Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як зняти КПП Шевроле Лачетті, знімаємо механічну коробку передач

Розкажіть друзям
24.04.2019 | Lacetti

Коробка передач Chevrolet Lacetti демонтується в наступних випадках:

  1. Ремонт КПП
  2. Заміна зчеплення (кошик + диск)
  3. Заміна робочого циліндра зчеплення
  4. Демонтаж двигуна
  5. та ін

Робота по демонтажу КПП Шевроле Лачетті відрізняється високим рівнем складності. Зняття коробки найкраще проводити з напарником.

Варто зауважити, що даний автомобіль може оснащуватися як автоматичною коробкою, так і механічною. Демонтуються МКПП і АКПП по одному і тому ж принципу. Різниця між зняттямавтоматики і механіки полягає лише в тому, що АКПП використовує іншу конструкцію приводу перемикання передач. Автоматика не має зчеплення і маховика.

Зверніть увагу, КПП Chevrolet Lacetti має солідну вагу, близько 40 (кг)! З цієї причини майстру не обійтися без допомоги підйомного штатива або лебідки. Не зайвою буде і додаткова пара рук.

КПП

Процес демонтажу КПП Chevrolet Lacetti

  • Заїжджаємо на оглядову яму і глушимо транспорт. Включаємо ручне гальмо.
  • Вивішуємо передні колеса.
  • Відкриваємо капот і знімаємо декоративний кожух двигуна.

Знімаємо декоративний кожух двигуна

  • Витягаємо акумуляторний блок, попередньо відключивши дроти.

Витягаємо акумуляторний блок

  • Демонтуємо монтажний блок запобіжників і реле.

Демонтуємо монтажний блок запобіжників і реле

Від'єднуємо від котушки запалювання дротові колодки

  • Від'єднуємо дротові колодки від датчиків положення коленвалу і кисню. Самі роз'єми датчиків витягуємо з кронштейна, стиснувши фіксатори.

Від'єднуємо дротові колодки від датчиків

Від'єднуємо дротову колодку датчика швидкості

  • Від'єднуємо дротову колодку підсвічування заднього ходу Chevrolet Lacetti.

Від'єднуємо дротову колодку підсвічування

  • Виробляємо злив антифризу з охолоджуючого контуру двигуна. На радіаторі передбачений зливний вентиль.
  • Зливаємо старе коробкове мастило. Відпрацювання зливається через кришку масляного піддону трансмісії.
  • Виймаємо відвідний шланг радіатора опалення з водорозподілу. Шланг зафіксований хомутом.

Виймаємо відвідний шланг радіатора нагрівника

  • Виймаємо відвідний шланг радіатора системи охолодження з водоразподілу. Шланг зафіксований хомутом.

Виймаємо відвідний шланг радіатора системи охолодження з водораспределітеля

Демонтуємо стартер

  • Від'єднуємо від КПП колісні півосі ШРУСа.
  • Викачуємо з розширювального бачка гальмівної системи сервісну рідину. Рідина відкачується з секції гідроприводу виключення зчеплення Шевроле Лачетті.

Викачуємо з розширювального бачка гальмівної системи сервісну рідина

  • Від'єднуємо трубку гідроприводу зчеплення.

Від'єднуємо трубку гідроприводу зчеплення

  • Роз'єднуємо з'єднання тяги і важеля перемикання передач. Взаємне розташування тяги і важеля необхідно промаркувати. Цей прийом позбавить майстра від необхідності регулювання важеля перемикання передач при установці КПП на місце.

Роз'єднуємо з'єднання тяги і важеля перемикання передач

  • Демонтуємо подушку задньої опори силового агрегату.

Демонтуємо подушку

  • Жорстко фіксуємо положення двигуна і коробки передач. Для цього можна підперти КПП і двигун знизу або ж їх слід підвісити з використанням строп.

Жорстко фіксуємо положення двигуна і коробки передач

  • Відкручуємо болти лівої опори підвіски силового агрегату до КПП. 3 точки фіксації.
  • Демонтуємо кронштейн кріплення лівої опори підвіски. 1 точка фіксації.

Демонтуємо кронштейн

  • Відкручуємо 1 болт кріплення картера КПП до блоку циліндрів. Розташований з боку задньої опори підвіски Chevrolet Lacetti.

Відкручуємо 1 болт

  • Відкручуємо 2 болта, розташовані зверху картера коробки.

Відкручуємо 2 болта

  • Відкручуємо 2 болта, розташовані внизу і зліва картера.

Відкручуємо 2 болта

  • Відкручуємо 1 болт, розташований у масляного фільтра.

Відкручуємо 1 болт

  • Відкручуємо 4 болта кріплення масляного картера.

Відкручуємо 4 болта

  • Виймаємо первинний вал КПП із зчеплення і знімаємо коробку швидкостей.

Знімаємо коробку швидкостей

  • Транспортуємо КПП на ремонтну ділянку.

Що було використано в процесі демонтажу КПП Шевроле Лачетті

  1. Домкрати + упори
  2. Підйомний штатив 
  3. Набір ключів
  4. Набір викруток
  5. Ємності для зливу мастила КПП і антифризу
  6. Плоскогубці
  7. Монтування
  8. WD-40
  9. Маркер

Не забудьте запросити помічника, так як КПП досить багато важить, щоб самому знімати трансмісію.

Додаткова інформація

При складанні КПП слід використовувати нову прокладку під кришку масляного картера коробки. Якщо ж все-таки використовується стара прокладка, то слід садити ущільнювач на герметик. Використовувати герметик в парі з новою прокладкою кришки картера немає сенсу.

У ході ревізії КПП Chevrolet Lacetti є сенс здійснити заміну сальників півосей ШРУСа, а також сальника первинного валу. Додатково можна замінити капронові втулки на вилці механізму подачі вижимного підшипника. Якщо того вимагає ситуація, то проводиться заміна і самого вичавного підшипника у зборі зі склянкою.

Щодо обслуговування автоматики, АКПП має власний масляний фільтр. Його радиться міняти якомога частіше, практично з кожною зміною сервісної рідини трансмісії.

МКПП Шевроле Лачетті не підлягає обслуговуванню. Після установки механіки на місце коробкове мастило доведеться заливати через сапун. Контролювати рівень сервісної рідини трансмісії необхідно за допомогою спеціального переливного отвора, який прикрит заглушкою. В механічну коробку швидкостей Chevrolet Lacetti поміщається в районі 1,6-1,8 літрів мастила.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зняти КПП Шевроле Лачетті, знімаємо механічну коробку передач"

Відгуки: 0




» Всі новини

.