Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Регулювання троса газу Шевроле Лачетті

Трос газу Chevrolet Lacetti служить для передачі зусилля натискної педалі акселератора до заслінки дроселя. Одним з основних параметрів даного троса є ступінь натягу.

  • Надмірний натяг обмежує хід дросельної заслінки, не даючи їй закриватися до кінця
  • Недостатній натяг веде до неповного відкривання дросельної заслінки

Регулюється натяг троса дроселя Шевроле Лачетті кожен раз після повного демонтажу або обслуговування дросельного вузла.

Натяг троса

Процес регулювання троса газу не відрізняється особливою складністю. Щоб дістатися до регулятора натягу троса, потрібно всього лише демонтувати декоративну захисну кришку двигуна.

Варто окремо зауважити, що дросельний вузол Chevrolet Lacetti, в модифікаціях з двигуном 1,4 і 1,6 (л), суміщений з регулятором холостого ходу. Тобто дросель керує ще й РХХ. З цієї причини регулювати натяг троса потрібно з поправкою на безперешкодне збагачення повітрям регулятора холостого ходу.

Контроль зазору РХХ

Про правильну роботу РХХ свідчить наявність зазору на контрольному сигналізаторі. Якихось конкретних розмірів зазору виробник не призводить, так як даний показник залежить від температури охолоджуючої рідини і режимів роботи двигуна. Тобто  розмір зазору є динамічним (непостійним).

Трос газу

Процес регулювання троса газу Chevrolet Lacetti

  • Зупиняємо і глушимо авто.
  • Демонтуємо захисну декоративну кришку двигуна. Використовуємо головку на 10.

Демонтуємо захисну декоративну кришку двигуна

  • Витягаємо фіксатор, що обмежує довжину ходу троса. Затиск потрібно просто висмикнути. Це вийде зробити навіть голими руками.

Витягаємо фіксатор

  • Тягнемо кожух троса вправо. Про оптимальний натяг троса свідчить упор обмежувача в корпус дросельної заслінки.

Тягнемо кожух троса вправо

  • Вставляємо фіксатор на місце. На фотографії видно, що трос підтягнувся на 4 поділки.

Вставляємо фіксатор на місце

  • Виробляємо збір вузла в зворотній послідовності.
  • Заводимо двигун і перевіряємо роботу акселератора і регулятора холостого ходу.

Варто окремо зауважити, що багато майстрів намагаються просто прибрати провисання троса Шевроле Лачетті. Подібне регулювання не є грамотним. Необхідно стежити, щоб обмежувач обов'язково уперся у відбійник на корпусі дроселя.

Додатково необхідно стежити, щоб був зазор в контрольному сигналізаторі регулятора холостого ходу. Досвідчені майстри дають тросу хорошу натяжку, а потім відпускають його буквально на 2-3 (мм), щоб забезпечити нормальну роботу РХХ.

Що було використано в процесі натяжки троса газу Шевроле Лачетті

  1. Набір ключів

Додаткова інформація

Від правильності регулювання натягу троса газу Chevrolet Lacetti залежить потенціал тягової потужності двигуна.

Слабкий натяг веде до неповного відкриття дросельної заслінки. Обмежений хід заслінки знижує ефективність паливно-повітряної суміші. Зменшена порція повітря робить детонацію в камерах згоряння блоку циліндрів більш слабкою.

Нерідко недостатній натяг торсу дроселя призводить до «посмикування» машини при перемиканні передач.

Зрозуміло, у всьому потрібно знати міру. Адже перетягнутий трос газу веде до ще більших проблем, ніж з недостатнім натягом. Зайвий натяг троса веде до нещільного закривання заслінки дроселя. Тобто двигун почне підсмоктувати зайве повітря. Безконтрольне підсмоктування повітря призводить до так званого троїння ДВС.

Надмірний натяг троса газу Шевроле Лачетті веде до завищення обертів двигуна. З боку буде здаватися, що силовий агрегат машини живе своїм власним життям, не звертаючи уваги на водія.

Додатково нещільне прилягання заслінки в закритому положенні не дозволяє ЕБУ своєчасно переводити двигун у режим холостого ходу. Хто не знає, дросель оснащений парою датчиків, одним з яких є датчик закриття дросельної заслінки. Якщо заслінка не закривається повністю, з-за перетянутого троса газу, то датчик закриття не оповіщає ЕБУ, що пора переводити силовий агрегат у режим холостого навантаження.

Як правило, натяжка тороса проводиться після сервісного обслуговування дроселя. Особливу увагу слід приділяти чищенню дросельної заслінки. Додатково тросик регулюється після демонтажу головки блоку циліндрів. ГБЦ може демонтуватися з різних причин:

  1. Заміна прокладки ГБЦ
  2. Заміна/обслуговування клапанів
  3. Сервіс поршневоЇ групи
  4. Заміна або ремонт блоку циліндрів
  5. та ін
Тобто після кожного демонтажу дроселя майстру доведеться проводити процедуру натяжки троса. Крім усього іншого, натяжку троса потрібно виробляти і в тому випадку, коли трос газу розтягується. Таке теж часто трапляється.

Кожен водій Chevrolet Lacetti обов'язково і неодмінно повинен вміти правильно регулювати натяг троса газу.

 

Поділіться Вашими враженнями про ремонт " Регулювання троса газу Шевроле Лачетті"

Відгуки: 1


Алла

Супер! Спасибо.




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Лачетті

Як перевірити датчик колінвала Шевроле Лачетті, ознаки несправності
Як перевірити датчик колінвала Шевроле Лачетті, ознаки несправності
Заміна задніх тормозних дисків на Шевроле Лачетті
Заміна задніх тормозних дисків на Шевроле Лачетті
Блоки управління двигуном на Шевроле Лачетті. Варіанти і моделі ЕБУ на двигуни 1.4, 1.6, 1.8
Блоки управління двигуном на Шевроле Лачетті. Варіанти і моделі ЕБУ на двигуни 1.4, 1.6, 1.8
Перевірка тиску палива Шевроле Лачетті
Перевірка тиску палива Шевроле Лачетті
.