Слабким місцем автомобіля Chevrolet Lacetti можна вважати клапанну кришку. Адже з-під неї часто й густо починає протікати моторне мастило. Як підсумок, збільшується «мастиложор», можуть заливатися свічкові колодязі.
Усувається потік мастила через клапанну кришку повною заміною старих ущільнювальних елементів на нові аналоги. Штатно клапанна кришка Шевроле Лачетті комплектується наступними ущільнювачами:
Офіційний регламент ТО цього автомобіля радить проводити заміну прокладки клапанної кришки та кілець під болти через кожні 80 000 (км) пробігу. Додатково ущільнювальні елементи слід міняти після кожного демонтажу клапанної кришки.
Зверніть увагу, багато майстрів радять користуватися герметиком при установці абсолютно нових ущільнювальних елементів клапанної кришки. Цього робити не варто. Герметик доцільно використовувати лише у тому випадку, коли майстру доводиться ставити стару прокладку й поношені колечка. Звичайно, старі ущільнювачі використовувати не можна, але якщо вони відпрацювали якихось 20 000 – 30 000 (км) пробігу, то цілком можна спробувати задіяти їх повторно, але вже у парі з герметиком.
Варто окремо зауважити, якщо двигун відпрацював після останнього всебічного сервісу 20 000 – 30 000 (км) пробігу, то разом із заміною прокладки клапанної кришки слід робити й заміну клапана PCV. Справа у тому, що даний клапан може закупоритися, через що тиск під клапанною кришкою помітно зросте. Саме надлишковий тиск і є основною причиною частої розгерметизації клапанної кришки.
Потрібні будуть й ущільнювальні елементи. Артикульні номери прокладки та кілець вказані на початку огляду.
Якщо майстер все ж вирішив задіяти старі ущільнювальні елементи, то слід використовувати герметик. Щодо вибору герметика, для прокладки клапанної кришки потрібно застосовувати спеціалізований засіб. Добре себе зарадив герметик Victor Reinz.
Фахівці радять після використання герметика не заводити двигун, поки клейковина повністю не застигне. Якщо Chevrolet Lacetti ремонтувався увечері, то до ранку машину краще не чіпати.
Зверніть увагу, на клапанній кришці автомобіля Шевроле Лачетті встановлений мастиловіддільник. Він є незнімним, тому повноцінно почистити уловлювач мастила не представляється можливим. Можна лише частково вичистити з сепаратора грязьові засмічення. Робиться це у процесі ретельної та виснажливої чистки, за допомогою сильнодіючої миючої хімії.
Забитий масловіддільник, так само як і клапан PCV, може ставати причиною збільшення тиску у головці блоку циліндрів, що в свою чергу практично завжди призводить до розгерметизації клапанної кришки.
Варто зауважити, що майстри низької кваліфікації часто і густо радять сточувати упори на клапанній кришці, щоб збільшити силу притиску прокладки. Робити це категорично заборонено! Адже перетягнуті болти нерідко стають причиною зриву різьблення, а також появи відколів та тріщин на корпусі головки блоку циліндрів.
Відгуки: 0
96351213-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
92062396-GENERAL MOTORS