Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна рідини ГПК Деу Джентрі

Розкажіть друзям
12.08.2019 | Gentra

Рідина рульового гідропідсиления Daewoo Gentra розрахована на 30 000 – 40 000 (км) пробігу або 3 роки експлуатації. Офіційний регламент ТО цього автомобіля вимагає використовувати при заміні рідини ГПК спеціалізований засіб Dexron IID.

Але у описі рідини ГУР Деу Джентра є позначка, що Dexron IID підходить лише для тих автомобілів, які експлуатуються у регіонах помірної кліматичної зони, де температура взимку рідко доходить до -15 С і практично ніколи не опускається нижче. Для автомобілів ж з північних областей допускається використання рідини Dexron III.

Досвідчені автомобілісти практично завжди роблять заміну сервісних рідин відразу при купівлі авто, особливо, якщо машина з пробігом.

Крім часових рамок та факту придбання Daewoo Gentra на знос рідини ГПК натякають такі ознаки:

  1. Рідина помітно помутніла та отримала темне забарвлення
  2. Рідина виділяє запах гару
  3. Рульове колесо обертається з зусиллям

Робота по заміні рідини ГПК має середній рівень складності. Досвідчений майстер витрачає на цю сервісну операцію близько 1,5 години.

Гидроусиление

Покрокова інструкція, як замінити рідину ГПК Daewoo Gentra

  • Зупиняємося та глушимо машину. Включаємо ручне гальмо.
  • Вивішуємо передні колеса на домкратах. Обов'язково страхуємо становище надійними упорами.

Вивішуємо передні колеса на домкратах

  • Відкриваємо капот та від'єднуємо мінусову клему від АКБ. Зверніть увагу, якщо включити запалювання та запустити насос ГПК, коли рідина у системі рульового гидроусиления буде відсутня, то насос дуже швидко вийде з ладу. Насос ГПК Daewoo Gentra не пристосований до роботи на суху. Відключивши АКБ, майстер буде впевнений, що насос ГПК не включиться.
  • Відкриваємо кришку на розширювальному бачку гідропідсилення.

Відкриваємо кришку

  • Шприцом вибираємо стару рідину з бачка.

Шприцом вибираємо стару рідину з бачка

  • Від'єднуємо шланг обратки, що йде у бік салону. Щоб зняти шланг, потрібно плоскогубцями послабити затягування хомута та змістити його далі по патрубку. Кінець шланга поміщаємо у пластикову пляшку об'ємом 1 (л).

Від'єднуємо шланг обратки

  • Йдемо за кермо Деу Джентра та вивертаємо рульове колесо у крайні положення, щоб з гідросистеми вийшли залишки старої рідини. Рульове колесо потрібно прокрутити близько 20-30 разів. З системи має вийти близько 0,4 (л) старої рідини.

Фахівці радять попутно виробляти й чистку розширювальної ємності ГПК. Тобто потрібно від'єднати другий шланг, викрутити кріпильні болти, демонтувати бачок та гарненько його почистити від осаду та інших засмічень. Ставимо бачок після чистки на місце.

  • Підключаємо шланги.
  • Заливаємо нову сервісну рідину. Спочатку ллємо до позначки MIN. Кришку закривати не потрібно.
  • Йдемо у салон та крутимо рульове колесо у крайні положення. Прокрутити рульове колесо потрібно 20-30 разів.
  • Доливаємо рівень рідини до позначки MAX. Усього до системи рульового гідропідсилення поміщається близько 1 літра сервісної рідини. Закриваємо кришку.
  • Підключаємо АКБ та включаємо запалювання. Насос ГУР може при цьому почати видавати сторонні звуки. Так і повинно бути, адже насос почав нагнітати тиск у системі.
  • Робимо пробний заїзд, контролюємо роботу рульового гідропідсилення.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Плоскогубці        
  3. Домкрат + упори 
  4. Ганчір'я
  5. Ємність для збору відпрацювання

Потрібна буде й нова сервісна рідина. Офіційне керівництво по техобслуговуванню автомобіля Деу Джентра вимагає, щоб у якості рідини ГПК використовувався засіб Dexron IID. Непогано себе зарадила сервісна рідина ГПК Mannol Dexron IID. Щодо виробника рідини, котра заливається до рульового гидроусиления на заводі, General Motors ніде не згадує дану інформацію.

Разом з рідинами Dexron IID та Dexron III існує ще один засіб для ГПК, він має маркування Dexron IIE. Даний тип рідини є вельми дорогим, його доцільно використовувати у автомобілях з невеликим пробігом.

Додаткова інформація

Багато фахівців вважають за краще проводити заміну рідини рульового гідропідсилення з промиванням системи. Для промивання потрібно стільки ж рідини, скільки й для стандартної заміни.

При заміні сервісної рідини ГУР з промиванням потрібно після першої заміни зробити пробний заїзд. Після цього рідина знову зливається, її місце займає чиста рідина.

Промивка особливо актуальна у тих випадках, коли відбувається перехід з одного типу рідини на інший. Як зрозуміло, якщо змінюється Dexron IID на Dexron III, то промивку слід проводити з використанням рідини Dexron III.

Фахівці радять проводити заміну сервісної рідини восени, перед настанням холодів. Справа у тому, що в старій рідині ГПК нейтралізуються присадки, що відповідають за агрегатний стан при мінусових температурах. Якщо перед зимою не замінити рідину ГПК, то насос може працювати з помітним стороннім шумом. Цей докучливий звук свідчить про те, що лопатева крильчатка насоса слабо справляється з перекачуванням робочого середовища, так як рідина почала в'язнути на морозі.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна рідини ГПК Деу Джентрі"

Відгуки: 0




» Всі новини

.