бути холодним!
- Заходимо в салон і викручуємо кріплення на верхній частині приладової панелі. Болтик захований під обшивкою стійки. На протилежному боці робимо те саме.
- На боковині приладовій панелі є заглушка. Витягуємо її.
- Викручуємо 3 болта. На протилежному боці робимо те саме.
- Знімаємо окантовку магнітоли. Просто витягаємо її.
- Викручуємо кріплення і витягаємо нішу під документи.
- Викручуємо кріплення підстаканника і витягаємо його.
- Відкручуємо магнітолу і відключаємо від неї дроти.
- Знімаємо торосики блоку управління пічкою. Один тросик знаходиться в районі правої ноги водія. Два інших розташовані за бардачком Деу Ланос.
- Відкручуємо саморізи декоративної панелі.
- Знімаємо верхню частину захисного кожуха рульової колонки.
- Знімаємо нижню частину захисного кожуха рульової колонки.
- Знімаємо бардачок.
- Демонтуємо захисні кришки ЕБУ на місці водія і пасажира.
- Демонтуємо молдинг важеля КПП і стояночного гальма.
- Відкручуємо саморізи в районі коректора фар.
- Викручуємо пару саморізів у верхній частині приладової панелі Daewoo Lanos.
- Зрушуємо верхню частину панелі і відключаємо дроти (аварійний сигнал і протитуманні фари).
- Відключаємо роз'єми від рульової колонки: запалювання, повертачі, склоочисник, подушка безпеки та датчик гальма.
- Демонтуємо рульову колонку.
- Виймаємо всі провідні колодки торпедо з блоку запобіжників Деу Ланос.
- Відключаємо роз'єм з блоку подушки безпеки.
- Від'єднуємо дроти від мотора печі.
- Відкручуємо болти кріплення торпедо знизу.
- Викручуємо саморізи кріплення патрубків печі і кріплення торпедо до кузова.
- Від'єднуємо патрубки підключення печі.
- Викручуємо кріплення корпусу печі Daewoo Lanos.
- Демонтуємо торпедо разом з пічкою.
- Витягаємо старий радіатор.
- Ставимо на місце зношеного новий радіатор.
- Проводимо збір вузла в зворотній послідовності.
- Не забудьте залити новий антифриз.
Що було використано в процесі ремонту печі Daewoo Lanos
- Набір ключів
- Набір викруток
- Набір шестигранників
- Плоскогубці
- Ємність для зливу антифризу
- Ганчір'я
Потрібен буде і новий радіатор. Фахівці не радять економити на теплообміннику, так як даний вузол обслуговується насилу. Сервіс печі обходиться недешево, та й часу на заміну радіатора йде досить багато.
Додаткова інформація
Найкраще виконувати цю роботу разом з напарником. Працюючи разом з кваліфікованим помічником у вас вийде прискорити процес ремонту печі Деу Ланос практично в 2 рази. У фахівців на станції техобслуговування заміна радіатора грубки віднімаємо в районі 3 годин часу.
Користуючись нагодою, майстер може почистити повітряні канали печі, а також замінити фільтр в повітропроводі. Багато хто з майстрів додатково обслуговують і сам мотор грубки. У двигуні проводиться заміна підшипників і щіткового механізму. Зрозуміло, перед ремонтом двигун необхідно піддати ретельній діагностиці.