Практично кожен власник автомобіля Chevrolet Cruze рано чи пізно стикається з поломкою затулок повітропровода опалювальної системи. Неправильна робота пічних затулок проявляється у неможливості відрегулювати оптимальну температуру потоку повітря з нагрівника. Таке часто трапляється, що на водійських стороні з повітропровода йде увесь час холодне повітря, хоча регулятор пічки переведений у положення гарного нагріву. У той же час на пасажирській стороні температура потоку повітря з обігрівача може відповідати регулюванню.
Експертам вдалося встановити, що калібрування приводної системи пічних затулок на Шевроле Круз схильне до збоїв. Неправильне калібрування положення приводу веде до ситуації, коли моторчик витягає тяги заслінок так, що їх вушка просто вириває.
На сьогоднішній день народні умільці розробили ефективний метод боротьби з невисокою міцністю вушок на тягах. Багато фахівців практикують установку на тяги пічних затулок так званих імплантів. Тобто рідні пластикові тяги посилюються металевими пластинами.
Варто окремо зауважити, що є майстри, які намагаються посилити тяги затулок через вирізане у корпусі опалювальної системи Chevrolet Cruze віконце. Таким способом вдається посилити тільки одну тягу, з двох існуючих, по обидві сторони першого ряду сидінь. Робота заслінки на одній тязі, замість покладених двох, призводить до її перекосу. Щоб посилити імплантами повністю усі тяги на пічних затулках, доведеться проводити демонтаж приладової панелі. Дана робота є досить трудомісткою, тому майстру доведеться запастися великим терпінням.
Покрокова інструкція, як відремонтувати пічні затулки Chevrolet Cruze
Увесь процес ремонту затулок можна умовно розділити на 3 окремих етапи:
- Демонтаж торпедо
- Демонтаж печі
- Ремонт заслінок
Найкраще здійснювати ремонт разом з напарником. Майстри з сервісного центру виробляють усі етапи ремонту за 5-8 годин. В умовах же домашнього гаража тільки на демонтаж приладової панелі може піти увесь день, а може навіть й більше того.
Як демонтувати приладову панель
- Зупиняємо та глушимо авто.
- Відкриваємо капот та від'єднуємо дроти від АКБ. Починаємо з мінусової клеми, потім відключаємо й плюсову.
- Від'єднуємо козирок приладової панелі. Козирок зафіксований засувкою, тому просто витягуємо його на себе.
- Піднімаємо верхню обшивку рульової колонки. Просто витягуємо її у напрямку на себе та вгору.
- Демонтуємо комбінацію приладів разом з верхньою обшивкою рульової колонки Шевроле Круз.
- Відкручуємо болт.
- Демонтуємо бардачок. Коли дверцята знаходиться у напіввідкритому положенні, просто витягуємо бардачок вгору.
- Від'єднуємо блок освітлення, він тримається на засувках.
- Від'єднуємо повітропровід, вмонтований у декоративну тканинну прокладку. Накладка тримається на засувках. На протилежному боці рульової колонки знаходиться така ж декоративна накладка, потрібно демонтувати і її.
- Від'єднуємо бічну накладку приладовій панелі. За накладкою знаходиться 2 болтика, які потрібно буде обов'язково викрутити.
- Знімаємо нижню декоративну накладку. Внизу накладка фіксується болтиками, а вгорі за допомогою засувок.
- Викручуємо під накладкою 1 болт.
- Знімаємо нижню обшивку рульової колонки.
- Від'єднуємо панель у районі центрального тунелю. Тримається на засувках.
- Від'єднуємо повітропровід, обігріваючий ноги. Тримається 1 болтом.
- Знімаємо повітропровід обігріву задніх пасажирських сидінь.
- Розмічаємо маркером положення стійки та відкручуємо її болти.
- Витягаємо бічну стійку скла. Підчепивши стійку, слід від'єднати дріт подушки безпеки Chevrolet Cruze. Стійка виймається вгору.
- Відкручуємо рульову стійку та опускаємо її. Стійка фіксується на 4 болтах.
- Демонтуємо пасажирський бардачок.
- Відкручуємо 2 болта, які приховував бардачок.
- Від'єднуємо декоративну панель.
- Відкручуємо зазначені на фото болти.
- Від'єднуємо дріт роз'єму подушки безпеки.
- Знімаємо бічну панель на торці торпедо. Відкручуємо болтики, які були заховані під кришкою.
- Відкручуємо потаємний болтик, що знаходиться поруч з піччю.
- Знімаємо кришку центрального тунелю та демонтуємо усі елементи, як і з боку водія.
- Демонтуємо декоративну панель. Просто тягнемо її вгору.
- Знімаємо верхній бардачок та відкручуємо 2 болтика.
- Демонтуємо обшивку центральної частини торпедо. Тримається на засувках.
Демонтуємо блок кондиціонера, демонтуємо дисплей, демонтуємо магнітолу та відкручуємо болт під дисплеєм Шевроле Круз.
- Відкручуємо болт, що знаходиться під блоком кондиціонера.
- Від'єднуємо центральний тунель від панелі приладів.
- Від'єднуємо роз'єм світлодіода, у центрі панелі, біля лобового скла.
- Витягаємо торпедо.
Як демонтувати піч
- Відкручуємо 4 болта під рульовою колонкою та вибиваємо фіксатори посилення торпедо.
- Відкручуємо посилення торпедо з боків. Додатково відкручуємо 2 болта пічки Chevrolet Cruze.
- Від'єднуємо від печі дротову колодку.
- Відкручуємо нижні болти печі та демонтуємо її.
- Маркуємо положення шестерень.
Ремонт пічних затулок
- Відкручуємо кріпильні болти.
- З металевої смужки товщиною 2 (мм) вирізаємо імпланти (4 шт).
- Приклеюємо металеві протези до старих пластикових тяг Шевроле Круз. Додатково фіксуємо імпланти декількома болтиками.
- Збираємо вузол у зворотній послідовності.
Додаткова інформація
Перед складанням печі Chevrolet Cruze слід окремо проконтролювати, щоб заслінки ходили легко. Ніде й нічого не повинно затирати або стопоритись.
На ринку автозапчастин починають з'являтися професійно виготовлені металеві планки, які спеціально призначені для посилення тяг пічних заслінок Шевроле Круз.