Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт задніх арок Шевроле Такума

Розкажіть друзям
02.10.2019 | Tacuma

Однією з особливостей Chevrolet Tacuma є конструкція задніх арок. Ця частина кузова спроектована таким чином, що задні арки затримують воду та грязьові засмічення від дороги. Як зрозуміло, постійна вогкість прискорює корозійні процеси. Без спеціального догляду та регулярного оновлення антикора задні арки Шевроле Такума покриваються крізною корозією вже до 100 000 (км) пробігу або через 5-7 років експлуатації авто.

Кардинально вилікувати корозію задніх арок можна лише заміною іржавих кузовних елементів на нові аналоги. Покриті іржею задні арки просто зрізаються, а на їх місце наварюються нові.

Задні арки складаються з:

  1. Лицьової частини
    • Внутрішньої частини (над колесом)

Корозія може пошкодити як якусь одну частину задніх арок, лицьову або внутрішню, так і повністю, усі елементи. Автор відео відновлює і зовнішню, і внутрішню частину задньої арки.

Багато власники Chevrolet Tacuma скаржаться, що на дане авто оригінальних кузовних елементів практично немає у наявності. Якщо у автомагазинах не знайшлося ремкомплекту для ремонту задніх арок Шевроле Такума, то можна скористатися ремкомплектом для відновлення лицьової частини задніх арок від Opel Astra G. Щодо ремонту внутрішньої арки, сам отвір колеса можна взяти від автомобіля Chevrolet Niva.

Задні арки

Покрокова інструкція, як відновити задні арки Chevrolet Tacuma

Автор відео починає ролик з примірки латочок. Але перед безпосередньою приміркою необхідно виконати безліч робіт. Робота по заміні задніх арок будується за такою схемою:

  1. Демонтаж заднього бампера
  2. Демонтаж задніх коліс (необов'язково)
  3. Зріз арок (лицьової та внутрішньої частини)
  4. Підготовка латочок
  5. Зварювальні та малярні роботи

Як бачите, обсяг роботи дуже великий. Якісно провести заміну задніх арок зможе тільки майстер з великим досвідом у сфері відновлення кузовних елементів.

Як зняти задній бампер

  • Відкриваємо багажник.
  • Відкручуємо кріпильні гвинти, які розташовані у отворі дверей багажника. Усього 6 гвинтиків. Майстру потрібна буде хрестова викрутка.

Відкручуємо кріпильні гвинтики

  • Відкручуємо болти у колісних арках. По два болти з кожного боку. Потрібен буде накидний ключ (або головка з тріскачкою) на 7.

Відкручуємо болти у колісних арках

  • Відкручуємо по одному болту з нижньої сторони бампера, у місці кріплення бризковиків.

Відкручуємо по одному болту з нижньої сторони бампера

  • Витягаємо кліпси, якими бампер кріпиться з нижньої сторони. Майстру знадобиться допомога хрестової викрутки. Усього 4 кліпси.

Витягаємо кліпси

  • Виймаємо декоративну накладку багажника. Тримається на 2 кліпсах.

Виймаємо декоративну накладку багажника

  • Витягаємо боковини обшивки багажника. Тримаються на кліпсах. Права боковина має підсвічування, тому слід акуратно від'єднати дріт.

Витягаємо боковини обшивки багажника

  • Відкручуємо болт та 2 гайки з кожної сторони. Кріплення було заховане за обшивкою багажника.

Відкручуємо болт та 2 гайки з кожної сторони

  • Викручуємо по 1 болту з кожного боку, знизу багажника.

Викручуємо по 1 болту з кожного боку, знизу багажника

  • Від'єднуємо задній бампер. Зверніть увагу, бампер повинен демонтуватися разом з підсилювачем.

Від'єднуємо задній бампер

Зрізаємо іржаві арки

  • Для початку необхідно зачистити всю іржу, щоб визначити реальні масштаби ремонту.
  • Розмічаємо лінію різа арок.       
  • Арки зі слідами наскрізної корозії вирізаються за допомогою болгарки.

Зрізаємо іржаві арки

Готуємо латочки та монтуємо їх на місце

  • Підганяємо нові компоненти задньої арки Chevrolet Tacuma за розміром.

Підганяємо нові компоненти задньої арки

  • Приварюємо внутрішню та зовнішню частини задньої арки.
  • Зачищаємо шовне з'єднання.

Зачищаємо шовне з'єднання

  • Шпаклюємо шов. У якості шпаклівки найкраще використовувати скловолокно.

Шпаклюємо шов

  • Закриваємо кузов плівкою.
  • Грунтуємо та фарбуємо задню арку.
  • Встановлюємо на місце бампер та обшивку багажника.

Додаткова інформація

Заміна задніх арок Шевроле Такума вимагає від майстра граничної акуратності та ювелірної точності. Неправильно наварені арки можуть призвести до перекосу задньої частини кузова.

Вимагають високої майстерності й малярні роботи, адже задні арки необхідно пофарбувати у один тон з сусідніми кузовними елементами.

Варто окремо зауважити, що з корозією можна боротися і без необхідності повної заміни задніх арок. Але у цьому випадку потрібно регулярно здійснювати профілактику та сервіс, буквально з перших днів після покупки Chevrolet Tacuma. Зокрема, необхідно один раз у два-три роки оновлювати антикорозійний захист днища, особливо з боку колісних арок та порогів.

Приховані порожнини задніх арок слід задувати аерозольним антикором через передбачені у кузові технологічні отвори.

Окремого слова заслуговує мийка, а також зберігання машини. У процесі миття слід використовувати спеціалізовані захисні засоби, за типом силікону, тефлону та ін. Проводити мийку машини необхідно регулярно, неприпустимо зберігати автомобіль у брудному стані.

Для Шевроле Такума бажано організувати гаражний постій. В умовах гаража машина буде захищена від підвищеного рівня вологості та екстремальних температур. Фахівці радять тримати у гаражі осушувач повітря або будь-який адсорбент. Відносно зимового зберігання, найкраще тримати машину у холоді. Адже виїжджаючи з теплого гаража на вуличний мороз, металеві поверхні кузова миттєво покриються конденсатом. Метал + волога = швидкий розвиток корозії.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт задніх арок Шевроле Такума"

Відгуки: 0




» Всі новини

.