Водії автомобіля Chevrolet Lacetti рано чи пізно стикаються з проблемою «плаваючою» стрілки спідометра. У деяких випадках спідометр може прибріхувати або ж весь час показувати 0 (км/год) при пересуванні.
Найчастіше проблеми зі спідометром починаються на позначці 80 000 – 100 000 (км) пробігу.
Некоректна робота спідометра Шевроле Лачетті може бути викликана поломкою наступних деталей:
- Датчик спідометра
- Привід спідометра
- Шестерня привода спідометра
Автор відеоролика усунув проблему некоректної роботи спідометра заміною датчика. Як виявилося, у датчика були проблеми зі штекером підключення, відламалися контакти.
Заміна датчика спідометра є найпростішим варіантом ремонту неправильно працюючої стрілки швидкості. Досвідчений майстер робить заміну датчика швидкості рівно за 5 хвилин.
Процес заміни датчика спідометра Chevrolet Lacetti
- Зупиняємо і глушимо авто.
- Відкриваємо капот і відкидаємо клему «-» від АКБ.
- Від'єднуємо дротову колодку від датчика спідометра.
- Відкручуємо датчик спідометра і діагностуємо його стан. Для викручування датчика смпідометра майстру знадобиться ключ на 27.
- Встановлюємо на місце старого датчика новий. Проводимо збір вузла у зворотній послідовності.
Як зняти привід спідометра
Таке цілком може статися, що проблема некоректної роботи спідометра криється не в датчику, а в приводному механізмі. Привід спідометра знаходиться відразу за датчиком.
- Відкручуємо кріпильний бол приводу спідометра. Майстру знадобиться ключ на 10.
- Витягаємо привід спідометра та діагностуємо його стан.
- Зверніть увагу на стан ущільнювального кільця приводу спідометра Chevrolet Lacetti. Якщо ущільнювач має сліди механічного зносу, то прокладку слід обов'язково та неодмінно замінити.
Як зняти шестерню спідометра
Часті випадки, коли після заміни датчика та приводу спідометр все одно відмовляється коректно працювати. У такій ситуації майстрові слід провести заміну шестерні спідометра Шевроле Лачетті, яка знаходиться усередині диференціалу коробки швидкостей. Дана робота не з легких, так як для демонтажу шестерні доведеться витягувати півосі ШРУСа, а також потрібно буде демонтувати сам диференціал.
- Зупиняємося на оглядовій ямі та глушимо авто. Включаємо гальмо стоянки. Додатково слід від'єднати мінусовий дріт від акумулятора.
- Піднімаємо домкратом передню частину авто та знімаємо передні колеса. Обов'язково фіксуємо положення машини страхуючими упорами.
- Размикаємо з'єднання кульових опор.
- Відкручуємо ступичні гайки. Буде потрібен ключ на 32.
- Виводимо із зачеплення ступиці зовнішні частини ШРУСа.
- Відкручуємо піддон масляного картера КПП та спускаємо коробкове масло у підставлену заздалегідь ємність.
- Виводимо із зачеплення півосі ШРУСа. Майстру потрібна допомога лому або великого монтування.
- Викручуємо фіксатор регулюючої гайки диференціала.
- Чистимо гайку диференціала та маркуємо її положення.
- Відкручуємо гайку диференціала. Необхідно вести рахунок кількості витків різьби!
- Відкручуємо 5 болтів на правій шайбі диференціала.
- Знімаємо шайбу і витягаємо вміст диференціала, до переліку якого входить і шестерня спідометра. Зверніть увагу, диференціал Chevrolet Lacetti слід відпочатку притримувати знизу, щоб він не випав, коли буде вилучатись шайба.
- Знімаємо стару шестерню спідометра і ставимо на її місце нову.
- Проводимо збір вузла у зворотній послідовності. Заливаємо нове трансмісійне мастило.
- Перевіряємо роботу спідометра.
Що було використано у процесі усунення несправності спідометра Шевроле Лачетті
Артикул оригінального датчика спідометра – GM-96190708. Артикул оригінального приводу спідометра – GM-90375764. Артикул оригінальної шестерні спідометра – GM-90125064.
Якщо проводиться заміна шестерні спідометра, то майстру додатково може знадобитися:
- Прокладка піддону картера (96179241)
- Сальники (25187787)
- Ущільнювальні кільця (96243158 та 96243159)
- Нове коробкове масло
З інструменту, пристосувань та витратних матеріалів будуть потрібні: домкрат, упори, набір ключів і викруток, монтування, ємність для зливу відпрацювання, ганчір'я.
Багато майстрів користуються нагодою і проводять заміну пиляків на півосях ШРУСа. Додатково можна поміняти й підшипники диференціала.
Додаткова інформація
Фахівці відзначають, що шестерню спідометра слід садити «на гарячу». Нерідко майстри поміщають нову шестерню спідометра на 5 хвилин у окроп. Після цього шестерня встановлюється, місце посадки зубчастого колеса спідометра слід попередньо змастити (підійде моторне мастило).