Ремонт затулок пічки Шевроле Круз

Практично кожен власник автомобіля Chevrolet Cruze рано чи пізно стикається з поломкою затулок повітропровода опалювальної системи. Неправильна робота пічних затулок проявляється у неможливості відрегулювати оптимальну температуру потоку повітря з нагрівника. Таке часто трапляється, що на водійських стороні з повітропровода йде увесь час холодне повітря, хоча регулятор пічки переведений у положення гарного нагріву. У той же час на пасажирській стороні температура потоку повітря з обігрівача може відповідати регулюванню.

Експертам вдалося встановити, що калібрування приводної системи пічних затулок на Шевроле Круз схильне до збоїв. Неправильне калібрування положення приводу веде до ситуації, коли моторчик витягає тяги заслінок так, що їх вушка просто вириває.

На сьогоднішній день народні умільці розробили ефективний метод боротьби з невисокою міцністю вушок на тягах. Багато фахівців практикують установку на тяги пічних затулок так званих імплантів. Тобто рідні пластикові тяги посилюються металевими пластинами.

Варто окремо зауважити, що є майстри, які намагаються посилити тяги затулок через вирізане у корпусі опалювальної системи Chevrolet Cruze віконце. Таким способом вдається посилити тільки одну тягу, з двох існуючих, по обидві сторони першого ряду сидінь. Робота заслінки на одній тязі, замість покладених двох, призводить до її перекосу. Щоб посилити імплантами повністю усі тяги на пічних затулках, доведеться проводити демонтаж приладової панелі. Дана робота є досить трудомісткою, тому майстру доведеться запастися великим терпінням.

Затулка

Покрокова інструкція, як відремонтувати пічні затулки Chevrolet Cruze

Увесь процес ремонту затулок можна умовно розділити на 3 окремих етапи:

  1. Демонтаж торпедо
  2. Демонтаж печі
  3. Ремонт заслінок

Найкраще здійснювати ремонт разом з напарником. Майстри з сервісного центру виробляють усі етапи ремонту за 5-8 годин. В умовах же домашнього гаража тільки на демонтаж приладової панелі може піти увесь день, а може навіть й більше того.

 

Як демонтувати приладову панель

  • Зупиняємо та глушимо авто.
  • Відкриваємо капот та від'єднуємо дроти від АКБ. Починаємо з мінусової клеми, потім відключаємо й плюсову.
  • Від'єднуємо козирок приладової панелі. Козирок зафіксований засувкою, тому просто витягуємо його на себе.

Від'єднуємо козирок приладової панелі

Викручуємо болт

  • Піднімаємо верхню обшивку рульової колонки. Просто витягуємо її у напрямку на себе та вгору.

Піднімаємо верхню обшивку рульової колонки

  • Відкручуємо 2 болта.

Відкручуємо 2 болта

  • Демонтуємо комбінацію приладів разом з верхньою обшивкою рульової колонки Шевроле Круз.
  • Відкручуємо болт.

Демонтуємо комбінацію приладів

  • Демонтуємо бардачок. Коли дверцята знаходиться у напіввідкритому положенні, просто витягуємо бардачок вгору.

Демонтуємо бардачок

  • Від'єднуємо блок освітлення, він тримається на засувках.

Від'єднуємо блок освітлення

  • Від'єднуємо повітропровід, вмонтований у декоративну тканинну прокладку. Накладка тримається на засувках. На протилежному боці рульової колонки знаходиться така ж декоративна накладка, потрібно демонтувати і її.

Від'єднуємо повітропровід

  • Від'єднуємо бічну накладку приладовій панелі. За накладкою знаходиться 2 болтика, які потрібно буде обов'язково викрутити.

Від'єднуємо бічну накладку приладовій панелі

  • Знімаємо нижню декоративну накладку. Внизу накладка фіксується болтиками, а вгорі за допомогою засувок.

Знімаємо нижню декоративну накладку

  • Викручуємо під накладкою 1 болт.

Викручуємо під накладкою 1 болт

  • Знімаємо нижню обшивку рульової колонки.

Знімаємо нижню обшивку рульової колонки

  • Від'єднуємо панель у районі центрального тунелю. Тримається на засувках.

Від'єднуємо панель в районі центрального тунелю

  • Від'єднуємо повітропровід, обігріваючий ноги. Тримається 1 болтом.

