Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Функції клапана PCV (вентиляції картера) Шевроле Лачетті

Розкажіть друзям
27.05.2019 | Lacetti

Система підготовки повітря Chevrolet Lacetti оснащена функцією примусової вентиляції картерних газів, яка називається PCV (Positive Crankcase Ventilation). Клапан PCV на автомобілі Шевроле Лачетті дозволяє стабілізувати роботу двигуна на холостому ходу.

Знос клапана PCV веде до порушення пропорцій повітря при підготовці паливної суміші. Автор відео наочно продемонстрував, що буде з дросельною заслінкою, коли клапан:

  1. Протягає (пропускає повітря)
  2. Повністю забитий

Варто зауважити, що основним завданням клапана є PCV запобігання надходження повітря з дроселя до двигуна. Це потрібно для того, щоб повітря не конденсувалося на робочих поверхнях ДВС. Конденсат веде до корозії і помітно псує масло.

Схема воздуховода

В теорії, зі зворотньою тягою повітря, з дроселя у двигун Chevrolet Lacetti, може з успіхом впоратися і класичний зворотний клапан. Але для якісної роботи двигуна можливостей звичайного зворотного клапана буде явно недостатньо. Робота клапана PCV дуже схожа з принципом роботи традиційного зворотного клапана. Але PCV має розширені функціональні можливості.

При роботі двигуна на холостому ходу заслінка клапана PCV відкривається лише частково. Натискаючи на педаль газу, клапан PCV починає відкриватися все більше і більше, у міру збільшення обертів. Тобто з ростом навантаження на двигун через клапан буде проходити все більше і більше надлишкового тиску.

Клапан PCV

Несправності клапана PCV Chevrolet Lacetti

Коли клапан (або шланг повітроводу) забитий, то надлишок тиску починає шукати вихід через сальники розподільних валів і коленвала, а також прокладку клапанної кришки Шевроле Лачетті. Додатково підвищиться крок регулятора холостого ходу, так як ЕБУ буде намагатися збільшити обороти двигуна.

Коли ж клапан буде пробитий (в сторону від двигуна до дросселю), то при роботі на холостому ходу буде зменшений крок роботи регулятора холостого ходу, так як ЕБУ буде намагатися знизити оберти.

Коли міняти клапан PCV

Клапан PCV можна сміливо включати до переліку витратних матеріалів. Регламент  ТО Chevrolet Lacetti передбачає заміну клапана PCV через кожні 20 000 – 30 000 (км) пробігу, залежно від модифікації двигуна.

«Підозрілу» роботу клапана можна діагностувати і візуально. При неправильній роботі PCV навколо клапана утворюється масляний наліт.

Точно визначити справність клапана можна після його продувки. Справний клапан пропускає повітря тільки в одному напрямку. При цьому потік повітря повинен змінюватися, в залежності від зусилля продувки.

Зверніть увагу, багато СТО надають послугу електронною діагностики стану клапана PCV. Досить підключити дросель до тестового стенду, як з'явиться вся необхідна інформація про правильність роботи PCV.

Заміна клапана PCV

Клапан PCV знаходиться відразу за декоративною кришкою двигуна. Дістатися до клапана нескладно. Заміна PCV займає не більше 10 хвилин.

  • Зупиняємо і глушимо авто.
  • Відкриваємо капот і демонтуємо захисну декоративну кришку двигуна.

Демонтуємо захисну декоративну кришку двигуна

  • Від'єднуємо повітряний шланг.

Від'єднуємо повітряний шланг

  • Викручуємо клапан. Знадобиться ключ на 24.

Викручуємо клапан

  • Ставимо на місце зношеного новий клапан.
  • Виробляємо збірку вузла у зворотному порядку.

Особливості конструкції клапана PCV

Варто окремо зауважити, що клапан є нерозбірним. З боку основи робоча камера клапана заплавлена пластиковою шайбою. Щоб дістатися до нутрощів клапана, необхідно зрізати пломбу.

Зрізана пломба

Сам клапанний механізм складається зі штоку та декількох пружин.

Конструкція клапана

Деякі майстри замість заміни клапана на новий аналог роблять промивання старого PCV. Промивати клапан найкраще у гасі.

Використання старого клапана допускається лише в одному випадку. Повітря повинно пропускатися тільки в одну сторону, причому сила повітряного потоку повинна змінюватися, залежно від інтенсивності продування.

Додаткова інформація

При роботі на холостому ходу клапан PCV повинен значно обмежувати потік картерних газів у дросель. Якщо ж замість PCV задіяти звичайний зворотний клапан, який постійно відкритий в одну сторону, то дросельна заслінка в найкоротший термін обростає нагаром.

Якщо не чистити дросельний вузол, то заслінка перестане нормально закриватися і відкриватися, що в свою чергу призведе до збою в роботі ЕБУ.

Після демонтажу дроселя майстру обов'язково і неодмінно доведеться виробляти натяжку троса газу. Правильно відрегулювати натяг троса газу в автомобілі Chevrolet Lacetti не так-то й просто. Справа в тому, що дросель цього авто поєднаний з регулятором холостого ходу (на деяких моделях). Про особливості натяжки троса у Шевроле Лачетті в подробицях можна почитати у тематичному огляді.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Функції клапана PCV (вентиляції картера) Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




» Всі новини

.