Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна реле стартера Сенс 1.4

Розкажіть друзям
23.07.2019 | Sens

Стартерний вузол автомобіля Daewoo Sens входить до переліку головних функціональних систем авто. Проблемний стартер не дозволить запустити двигун машини. Неробочий стартерний вузол стає дійсно небезпечним у той момент, коли машина перестає заводитися у дорозі.

Оригінальний заводський стартер Деу Сенс розрахований на 120 000 – 150 000 (км) пробігу. До складу стартерного вузла входить так зване втягуюче реле, за допомогою якого приводиться в рух бендікс, обертаючий у свою чергу маховик. Левова частка поломок стартера припадає саме на знос втягуючого реле.

Варто відразу зазначити, що регламент техобслуговування Daewoo Sens наказує робити ремонт стартера шляхом його повної заміни на новий аналог. Звичайно, подібний метод ремонту складно назвати раціональним з економічної точки зору. Адже ціна нового стартера Деу Сенс досягає $50.

Багато майстрів практикують вузловий ремонт стартера, який обходиться у середньому в $7-15.

Перед безпосереднім ремонтом стартер необхідно піддати ретельній ревізії та діагностиці.

Реле стартера

Покрокова інструкція, як замінити втягуюче реле на стартері Daewoo Sens

Заміну втягуючого реле найкраще проводити на демонтованому стартері. Справа в тому, що разом з втягуючим часто виходить з ладу і вилка бендикса. Додатково стартер не зайвим буде розібрати, що дозволить почистити привід і змастити підшипникові вузли, а також бендикс.

Але деякі з майстрів воліють все ж не демонтувати стартер. Доступ до втягуючого реле нічим істотним не обмежений, крім проводки, яку легко відвести у сторону.

Як зняти стартер

  • Заїжджаємо на оглядову яму і глушимо авто.
  • Відкриваємо капот та від'єднуємо мінусовий дріт від акумулятора.

Від'єднуємо мінусовій провід

  • Відкручуємо клему «+» на втягуючому реле.

Відкручуємо клему «+»

  • Відкручуємо клему «-» на корпусі стартера.

Відкручуємо клему «-»

  • Відкручуємо гайки, якими фіксується сам стартер.

Відкручуємо гайки

  • Демонтуємо стартер і переносимо його на слюсарний верстак.

Як замінити втягуюче реле

  • Відкручуємо силовий дріт, що веде від втягуючого реле до корпусу стартера.

Відкручуємо силовий провід

  • Відкручуємо 3 гвинтика, якими фіксується втягуюче реле. Майстру знадобитися допомога плоскої викрутки.

Відкручуємо 3 гвинтика

  • Витягаємо старе втягуюче.

Витягаємо старе втягуюче

  • Ставимо на місце зношеного нове втягуюче реле.
  • Проводимо збір вузла у зворотній послідовності.
  • Перевіряємо роботу стартера.

Що було використано у процесі заміни втягуючого Деу Сенс

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток

Потрібно буде і нове втягуюче реле.

Варто зауважити, що робити вузловий ремонт стартера, який пройшов понад 100 000 (км), не має особливого сенсу. Адже буквально кожен з елементів такого стартерного вузла вже має сліди високого механічного зносу. Старий стартер є джерелом регулярних проблем.

Найкраще замінити старий стартер на повністю новий аналог. Старий стартер слід замінити аналогічною по потужність новою моделлю. Найкраще використовувати стартер оригінального виробництва.

Якщо ж обслуговується стартер відмотав у межах 50 000 (км), то є сенс здійснити вузловий ремонт і обслуговування стартерного вузла. У разі сервісного обслуговування стартера слід приділити увагу: электрощіткам, підшипників і бендиксу.

Електрощітки необхідно замінити новими аналогами. Підшипники, які представлені втулками ковзання, слід змастити. У деяких випадках втулки ковзання міняються на нові, якщо підшипники помітно люфтять. Щодо бендикса, цей вузол необхідно почистити та змастити. У якості мастила слід використовувати тільки термостійкі варіанти мастильних матеріалів. Досвідчені майстри користуються термостійким силіконовим змащуванням.

Додаткова інформація

Перед безпосереднім ремонтом стартер необхідно піддати ретельній діагностиці. Потрібно «продзвонити» обмотки статора, а також упевнитися у роботі діодного моста. Додатково перевіряється робота і втягуючого реле.

Таке часто буває, що вся електрична частина стартера працює справно, але двигун все одно не запускається. У цьому випадку винуватцем поломки може бути вилка бендикса або ж сам бендикс.

Вилка бендикса є пластиковою, тому даний елемент нерідко ламається. Щодо бендикса, часто таке трапляється, що зношується зубчаста передача, яка взаємодіє з маховиком. Але буває й таке, що бендикс просто клинить. Найчастіше бендикс викликає проблеми у період зимової негоди, при мінусовій температурі.

Бендикс може заклинити з-за неправильно підібраного мастила. Звичайні варіанти мастила, без термостійких властивостей, густіють та в'язнуть на морозі, перешкоджаючи нормальній роботі бендикса.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт " Заміна реле стартера Сенс 1.4"

Відгуки: 0




» Всі новини

.