Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна колодок ручника Шевроле Епіка

Розкажіть друзям
02.04.2019 | Epica

Колодок ручного гальма Chevrolet Epica вистачає приблизно на 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Про знос колодок стоянкового гальма свідчать:

  1. Слабке зусилля ручного гальма (машина скочується на ручнику)
  2. Сторонній шум з-під гальмівних барабанів

Коли колодки стоянкового гальма зношені, то не допомагає навіть регулювання натягу троса ручника.

Регламент ТО Шевроле Епіка наполягає на планових оглядах барабанних колодок через кожні 30 000 (км) пробігу. В ході оглядів проводиться контроль товщини фрикційних накладок. Мінімально допустима товщина накладок в найбільш тонкому місці становить 1,5 (мм). Додатково необхідно вичищати увесь абразив, який з'являється з-за зносу колодок і барабана.

Заміна колодок ручного гальма Chevrolet Epica є далеко не найпростішим завданням. Справа в тому, що по закінченню заміни колодок ручне гальмо необхідно піддавати тонкому регулюванню. Грамотно відрегулювати ручник зможе тільки кваліфікований майстер.

Барабанні колодки

Процес заміни колодок ручного гальма Шевроле Епіка

  • Зупиняємо авто і піднімаємо домкратом задню частину. Не забудьте підкласти під машину страхуючі упори.

Піднімаємо домкратом

  • Знімаємо заднє колесо.

Знімаємо заднє колесо

  • Піднімаємо кришку супорта і витягаємо гальмівні колодки.

Піднімаємо кришку супорта

  • Знімаємо скобу супорта Chevrolet Epica. Тримається на 2 болтах з головкою на 15. Неприпустимо, щоб супорт висів на гальмівному шлангу, тому слід підв'язати його дротом до якого-небудь з елементів підвіски.
  • Відкручуємо потаємний болтик фіксації барабана. Майстру потрібна буде хрестова викрутка.

Відкручуємо потаємний болтик

  • Витягаємо барабан.

Витягаємо барабан

  • Якщо барабан не піддається демонтажу, то слід звести гальмівні колодки. Для цієї мети на поверхні барабана передбачена гумова заглушка. Слід повернути ступицю так, щоб заглушка опинилася унизу. Знімаємо заглушку і плоскою викруткою впливаємо на зубчасте коліщатко храпового механізму.

Зводимо гальмівні колодки

Витягаємо верхні пружини.

  • Витягаємо нижню пружину.
  • Витягаємо нижню пружину
  • Виймаємо регулятор зазору колодок Шевроле Епіка.

Виймаємо регулятор зазору колодок

  • Знімаємо на кожній з колодок фіксатори-солдатики.

Знімаємо фіксатори-солдатики

  • Виймаємо колодки, попутно від'єднавши головку троса ручного гальма від натискного важеля.

Виймаємо колодки

  • Ретельно чистимо маточину і барабан від абразиву та іржі. Робочу поверхню барабана вкрай бажано рясно протерти спиртом, щоб прибрати надлишки мастила, абразиву та іржі.
  • Ставимо на місце нові колодки стоянкового гальма. Зверніть увагу, фахівці настійно радять використовувати разом з колодками і нові пружини.
  • По закінченню складання гальмівного барабана Chevrolet Epica слід справити регулювання стоянкового гальма. Регулювання проводиться через технологічний отвір на барабані. Слід розтиснути колодки, впливаючи на зубчасте колесо храпового механізму викруткою. Коли диск буде зафіксований, слід відпустити коліщатко на кілька зубів. Йдемо у салон і пробуємо, як ходить важіль стоянкового гальма. Важіль повинен взводиться за 5-7 клацань.
  • Повторюємо всі вищеописані процедури на протилежній стороні.
  • Додатково слід перевірити роботу ручного гальма на ухилі 20-25%.

Що було використано в процесі заміни колодок ручного гальма Chevrolet Epica

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Дріт (для підв'язки супортів)
  4. Домкрат і упори
  5. Плоскогубці
  6. Молоток
  7. Щітка з м'яким ворсом (для чищення барабанів)

Потрібні будуть і нові колодки стояночного гальма, а також ремкомплект для обслуговування задніх гальмівних барабанів. До складу ремонтного комплекту входять: пружини, сережки, регулятори зазору колодок, розпірні планки, фіксатори та ін.

Додаткова інформація

Варто звернути увагу, що в деяких випадках необхідно проводити і регулювання самого важеля стоянкового гальма Chevrolet Epica. Під підлокітником є лоток для дрібниць. Якщо його витягнути, то відкривається доступ до регулювальної гайки. Затягуючи або відпускаючи гайку можна налаштовувати висоту підйому важеля. В ідеалі, важіль стоянкового гальма повинен підніматися за 5-7 клацань.

Паралельно з самими колодками стоянкового гальма в періодичній заміні потребує і трос. Як показує практика, трос стоянкового гальма доцільно міняти паралельно з кожною другою заміною колодок ручника.

Зрозуміло, не треба упускати з виду і сервіс дискових гальм, які працюють від педалі. Необхідно своєчасно проводити заміну гальмівних колодок, а також обслуговувати супорта. Не слід забувати і про гальмівні шланги.

Приділяти увагу слід і самій гальмівній рідині.

Обслуговування гальмівної системи вимагає від власника Шевроле Епіка досвіду й умінь. Новачкам радиться звертатися в спеціалізований сервісний центр з техобслуговування даної моделі авто.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна колодок ручника Шевроле Епіка"

Відгуки: 0




» Всі новини

.