Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна ГРМ Шевроле Такума, міняємо ремінь та ролики

Розкажіть друзям
13.08.2019 | Tacuma

Вузол ГРМ автомобіля Chevrolet Tacuma потребує як ніколи ретельного та своєчасного обслуговування. Справа у тому, що при обриві ременя ГРМ на даному авто поршні завжди стикаються з клапанами, загинаючи їх.

Термін служби ременя ГРМ на автомобілі Шевроле Такума становить 50 000 – 60 000 (км) пробігу. Офіційний регламент ТО цієї машини наполягає на ретельному візуальному огляді ременя та роликів через кожні 30 000 (км) пробігу.

При заміні ременя ГРМ обов'язково та неодмінно треба задіяти й нові ролики: напрямний та натяжний.

Робота по заміні ГРМ Chevrolet Tacuma має пристойний рівень складності. Якісно, грамотно та безпечно виконати це завдання зможе тільки досвідчений майстер!

ГРМ

Покрокова інструкція, як замінити ГРМ Chevrolet Tacuma

  • Заїжджаємо на оглядову яму та глушимо авто. Піднімаємо важіль стоянкового гальма.
  • Відкриваємо капот та від'єднуємо клему «-» від акумулятора.
  • Спускаємося у яму та знімемо захист картера двигуна.

Знімемо захист картера двигуна

  • Відкручуємо на радіаторі зливну пробку та спускаємо антифриз у підставлену заздалегідь ємність. Зливати антифриз потрібно на охолодженому двигуні!

Відкручуємо на радіаторі зливну пробку

  • Вивішуємо праву передню сторону на домкраті. Обов'язково слід підперти авто, надійно зафіксувавши його в такому положенні.

Вивішуємо праву передню сторону на домкраті

  • Знімаємо праве переднє колесо.

Знімаємо праве переднє колесо

Демонтуємо правий підкрилок

  • Заглядаємо під капот та демонтуємо корпус повітряного фільтра. Попередньо слід від'єднати датчик температури повітря, шланг продувки картера та сам рукав повітровода, що з'єднує фільтр з дросельної заслінкою. Далі необхідно відкрити кришку фільтра (тримається на засувках) та витягти фільтруючий елемент. Сам корпус повітряного фільтра Chevrolet Tacuma тримається на 3 болтах.

Демонтуємо корпус повітряного фільтра

  • Підпираємо картер двигуна домкратом. Обов'язково використовуйте дерев'яну або гумову захисну наставку, щоб не пошкодити дюралевий корпус картера.

Підпираємо картер двигуна домкратом

  • Знімаємо праву опору двигуна. Для цього слід вивернути болт 1. Потім відкручуються два болта 6. Демонтуємо реактивну тягу разом з кронштейном. Відвертаємо кілька гайок на шпильках 4. Далі відкручуємо гайку 7. Відкручуємо болт 5 та демонтуємо кронштейн 8. Відкручуємо чотири болта 10 та демонтуємо подушку 9.

Знімаємо праву опору двигуна

  • Знімаємо ремінь приводу допоміжних агрегатів. Для цього слідуємо провернути натяжний ролик за годинниковою стрілкою та скинути ремінь.

Знімаємо ремінь приводу допоміжних агрегатів

  • Відкручуємо та знімаємо шків коленвала. Для цього слід включити 5 передачу та попросити помічника вичавити педаль гальма до упору.

Відкручуємо і знімаємо шків коленвала

Демонтуємо верхню зовнішню кришку ГРМ

Демонтуємо нижню зовнішню кришку ГРМ

  • Встановлюємо поршень першого циліндра у положення ВМК. Повинні збігтися мітки на шківах. Для цього провертаємо шків коленвала Шевроле Такума за годинниковою стрілкою, попередньо слід увімкнути 5 передачу.

Встановлюємо поршень першого циліндра в положення ВМТ

Послаблюємо затяжку болтів водяної помпи

  • Провертаємо помпу за допомогою спеціального ключа на 41. Потрібно прибрати натяг ременя ГРМ.

Проворачиваем помпу

  • Знімаємо ремінь ГРМ.

Знімаємо ремінь ГРМ

  • Відкручуємо натяжний та напрямний ролики.

Відкручуємо натяжна і направляючий ролики

  • Робимо заміну роликів на нові.
  • Ставимо новий ремінь ГРМ.
  • Робимо натяжку ременя ГРМ. Ремінь натягується шківом помпи. Натяг ременя контролюється по натяжному ролику. Про оптимальний натяг свідчить збіг контрольних міток.

Виробляємо натяжки ременя ГРМ

  • Після натяжки ременя слід вручну прокрутити ГРМ кілька повних обертів. Обертати ГРМ слід болтом шківа коленвала. При обертанні ГРМ слід контролювати збіг контрольних міток ВМК.

Прокручуємо коленвал

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності. Заливаємо новий антифриз.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Ємність для збору відпрацьованого антифризу
  3. Ганчір'я
  4. Домкрати + упори

Потрібен буде й новий ремінь ГРМ Chevrolet Tacuma, а також комплект нових роликів. Артикульний номер ременя ГРМ: GM-96417177. Артикульні номери роликів: GM-96350550 (натяжний) + GM-96350526 (напрямний).

Додаткова інформація

Як правило, перша заміна ременя ГРМ Шевроле Такума здійснюється на ТО-6 (60 000 км). Фахівці дотримуються думки, що даний етап техобслуговування є одним з найбільш витратних, паралельно з ТО-12 (120 000 км). Справа у тому, що ТО-6 та ТО-12 передбачають на тільки обслуговування ГРМ. Разом з газорозподільним механізмом увагу слід приділяти й приводу допоміжних агрегатів, а також генератора. На ТО-6/12, крім заміни ременя ГРМ з роликами, потрібно міняти ремені допоміжних агрегатів (разом з натяжним роликом) і генератора.

Якщо здійснювати ТО-6/12 у сертифікованому сервісному центрі, з власника Chevrolet Tacuma візьмуть у межах $ 300-400. Якщо ТО-6 раціонально проводити у спеціалізованому СТО, так як автомобіль ще може бути на гарантії, то ТО-12 досвідчені майстри намагаються проводити власними силами. Гаражний ремонт дозволяє відчутно заощадити на утриманні свого транспорту.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ГРМ Шевроле Такума, міняємо ремінь та ролики"

Відгуки: 0




» Всі новини

.