Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Помилка датчика положення распредвала Шевроле Лачетті, ремонт проводки датчика

Розкажіть друзям
01.10.2019 | Lacetti

Термін служби датчик положення розподвалу (ДПРВ або датчик Холла) Chevrolet Lacetti нічим не регламентований. Але як показує практика, ДПРВ починає давати збої у роботі ближче до 100 000 (км) пробігу.

На неправильну роботу датчика положення розподвала натякне індикатор аварійного оповіщення Check Engine. При розшифровці аварійного коду з'явиться помилка 0342: «Низький рівень сигналу датчика фаз розподвала».

Додатково неправильну роботу датчика розподвала можна діагностувати за такими ознаками:

  1. Машина заводиться не з першого разу 
  2. Помітно зросла витрата палива
    • Почали плавати оберти двигуна

Зверніть увагу, заміні датчика Холу повинна передувати діагностика. Нерідко таке трапляється, що сам ДПРВ знаходиться у повністю справному стані, а неполадка полягає у струмоведучої проводці. У цьому випадку установка нового датчика не допоможе. Помилку датчика Холла вийде усунути тільки ремонтом проводки.

У огляді буде розказано не тільки про діагностику проводки ДПРВ. Додатково буде порушена тема заміни датчика распредвала.

Датчик Холу

Покрокова інструкція, як відновити нормальну роботу ДПРВ Chevrolet Lacetti

Як було сказано вище, ремонт датчика розподвала слід починати з діагностики його техстану. У першу чергу необхідно продзвонити саму проводку датчика Холла. Для діагностики майстру буде потрібен автомобільний мультиметр. Без попередньої діагностики краще не здійснювати ніяких маніпуляцій з ДПРВ!

  • Зупиняємо та глушимо машину. Живлення від АКБ відключати не потрібно.
  • Витягаємо дротову колодку датчика розподільного валу. Щоб вилучити датчик, необхідно натиснути на скобу фіксатора.

Витягаємо дротову колодку

Підключаємо щуп маси мультиметра до кронштейна

  • Плюсовий дріт мультиметра вставляємо до пінового роз'єму дротової колодки датчика розподільного валу. Починаємо діагностику з самого роз'єму живлення датчика Холла, 12 (В).

Плюсовий дріт мультиметра вставляємо до пінового роз'єму

Зверніть увагу, перед безпосереднім використанням мультиметра необхідно здійснити його налаштування. Тобто потрібно перемістити регулятор напруги у положення 20 (В).

Додатково потрібно зауважити, що до плюсового щупа мультиметра майстер прикріпив відрізок тонкого дроту в оплітці. Справа у тому, що для діагностики проводки ДПРВ потрібно проводити виміри у пінових роз'ємах дротової колодки датчика Холла Шевроле Лачетті. Якщо це робити рідним щупом мультиметра, то можна пошкодити роз'єми.

  • Просимо напарника включити запалювання автомобіля. Тобто заводити двигун не потрібно, а необхідно просто включити бортову електромережу. У процесі діагностики не можна допускати зіткнення плюсового щупа з будь-яким металевими поверхнями двигуна. У іншому випадку може статися коротке замикання.
  • Контролюємо значення напруги на мультиметр. Напруга повинна бути в районі 12 (В).

Контролюємо значення напруги

  • Підключаємо щуп у середній роз'єм. Це маса датчика Холла. Напруги у середньому піні бути не повинно.

Підключаємо щуп у середній роз'єм

  • Контролюємо значення напруги на мультиметрі. Повинно бути в районі 0 (В). Зрозуміло, якщо використовується мультиметр невисокої точності, то в процесі діагностики маси вимірювач може показати близько 0,01-0,02 (В). Нічого страшного у подібних значеннях маси немає.

Контролюємо значення напруги

  • Підключаємо щуп у останній роз'єм. Даний пін використовується для передачі сигналу від датчика распредвала до ЕБК Chevrolet Lacetti. Напруга роз'єму становить близько 5 (В).

Підключаємо щуп в останній роз'єм

  • Контролюємо значення напруги на мультиметрі.

Контролюємо значення напруги

Зверніть увагу, діагностика дротової колодки призведе до виникнення помилки Check Engine (низька напруга ДПРВ), яку згодом треба буде скидати.

Якщо діагностика виявила перебій у живленні роз'єму датчика Холла, то слід перевірити запобіжник, а також всю магістраль дрота. Дріт часто перетираються/переламуються у місцях зламу (на вигинах).

Як замінити датчик Холла

Якщо проводка в порядку, то є сенс зробити заміну самого ДПРВ.

  • Вимикаємо повністю запалювання. Від'єднуємо мінусовий дріт від АКБ.
  • Витягаємо датчик положення розподільного валу.
  • Від'єднуємо корпус повітряного фільтра.

Від'єднуємо корпус повітряного фільтра

Знімаємо верхню передню кришку ГРМ

  • Відкручуємо 2 болта датчика Холла. Головки болтів розташовані між шківами ГРМ Шевроле Лачетті. Майстру буде потрібна накидна головка на 10, а також кардан.

Відкручуємо 2 болта датчика Холла

  • Витягаємо датчик розподвала.
  • Ставимо на місце старого датчика новий.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Робимо скидання помилок Check Engine та робимо пробний заїзд. Контролюємо роботу датчика Холла.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Автомобільний мультиметр
  3. Тонкий щуп для мультиметра

Знадобиться і новий датчик Холла. Фахівці настійно радять використовувати тільки оригінальний датчик. Артикульний номер оригінального ДПРВ для Chevrolet Lacetti: GM-96253544. Коштує оригінал близько $ 17-20.

Зрозуміло, сертифіковані аналоги коштують на порядок дешевше. У будь-якому автомагазині майстру запропонують непоганий аналог ДПРВ буквально за $ 8-10.

Додаткова інформація

У неправильній роботі датчика розподвала Шевроле Лачетті може бути винен і запобіжник. За живлення датчика Холла відповідає запобіжник EF21. Якщо у процесі діагностики з'ясувалося, що на ДПРВ не підходить живлення (12 В), то в першу чергу слід перевірити цей запобіжник.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Помилка датчика положення распредвала Шевроле Лачетті, ремонт проводки датчика"

Відгуки: 0




» Всі новини

.