Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна сальника первинного вала КПП Деу Нексія

Розкажіть друзям
07.10.2019 | Nexia

Коробка передач автомобіля Daewoo Nexia, буквально всіх модифікацій, не викликає нарікань навіть у експертів. При грамотній експлуатації та своєчасному обслуговуванню КПП даного авто легко доживає до планового капремонту, понад 200 000 (км) пробігу.

Окрему увагу слід приділяти ущільнювальним елементам трансмісії. Досвідчені фахівці час від часу контролюють техстан сальника первинного валу Деу Нексія. Даний ущільнювач знаходиться безпосередньо на виході валу КПП з корпуса трансмісії, перед вузлом зчеплення.

Поточний сальник первинного валу може стати причиною дуже швидкого та безповоротного виходу з ладу усієї коробки швидкостей. Адже через зношений сальник може витекти значна частина трансмісійної сервісної рідини. Мастило КПП має мінімальну в'язкість, воно набагато рідше того ж моторного мастила. Тому через пробитий сальник сервісна рідина КПП може витекти буквально за 1 годину, залишивши зубчасті зачеплення та підшипникові вузли трансмісії без змащування та охолодження.

Заміна сальника первинного валу Daewoo Nexia проводиться паралельно з заміною або обслуговуванням зчеплення, не рідше 150 000 (км) пробігу.

Сальник первинного валу

Покрокова інструкція, як замінити сальник первинного вала КПП Daewoo Nexia

Для заміни сальника первинного валу необхідно виробляти демонтаж КПП. Дана робота відрізняється вкрай високою трудомісткістю, тому демонтаж трансмісії необхідно здійснювати на пару з досвідченим майстром або ж під його чітким керівництвом.

Процес демонтажу КПП Деу Нексія вже описаний у тематичному огляді. Стаття докладно розповідає, як швидко, безпечно та грамотно витягти трансмісію на даному автомобілі. Додати до інформації тематичного огляду можна тільки один момент. Не можна витягати півосі ШРУСа одночасно. Діставши одну піввісь, на її місце слід поставити технологічну заглушку або ж зовнішню частину старої півосі. Тільки після цього можна діставати другу піввісь. Якщо не поставити заглушку, то можуть зміститися шестерні диференціала!

  • Припустимо, що коробка швидкостей демонтована та транспортована на робоче місце слюсаря.
  • Відкручуємо болт кріплення вилки вижимного підшипника. Майстру буде потрібен накидний ключ або головка на 13.

Відкручуємо болт кріплення вилки

  • Витягаємо вал зчеплення. Додатково слід зняти і капронові втулки валу. Зверніть увагу, втулки вала зчеплення відносяться до переліку витратних матеріалів. Разом з сальником міняти потрібно і капронові втулки.

Витягаємо вал зчеплення

  • Знімаємо вилку вимикання зчеплення.

Знімаємо вилку вимикання зчеплення

Виймаємо вижимний підшипник

  • Демонтуємо втулку вижимного підшипника. Втулка зафіксована 3 болтами з головкою на 10.

Демонтуємо втулку вижимного підшипника

  • Витягаємо ущільнювальне кільце втулки вижимного підшипника. Ця прокладка, як і капронові втулки вала зчеплення, є витратним матеріалом. Використовувати повторно старе кільце не радиться.

Витягаємо ущільнювальне кільце

  • Витягаємо старий сальник первинного валу. Сам сальник знаходиться у втулці вичавного підшипника. Для вилучення сальника первинного валу майстру не обійтися без допомоги маленької плоскої викрутки.

Витягаємо старий сальник первинного валу

  • Ставимо на місце зношеного новий сальник. Робочу кромку сальника слід змастити термостійким засобом Літол-24.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Додатково мастилом Літол-24 необхідно змастити тертьові поверхні вилки виключення зчеплення, а також зовнішню поверхню втулки, куди буде встановлюватися вижимний підшипник.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток
  3. Ганчір'я
  4. Літол-24

Додатково знадобиться новий сальник первинного валу. Артикульний номер сальника первинного вала Daewoo Nexia:GM-25189395 (23x35x8 мм).

Як було сказано вище, крім сальника потрібні і втулки вала зчеплення. Додатково слід замінити і ущільнювальне кілечко, яке знаходиться за склянкою вичавного підшипника.

Додаткова інформація

Коробка передач Деу Нексія використовує не тільки сальник первинного валу. Ще по одному сальнику встановлено у посадочних місцях півосей ШРУСа. Для заміни сальників на півосях не потрібно проводити демонтаж коробки швидкостей. Сальники півосей вийде замінити при витяганні приводів ШРУСа.

Зверніть увагу, при заміні сальників на півосях не слід витягати обидва приводу одночасно. В іншому випадку шестерні диференціала змістяться, через що не вийде встановити на свої місця півосі. Для установки шестерень диференціала у початкове положення доведеться демонтувати КПП та розбирати корпус диференціала.

Щодо заміни сальників Daewoo Nexia на півосях КПП, у блозі є окремий тематичний огляд з цього приводу.

Заміна сальника первинного валу КПП проводиться у комплексі з іншими роботами по обслуговуванню трансмісії. Сальник первинного вала змінюється у процесі заміни кошика або диска зчеплення. Додатково сальник часто змінюють у ході заміни вижимного підшипника. Не потрібно забувати і про плановий капремонт трансмісії Деу Нексія. У ході капітального ремонту сальник первинного валу КПП змінюється у першу чергу.

На знос сальника первинного валу натякає або масляна течія з ущільнювача, або масляний наліт у районі сальника, так зване «запотівання».

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальника первинного вала КПП Деу Нексія"

Відгуки: 0




» Всі новини

.