Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Перегорів запобіжник паливного насоса Деу Ланос

Розкажіть друзям
12.08.2019 | Lanos

Усе електричне обладнання автомобіля Daewoo Lanos захищається так званими запобіжниками та реле. Запобіжники/реле виносяться у окремий блок, а точніше у блоки. Деу Ланос має відразу 3 окремих блоки для реле/запобіжників. Один блок розміщений під капотом, два інших у салоні.

Якщо будь-який з пристроїв бортової електромережі відмовляється працювати, то насамперед необхідно поглянути на його реле/запобіжник. Вийшовший з ладу запобіжник легко та просто виявити. За прозорим корпусом кожного з запобіжників видніється проводок. Якщо він цілий, то запобіжник працює справно. Якщо проводок перегорілий, то захисний запобіжник не працює. Для перевірки реле слід використовувати електровимірювальний інструмент.

Автор відео зауважив, що запобіжник паливного насоса перегорів. Цей момент призвів до того, що Daewoo Lanos перестав заводитися. Тобто сам стартер прокручується, але двигун не подає ознак життя. Але після заміни зношеного запобіжника на новий за лічені секунди перегорів й справний захист. Даний момент може свідчити відразу про декілька несправностей:

  1. Вийшов з ладу бензонасос      
  2. Стався пробій проводки (десь коротить на масу)

Запобіжник паливного насоса маркується F10/15. На деяких модифікаціях  Деу Ланос може використовуватися й інше маркування.

Основну частину роботи з відновлення якісного та безпечного електроживлення займає, звичайно ж, діагностика. Майстру не обійтися без допомоги автомобільного тестера, який дозволяє продзвонювати електричні ланцюги.

Блок запобіжників і реле

Покрокова інструкція, як усунути перегорання запобіжника бензонасоса Daewoo Lanos

  • Зупиняємо машину та переводимо ключ запалювання у положення LOCK (0). Додатково слід переконатися, що відключені усі елементи бортової електроніки.
  • Відкриваємо капот.
  • Виймаємо з кронштейна трубку системи охолодження двигуна.

Виймаємо з кронштейна трубку

  • Відкриваємо кришку блоку запобіжників. Кришка тримається на декількох засувках. Зверніть увагу, на кришці блоку запобіжників є уся необхідна інформація про тип, призначення та номінальні характеристики струму кожного з елементів захисту. Додатково під кришкою повинен бути запас плавких запобіжників з різним номіналом сили струму, там же має бути і пінцет, яким можна зручно підчепити запобіжник, щоб безпечно його витягти/встановити.

Відкриваємо кришку блоку запобіжників

  • Витягаємо запобіжник бензонасоса та оглядаємо його.

Витягаємо запобіжник

Паливний насос

Якщо запобіжник цілий або якщо після заміни він відразу перегорів, то необхідно діагностувати працездатність бензонасоса. Паливний насос знаходиться відразу над бензобаком. Щоб пробратися у відсік бензонасоса, необхідно демонтувати заднє сидіння. Процедура демонтажу паливного насоса докладно описана у тематичної статті.

Відсік паливного насоса

Проводка

Якщо діагностика показала, що бензонасос працює нормально, то причина несправності криється у самій проводці. Автору відео довелося підривати усі килимки з правого боку салону, де проходить джгут дротів, у складі якого знаходиться і проводка живлення/управління паливного насоса.

Проводка під килимком

Після тривалого візуального огляду вдалося виявити проблемне місце. Воно знаходиться під капотом, поруч з місцем виведення джгута дротів з салону. Так вийшло, що гофрований захист пробив один з пластин кронштейна. Тобто металева пластина порізала гофру й пошкодила захист дроту, який відповідає за живлення/управління паливного насоса. Як підсумок, силовий дріт закоротив на масу, що і стало причиною перегорання ряду запобіжників бензонасоса.

Гофра

Майстер усунув проблему найпростішим чином. Був ретельно заізольований пробитий дріт. Додатково була заізольована сама захисна гофра, яка у свою чергу була правильно зафіксована на кронштейні.

Додаткова інформація

Подібні проблеми є одними з найбільш каверзних. Адже першопричину несправності діагностувати вельми і вельми непросто. Для цього слід ретельно та методично переглянути не один десяток метрів проводки. Ситуація ускладнюється і тим, що самі дроти знаходяться то під ковроліном салону, то усередині захисної гофри.

Подібна несправність, пов'язана з роботою бензонасоса, не є рідкістю. Часто й густо вона застигає водіїв зненацька безпосередньо у дорозі. Фахівці радять тримати про запас комплект запобіжників та реле. Додатково радиться утримувати машину в умовах мінімальної вологості. Адже з-за вогкості обов'язково й неодмінно будуть окислюватися контакти та коротити дроти.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Перегорів запобіжник паливного насоса Деу Ланос"

Відгуки: 0




» Всі новини

.