Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна датчиків кисню Шевроле Лачетті. Велика витрата палива, пропадає тяга при розгоні

Розкажіть друзям
23.09.2019 | Lacetti

Термін служби керуючого датчика кисню (лямбда зонда) Chevrolet Lacetti знаходиться у межах 80 000 – 100 000 (км) пробігу. По закінченню цього строку лямбда зонд нерідко починає оцінювати концентрацію кисню у вихлопних газах з істотною похибкою.

Неправильна робота датчика кисню Шевроле Лачетті може бути причиною наступних несправностей:

  1. Помітно збільшилася витрата палива
  2. З'явилися плаваючі оберти на холостому ходу
  3. Двигун неохоче йде на розгін
  4. та ін.

Зверніть увагу, автомобіль Chevrolet Lacetti використовує кілька датчиків кисню. Перший лямбда зонд знаходиться перед каталітичним нейтралізатором. Цей датчик називається «керуючим». Саме він вносить корективи у пропорції паливно-повітряної суміші.

Другий датчик кисню знаходиться за каталізатором. Його називають «діагностичним». Даний лямбда зонд дає оцінку якості очищення вихлопних газів. Як показує практика, термін служби діагностичного лямбда зонда перевищує час напрацювання на відмову керуючого датчика. Але фахівці настійно радять проводити заміну відразу двох лямбда зондів, якщо якийсь із датчиків почав барахлити.

У заміні датчиків концентрації кисню Шевроле Лачетті немає абсолютно нічого складного. Досвідчений фахівець проводить заміну двох лямбда зондів рівно за 30 хвилин.

Датчик кисню

Покрокова інструкція, як замінити лямбда-зонди Chevrolet Lacetti

Як було сказано вище, Шевроле Лачетті використовує кілька лямбда зондів. Вони розташовані по обидві сторони каталітичного нейтралізатора. Керуючий датчик кисню змінюється з-під капота. Діагностичний же датчик можна поміняти тільки знизу. Для заміни нижнього (діагностичного) лямбда зонда знадобиться оглядова яма або естакада.

Як замінити керуючий датчик кисню

  • Зупиняємо та глушимо авто.
  • Відкриваємо капот та від'єднуємо клему «-» від батарейного блоку.
  • Відключаємо дротову колодку лямбда зонда. Дріт з'єднує між собою датчик кисню та ЕБУ. Дріт лямбда зонда може бути закріплений на пластиковому кронштейні. Як зрозуміло, потрібно буде звільнити дріт датчика. Для вилучення дротової колодки потрібно натиснути на фіксатор.

Відключаємо дротову колодку лямбда зонда

  • Знімаємо теплозахисний екран. Захист тримається на 3 болтах з головкою на 12.

Знімаємо теплозахисний екран

  • Викручуємо старий керуючий лямбда зонд. Майстру знадобиться ріжковий ключ на 22. Відкручуємо датчик проти годинникової стрілки.

Викручуємо старий керуючий лямбда зонд

Зверніть увагу, датчик кисню може сильно прикипіти до коллектору за час експлуатації. У деяких випадках лямбда зонд не піддається викручуванню звичайним ріжковим ключем. У подібних ситуація необхідно вдатися до допомоги трубчастого ключа. Приклад на фото нижче.

Трубчастий ключ

  • Ставимо на місце старого новий керуючий датчик кисню. Фахівці радять обробляти різьбову поверхню нового лямбда зонда термостійким графітовим мастилом. Використання мастила може помітно полегшити проведення подальшого ТО. Мастило запобіжить прикипанню та закисанню різьбового з'єднання.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Як замінити діагностичний датчик кисню

  • Зупиняємо машину на оглядовій ямі/естакаді.
  • Відкриваємо капот та від'єднуємо мінусовій дріт від акумуляторної батареї.
  • Демонтуємо захист картера двигуна.
  • Знімаємо праву частину брудозахисту моторного відсіку. Захист тримається на пістонах. Майстру буде потрібна допомога плоскої викрутки.

Знімаємо праву частину брудозахисту моторного відсіку

  • Від'єднуємо дротову колодку діагностичного датчика кисню. Попередньо потрібно зняти з кронштейна сам джгут дротів, що йде від лямбда зонда до ЕБУ. Щоб вийняти колодку, необхідно натиснути на фіксатор.

Від'єднуємо дротову колодку

  • Викручуємо старий діагностичний лямбда зонд. Майстру буде потрібен ріжковий ключ на 22.

Викручуємо старий діагностичний лямбда зонд

  • Ставимо на місце старого новий датчик кисню. Фахівці настійно радять обробляти різьбу на новому лямбда зонді спеціальним графітовим мастилом, який має термостійкі властивості. Обробка різьбової поверхні запобіжить прикипанню та закисанню різьби, що позитивно позначиться на подальшому техобслуговуванні.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Матеріали та інструмент

  1. Набір викруток
  2. Набір ключів      
  3. Графітове мастило

Необхідні будуть і нові лямбда зонди. Артикульні номери датчиків кисню:GM-96291099 (керуючий) та GM-96418970 (діагностичний).

Додаткова інформація

Виявити несправний датчик кисню можна тільки після спеціалізованої діагностики. Для цього необхідно використовувати діагностичний стенд.

Аналіз техстану лямбда зондів здійснюється тільки у процесі безпосередньої роботи двигуна. Несправний датчик кисню матиме неправильні характеристики напруги і опору. Програмно-технічні засоби діагностичного стенду легко виявляють зношені лямбда зонди.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна датчиків кисню Шевроле Лачетті. Велика витрата палива, пропадає тяга при розгоні"

Відгуки: 0




» Всі новини

.