Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна стійок заднього стабілізатора Шевроле Лачетті

Розкажіть друзям
05.08.2019 | Lacetti

Задня вісь автомобіля Chevrolet Lacetti не комплектується традиційної балкою, як у переважній більшості машин даного класу. Замість балки задіяний стабілізатор поперечної стійкості, який зводить нанівець крен автомобіля.

Стабілізатор Шевроле Лачетті укомплектований стійками, які відпрацьовують у середньому 30 000 (км) пробігу. Зношені стійки заднього стабілізатора стають причиною виникнення стороннього шуму. Це докучливий приглушений брязкіт металу, що з'являється при наїзді на дорожні вибоїни.

Діагностувати знос стійок заднього стабілізатора досить просто. Відпрацьовані стійки будуть люфтити навіть при впливі на них однією рукою. Додатково знос стійок можна визначити за техстаном пильовиків. У непрацюючих стійках пильовики найчастіше мають сліди грубих механічних пошкоджень (порізи, розриви тощо).

Зверніть увагу, задні стійки слід міняти парно. Робота по заміні стійок заднього стабілізатора Chevrolet Lacetti входить до переліку найпростіших сервісних операцій. Досвідчений майстер витрачає на заміну стабілізаційних стійок менше 1 години.

Стійка стабілізатора

Покрокова інструкція, як замінити стійки заднього стабілізатора Chevrolet Lacetti

При заміні стійок майстру не обійтися без оглядової ями, естакади або підйомного майданчика! Якщо немає доступу взагалі ні до чого, то доведеться знімати задні колеса, щоб вийшло зручно підібратися до верхнього з'єднання, де стійка підключається до кронштейну.

  • Заїжджаємо на оглядову яму та глушимо авто. Бажано включити гальмо стоянки.
  • Від'єднуємо з'єднання стійки зі стабілізатором. Для цього необхідно відкрутити нижню гайку. Майстру знадобиться ріжковий ключ на 14 та накидна головка цього ж типорозміру. Ріжковий ключ накидається на шестигранник, який розташований перед шарніром стійки (приклад на фото).

Размыкаем з'єднання стійки зі стабілізатором

  • Від'єднуємо стійку від кронштейна кузова. Для цього необхідно відкрутити верхню гайку. Використовуємо накидний і ріжковий ключі на 14.

Від'єднуємо стійку від кронштейна кузова

Варто окремо зауважити, що різьбові поверхні на стійках заднього стабілізатора нічим не захищені. За час експлуатації авто, між плановими ремонтами, різьбові поверхні стійок встигають не просто закиснути, а намертво прикипіти. Практично кожен другий майстер стикається з неможливістю відкрутити ту чи іншу гайку. Прикипівше кріплення слід просто зрізати. Можна використовувати болгарку або будь-який інший металоріжучий інструмент. Автор відеоролика використовував ручну ножівку по металу.

  • На місце старої стійки заднього стабілізатора ставимо нову.

На місце старої стійки заднього стабілізатора ставимо нову

  • Повторюємо всі вищеописані операції на протилежній стороні.
  • Робимо пробний заїзд, контролюємо роботу задньої підвіски.   

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Щітка по металу
  3. WD-40
  4. Мовіль + автопластилин

Потрібні будуть й нові стійки заднього стабілізатора. Між собою права та ліва стійки є повністю взаємозамінними. Фахівці радять встановлювати оригінальні стійки виробництва General Motors. Артикульний номер оригінальних стійок заднього стабілізатора: GM-96561754.

Додатково разом зі стійками є резон провести заміну й втулок штанги заднього стабілізатора. Артикульний номер оригінальних втулок виробництва General Motors: GM-96474042.

Якщо немає можливості замовити оригінальні комплектуючі, то можна вибрати щось з численного переліку сертифікованих аналогів. Непогано себе зарадили стійки заднього стабілізатора CTR CLKD11.

Автор відео дав слушну пораду з приводу замовлення стабілізаційних стійок. Ринок затоплений підробленими автокомплектуючими, тому слід ретельно контролювати якість придбаних деталей. Варто зауважити, що продукція General Motors має ряд фірмових захистів, підробка яких є нераціональною з економічної точки зору. Зрозуміло, оригінальні деталі GM пропонуються іноді по нескромно завищеною ціною.

Додаткова інформація

Варто окремо зауважити, що сторонній шум може виходити не тільки від стійок стабілізатора. Сторонні звуки з боку задньої осі ще можуть виділяти амортизатори, а також втулки на поперечені стабілізатора.

Зверніть увагу, досвідчені майстри настійно радять захищати різьбові поверхні стійок заднього стабілізатора за допомогою спеціалізованих засобів. Автор відеоогляду використовував мовіль та автопластилин. За допомогою мовілі були оброблені різьбові поверхні. А автопластилин був задіяний з торця кожної гайки.

Мовіль є найдешевшим консервантом. Цьому засобу під силу не тільки запобігати корозії, але й нівелювати усілякі механічні навантаження.

Невигадливий на перший погляд захист стане гарантією того, що наступний сервіс стійок стабілізатора пройде без будь-яких зволікань, швидко та легко.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна стійок заднього стабілізатора Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




» Всі новини

.