Від'єднуємо повітропровід

  • Знімаємо повітропровід обігріву задніх пасажирських сидінь.
  • Розмічаємо маркером положення стійки та відкручуємо її болти.

Розмічаємо маркером положення стійки і відкручуємо її болти

  • Витягаємо бічну стійку скла. Підчепивши стійку, слід від'єднати дріт подушки безпеки Chevrolet Cruze. Стійка виймається вгору.

Витягаємо бічну стійку скла

  • Відкручуємо рульову стійку та опускаємо її. Стійка фіксується на 4 болтах.

Відкручуємо рульову стійку

  • Демонтуємо пасажирський бардачок.

Демонтуємо пасажирський бардачок

  • Відкручуємо 2 болта, які приховував бардачок.

Відкручуємо 2 болта

  • Від'єднуємо декоративну панель.
  • Відкручуємо зазначені на фото болти.

Відкручуємо зазначені на фото болти

  • Від'єднуємо дріт роз'єму подушки безпеки.

Від'єднуємо провід роз'єму подушки безпеки

  • Знімаємо бічну панель на торці торпедо. Відкручуємо болтики, які були заховані під кришкою.

Знімаємо бічну панель

  • Відкручуємо потаємний болтик, що знаходиться поруч з піччю.

Відкручуємо потаємний болтик

  • Знімаємо кришку центрального тунелю та демонтуємо усі елементи, як і з боку водія.

Знімаємо кришку центрального тунелю

  • Демонтуємо декоративну панель. Просто тягнемо її вгору.

Демонтуємо декоративну панель

  • Знімаємо верхній бардачок та відкручуємо 2 болтика.

Знімаємо верхній бардачок

  • Демонтуємо обшивку центральної частини торпедо. Тримається на засувках.

Демонтуємо обшивку центральної частини торпедо

Демонтуємо блок кондиціонера, демонтуємо дисплей, демонтуємо магнітолу та відкручуємо болт під дисплеєм Шевроле Круз.

Демонтуємо блок кондиціонера

  • Відкручуємо болт, що знаходиться під блоком кондиціонера.

Відкручуємо болт

  • Від'єднуємо центральний тунель від панелі приладів.

Від'єднуємо центральний тунель від панелі приладів

  • Від'єднуємо роз'єм світлодіода, у центрі панелі, біля лобового скла.
  • Витягаємо торпедо.

Як демонтувати піч

  • Відкручуємо 4 болта під рульовою колонкою та вибиваємо фіксатори посилення торпедо.

Відкручуємо 4 болта

  • Відкручуємо посилення торпедо з боків. Додатково відкручуємо 2 болта пічки Chevrolet Cruze.

Відкручуємо посилення торпедо з боків

  • Від'єднуємо від печі дротову колодку.

Від'єднуємо від печі дротову колодку

  • Відкручуємо нижні болти печі та демонтуємо її.

Відкручуємо нижні болти пічки

  • Маркуємо положення шестерень.

Маркируем положення шестірень

Ремонт пічних затулок

  • Відкручуємо кріпильні болти.

Відкручуємо кріпильні болти

  • Розрізаємо поролон.

Розрізаємо поролон

  • Витягаємо пічні затулки.
  • Робимо шаблон тяг.

Робимо шаблон тяг

  • З металевої смужки товщиною 2 (мм) вирізаємо імпланти (4 шт).

Вирізаємо імпланти

  • Приклеюємо металеві протези до старих пластикових тяг Шевроле Круз. Додатково фіксуємо імпланти декількома болтиками.

Приклеюємо металеві протези

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Додаткова інформація

Перед складанням печі Chevrolet Cruze слід окремо проконтролювати, щоб заслінки ходили легко. Ніде й нічого не повинно затирати або стопоритись.

На ринку автозапчастин починають з'являтися професійно виготовлені металеві планки, які спеціально призначені для посилення тяг пічних заслінок Шевроле Круз.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт затулок пічки Шевроле Круз"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Круз J

Заміна ременя ГРМ на Шевроле Круз з двигуном F16D4
Заміна ременя ГРМ на Шевроле Круз з двигуном F16D4
Заміна троса ручника Шевроле Круз
Заміна троса ручника Шевроле Круз
Заміна задніх гальмівних колодок Шевроле Круз
Заміна задніх гальмівних колодок Шевроле Круз
Свист вентилятора пічки Шевроле Круз, як зняти моторчик вентилятора
Свист вентилятора пічки Шевроле Круз, як зняти моторчик вентилятора
.