Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Тече масло з-під котушки запалювання Деу Ланос

Розкажіть друзям
10.06.2019 | Lanos

Рано чи пізно кожен власник Daewoo Lanos стикається з проблемою протікання мастила з-під кришки модуля запалювання. Спочатку котушка запалювання починає «запотівати», а потім увесь простір навколо модуля покривається нальотом моторного мастила.

Причиною протікання мастила через кришку котушки запалювання є знос прокладки. Найчастіше ущільнювальний елемент втрачає еластичність, перетворюючись на подобу дубового пластикового кільця. Майстру потрібно просто зробити заміну старої прокладки на нову. Арт. номер оригінального ущільнювача котушки запалювання – GM 96351738.

Досвідчений майстер виробляє заміну прокладки кришки модуля запалювання Daewoo Lanos рівно за 10 хвилин. На шляху до котушки немає ніяких перешкод, вона знаходиться відразу під капотом.

Прокладка для кришки модуля запалювання

Процес заміни прокладки котушки запалювання Daewoo Lanos

  • Зупиняємо і глушимо машину.
  • Відкриваємо капот і відкидаємо клему «-» від батареї.
  • Від'єднуємо дротову колодку системи управління модулем запалювання. Колодка утримується фіксатором, який перед витяганням колодки необхідно буде вивести із зачеплення.

Від'єднуємо дротову колодку

  • Відкручуємо 3 гайки, якими кріпиться модуль запалювання. Знадобиться накидний ключ з головкою на 10. Зверніть увагу, на верхній шпильці, з правого боку, зафіксован дріт маси. Його можна зняти тільки після відкручування гайки.

Відкручуємо 3 гайки

  • Відводимо котушку у бік. Зверніть увагу, дроти високої напруги можна не від'єднувати від котушки запалювання.
  • Відкручуємо 3 болта кришки модуля запалювання. Використовуємо накидний ключ з головкою на 10.

Відкручуємо 3 болта

  • Знімаємо кришку котушки запалювання. Може знадобитися допомога маленької плоскої викрутки. Потрібно буде підчепити кришку викруткою.

Знімаємо кришку котушки запалювання

  • Ретельно чистимо і витираємо фланці.
  • Проводимо заміну старої прокладки.

Деякі майстри використовують герметик при обслуговуванні кришки модуля запалювання. Застосовувати герметик радиться тільки у парі зі старим кільцем ущільнювача! Якщо ж використовується нова прокладка, то від герметика краще відмовитися.

Робимо заміну старої прокладки

Що було використано у ході заміни прокладки на кришці модуля запалювання Деу Ланос

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Ганчір'я

Потрібна буде і нова прокладка кришки модуля запалювання. На початку огляду вже була інформація, що артикул оригінального ущільнювача має номер GM 96351738.

Таке цілком може статися, що у майстра не буде доступу до оригінальної прокладки. У цьому випадку можна замовити ремкомплект трамблера для ВАЗ 2109. Як правило, у ВАЗовському наборі поставляється відразу 2 ущільнювальних кільця оптимальної товщини та відповідного діаметру.

Якщо взагалі немає доступу до нового ущільнювального кільця, то можна спробувати використовувати стару прокладку. Але в цьому випадку старий ущільнювач обов'язково і неодмінно потрібно буде обробити гарним герметиком.

Герметик

Додаткова інформація

Варто окремо зауважити, що знос ущільнювача на кришці модуля запалювання Daewoo Lanos може натякати на неправильну роботу відразу декількох функціональних систем двигуна. Йдеться про вентиляцію картерних газів, а також відведення вихлопу.

Закупорка каналу вентиляції картера і проблематичне відведення відпрацьованих газів ведуть до помітного підвищення тиску всередині двигуна. Високий тиск буде в прямому сенсі цього слова вичавлювати усі ущільнювальні елементи. Дістанеться і кілечку на кришці модуля запалювання, і проклаці клапанної кришки і сальникам на розподільчому та колінчастому валах.

Вирішується ця проблема повною ревізією систем вентиляції та відведення газів. В першу чергу слід перевірити роботу масловіддільника і повітряного шланга, який веде від клапанної кришки до дроссельного вузла. Часто і густо у мастиловіддільнику рветься мембрана, що веде до порушення процесу відділення частинок мастила від повітря.

Щодо вихлопної системи, насамперед в обслуговуванні потребує каталізатор. Далі слід перевірити резонатор і задній глушник. Забитий каталізатор просто змінюється на новий. Додатково каталізатор можна замінити на полум'ягасник.

Щодо точного терміну служби прокладки на кришці модуля запалювання, все залежить від умов експлуатації авто і досвіду водія. Зустрічаються випадки, що ущільнювач кришки котушки запалювання Деу Ланос починає текти тільки на позначці 150 000 – 200 000 (км) пробігу. Але у практиці СТО було й таке, що ущільнювач на кришці модуля запалювання тік вже до 30 000 (км) пробігу.

Не забувайте про необхідність своєчасної заміни та інших ущільнювальних елементів. Мова йде за: прокладку клапанної кришки; сальник розподільного, колінчастого і первинного валів; сальники півосей ШРУСа, прокладку ГБЦ. Вчасно міняйте і фільтруючі елементи: повітряний фільтр, салонний фільтр, елементи фільтрації палива та моторного/трансмісійного мастила.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Тече масло з-під котушки запалювання Деу Ланос"

Відгуки: 0




» Всі новини

.