Привіт всім. Хотів зняти відео по відмінностям Шевроле Авео китайця від корейця, але, мабуть, не доля. Заїхав на мийку і відчув запах антифризу в салоні. Дивлюся, а у мене тріснув термостат. Якщо натискати на патрубок, то видно, як випливає тосол. Буду заїжджати в гараж і ремонтувати.
Ось, видно, як воно сочиться. Не знаю, чи зумію залатати. Можливо, куплю новий Заз Шоп.
Так як у мене зливна пробка в радіаторі заклеєна, то я зняв хомут, зараз зніму патрубок і буду зливати тосол в тазик.
Термостат у мене пластмасовий. Для пластмаси є спеціальний клей у мене. Продається він в шприцах. Видавлюються два шприца одночасно, рідина змішується, і отриманою масою треба заклеювати. Пластмасу я завжди їм клеїв, тримає добре. Засихає він протягом 10 хвилин. Але поки він рідкий, доводиться крутити в руках мій термостат Шевроле Авео, щоб не стікав. Ну все, заклеїв. Зараз заллю тосол і перевірю систему охолодження.
Значить, в кришці розширювального бачка є спускний клапан. Він підбурює надлишковий тиск. Це необхідно для того, щоб при надлишковому тиску в системі нічого не розірвало. Тепер, я знімаю верхній патрубок з бачка і вставляю у нього звичайний ніпель. Потім подсоединяю компресор і качаю. Ось, чути, як спрацьовує клапан в пробці. Дивлюся на термостат. Не протікає. От і чудово. Ремонт Шевроле Авео пройшов успішно.
Відгуки: 0
94580530-GM
96984104-EuroEx