Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна водяної помпи Шевроле Такума

Розкажіть друзям
14.08.2019 | Tacuma

Насос системи охолодження двигуна Chevrolet Tacuma розрахований на 100 000 – 120 000 (км) пробігу. Як правило, водяна помпа даного автомобіля підлягає заміні у процесі ТО-12 (на 120 000 км).

Знос водяної помпи можна виявити за 2 основними ознаками:

  1. Насос стає джерелом стороннього шуму
  2. Насос починає пропускати антифриз

Додатково досвідчені майстри діагностують техстан водяної помпи Шеврорлі Такума по ефективності роботи системи охолодження двигуна. Якщо вентилятор примусового обдування радіатора почав часто включатися, то є сенс звернути увагу на насос циркуляційного контуру.

Водяна помпа змінюється при кожній другій заміні ГРМ. Використовувати старий ремінь ГРМ та старі ролики з новою помпою вкрай не бажано. Досвідчені водії практично завжди разом з новою помпою ставлять й новий комплект ГРМ.

Заміна водяної помпи Chevrolet Tacuma пов'язана з досить високою технічною складністю. Навіть досвідчені фахівці рідко коли ризикують проводити заміну насоса системи охолодження двигуна поодинці. Наявність напарника/помічника буде дуже і дуже до речі.

Водяна помпа

Покрокова інструкція, як замінити водяну помпу Chevrolet Tacuma

Зверніть увагу, у блозі є тематична стаття про заміну комплекту ГРМ на даному автомобілі. У огляді докладно описаний процес демонтажу ременя та роликів ГРМ. Цей же текст лише у загальних рисах торкнеться теми розбору ГРМ, зосередившись на роботах з водяною помпою.

  • Заїжджаємо на оглядову яму. Глушимо машину. Включаємо гальмо стоянки.
  • Спускаємося у яму та знімаємо захист піддона картера двигуна.

Знімаємо захист піддона картера двигуна

  • Піднімаємо домкратом праве переднє колесо та знімаємо його. Додатково слід встановити страхувальний упор.

Знімаємо колесо

Демонтуємо правий передній підкрилок

  • Спускаємо антифриз у ємність для відпрацювання. Для цього на радіаторі передбачений зливний вентиль. Щоб прискорити процес зливу, слід відкрутити кришку на розширювальному бачку ОРВарто окремо помітити, що зливати охолоджуючу рідину потрібно на повністю остиглому двигуні.

Спускаємо антифриз

  • Демонтуємо корпус повітряного фільтра разом з воздуховодом, який підключається до дросселю Шевроле Такума.

Демонтуємо корпус повітряного фільтра

  • Знімаємо ремінь приводу допоміжних агрегатів.

Знімаємо ремінь приводу допоміжних агрегатів

  • Відкручуємо шків коленвала. Зверніть увагу, шків притягнутий з дуже солідним зусиллям. Тому слід попросити напарника вичавити педаль гальма, щоб застопорити хід маховика. Болт від шківа слід вкрутити у зубчасте колесо колінчастого вала (знаходиться відразу за шківом).

Відкручуємо шків коленвала

  • Знімаємо верхній захисний кожух ГРМ.

Знімаємо верхній захисний кожух ГРМ

  • Знімаємо нижній захисний кожух ГРМ.

Знімаємо нижній захисний кожух ГРМ

  • Підпираємо двигун домкратом, бажано впертися у піддон картера через захисну наставку.

Підпираємо двигун домкратом

  • Демонтуємо праву опору двигуна.

Демонтуємо праву опору двигуна

  • Демонтуємо кронштейн опори.
  • Встановлюємо перший поршень у положення ВМТ. Контролюємо положення поршня по мітках на шківах розподільних валів та коленвала Chevrolet Tacuma.

Встановлюємо перший поршень в положення ВМТ

  • Знімаємо ремінь ГРМ. Для цього слід попередньо послабити кріплення водяної помпи, потім необхідно спеціальним ключем провернути помпу, щоб спав натяг ременя ГРМ.

Знімаємо ремінь ГРМ

  • Знімаємо ролики ГРМ.

Знімаємо ролики ГРМ

Демонтуємо шківи розподільних валів

  • Знімаємо задній захисний кожух ГРМ.

Знімаємо задній захисний кожух ГРМ

  • Викручуємо болти корпусу водяної помпи.

Викручуємо болти корпусу водяної помпи

  • Витягаємо стару водяну помпу.

Витягаємо стару водяну помпу

  • Ставимо на місце старої нову помпу. Не забудьте одягти на насос нове кільце.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Особливу увагу слід приділити натягуванню ременя ГРМ. Сам ремінь натягується помпою. Зубчасте колесо насоса є поворотним. Контролюється натяжка ременя по натяжному ролику ГРМ. Контрольні мітки ролика повинні зійтися.
  • Заливаємо новий антифриз.
  • Робимо пробний заїзд.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Набір шестигранників
  4. Домкрати та упори
  5. Ємність для збору відпрацювання
  6. Новий антифриз

Потрібна буде й нова водяна помпа системи охолодження ДВС Шевроле Такума. Артикульний номер насоса: GM-96230587. При замовленні помпи слід звернути увагу на наявність у комплекті ущільнювального кілечка. Якісна водяна помпа Chevrolet Tacuma обов'язково й неодмінно комплектується штатної прокладкою.

Фахівці радять використовувати оригінальну водяну помпу виробництва General Motors. На придбанні нового насоса системи охолодження двигуна краще не економити. Тільки помпа високої якості зможе відпрацювати покладені їй 120 000 (км) пробігу. Бюджетне же штампування виходить з ладу на порядок швидше, вже до 20 000 – 30 000 (км) пробігу.

Додаткова інформація

У процесі заміни помпи можна здійснити й найширший перелік супутніх робіт. Якщо не враховувати заміну комплекту ГРМ (ремінь + ролики), то можна поміняти ремінь допоміжних агрегатів, натяжний ролик ременя допоміжних агрегатів, сальники розподільних валів, повітряний фільтр.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна водяної помпи Шевроле Такума"

Відгуки: 0




» Всі новини

.