Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна сайлентблоків передніх ричагів Деу Ланос

Розкажіть друзям
20.08.2019 | Lanos

Ричаги передньої підвіски Daewoo Lanos вимагають регулярного сервісного обслуговування. Зокрема, необхідно проводити своєчасну заміну сайлентблоків. Кожен з ричагів передньої підвіски має по 2 сайлентблока.

Зверніть увагу, сайлентблок передній запресовується у ричаг з досить великим натягом. Якісно та безпечно замінити даний сайлентблок без використання спеціального знімача не вийде. Додатково потрібен буде й прес, щоб грамотно запресувати новий сайлентблок.

Задній сайлентблок переднього ричага просто одягається на вал, притискаючись при цьому до кузова звичайним хомутом.

З його заміною складнощів виникнути не повинно.

Варто окремо зауважити, що на автомобілі Деу Ланос сайлентблоки використовуються й у задній підвісці.

Як показує практика, сайлентблоків задньої підвіски вистачає на довше, ніж на передній. Якщо у передній підвісці сайлентблоки радиться міняти через кожні 100 000 (км) пробігу, то сайлентблоків на задній підвісці вистачає приблизно на 150 000 (км).

Для заміни сайлентблоків на передній підвісці потрібно буде проводити демонтаж ричагів.

Передній сайлентблок

 

Покрокова інструкція, як замінити сайлентблоки у передніх ричагах Daewoo Lanos

  • Заганяємо авто на оглядову яму, можна включити ручне гальмо.
  • Вивішуємо передні колеса, зафіксувавши положення автомобіля спеціальними упорами.
  • Знімаємо передні колеса. Деякі майстри воліють не знімати передніх коліс, у цьому випадку усі подальші технологічні операції необхідно буде виробляти з-під автомобіля.

Знімаємо передні колеса

Демонтуємо стійку стабілізатора

Відкручуємо гайку кульової опори

  • Размикаємо з'єднання шарової та поворотного кулака. Майстру буде складно обійтися без спеціального знімача.

Размыкаем з'єднання кульової та поворотного кулака

  • Тепер можна приступати до демонтажу ричага передньої підвіски. Починаємо з заднього сайлентблока. Знімаємо хомут. Потрібен буде ключ на 14.

Знімаємо хомут

  • Відкручуємо болт переднього сайлентблока. Майстру знадобитися допомога декількох ключів на 22.

Відкручуємо болт переднього сайлентблока

  • Демонтуємо ричаг передньої підвіски та переносимо його на слюсарний верстак.

Демонтуємо важіль передньої підвіски

  • Витягаємо задній сайлентблок. Він повністю виготовлений з гуми, тому він сидить на посадковому місці з мінімальним натягом.

Витягаємо задній сайлентблок

  • Витягаємо передній сайлентблок. Майстру не обійтися без допомоги спеціального знімача для сайлентблоків. Додатково будуть потрібні великі слюсарні лещата. Зверніть увагу на кромки переднього сайлентблока, майстру довелося їх зрізати, щоб бортики не заважали.

Витягаємо передній сайлентблок

  • Ретельно чистимо посадочні місця заднього та переднього сайлентблоків.

Ретельно чистимо посадочні місця

  • Запресовуємо нові сайлентблоки. Зверніть увагу, щоб запресувати сайлентблок передній, швидше за все майстру доведеться звернутися за допомогою до спеціалізованого СТО, де є гідропрес. Тільки за допомогою преса вийде якісно та безпечно встановити новий передній сайлентблок.

Варто окремо зауважити, що посадковий отвір переднього сайлентблока потрібно буде попередньо змастити. Як мастило слід використовувати звичайний мильний розчин. Моторне/трансмісійне мастило або Літол краще не використовувати, так як дані види мастила роз'їдають гуму. Змащений мастилом сайлентблок вийде з ладу на порядок швидше, ніж треба.

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Проводимо усі вищеописані операції на протилежній стороні.
  • Робимо пробний заїзд, контролюючи поведінку підвіски. Бажано проїхатися по яким-небудь дорожнім перешкодам, щоб упевнитися, що нові сайлентблоки відпрацьовують, як їм і належить.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Домкрати та упори                                 
  3. Щітка по металу
  4. WD-40

Необхідні будуть й нові сайлентблоки для ричагів передньої підвіски. Артикульні номери сайлентблоків: GM-96445043 (передній), GM-90235040 (задній).

Додаткова інформація

Ричаги передньої підвіски, як і інші елементи ходової, знаходяться біля самої дороги. З цієї причини ще перед початком робіт є сенс ретельно почистити та обробити проникаючим змащуванням усі різьбові з'єднання.

При складанні елементів передньої підвіски та ходової радиться ретельно змащувати різьби. Для змащення добре підходить автомобільна мовіль, яка у свою чергу є гарним консервантом. Разом з мовилью багато майстрів практикують й використання автомобільного пластиліну. Завдяки пластиліну можна надійно захистити різьбові поверхні з торця. Додатково пластилін зберігає цілими межі головок на болтах та гайках.

Разом з сайлентблоками увагу потрібно приділити й кульовим опорам, втулкам та стійкам стабілізатора, а також накінечникам кермових тяг. Не слід забувати й про необхідність своєчасного обслуговування сайлентблоків задньої підвіски.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоків передніх ричагів Деу Ланос"

Відгуки: 0




» Всі новини

.