Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна високовольтних проводів Ланос, міняємо свічки запалювання

22.08.2016 | Lanos

Перші рядки в списку техобслуговування Деу Ланос відводяться заміні свічок запалювання і високовольтних дротів. Від технічного стану даних запчастин безпосередньо залежить якість займання паливо-повітряної суміші. Якщо використовуються старі свічки і старі ВВ-дроти, то мимоволі погіршується стабільність іскрового заряду, можуть спостерігатися пропуски займання.

Термін служби оригінальних свічок запалювання ZAZ Lanos становить 30 000 (км) пробігу. Високовольтні дроти зазвичай служать 60 000 (км) пробігу. Кожна друга заміна свічок запалювання повинна супроводжуватися і заміною високовольтних дротів.

Артикул свічок запалювання ЗАЗ Ланос: 96503395-GM (оригінал, поштучно, двигун 1.5), 96130723 (оригінал, поштучно, двигун 1.6, під ключ 21), 96110493 (комплект, двигун 1.5), BKR6E-11-NGK (Японія, двигун 1.6, під ключ на 16), 242235909-BOSCH (Німеччина, на двигун з ГБО), LR17YS-Brisk (двигун 1.5 з ГБО).

Артикул високовольтних дротів: 307-3707080-11 (комплект, двигун 1.4), 96305387-GM (комплект, оригінал, двигун 1.5, силіконові), 96497773 (комплект, двигун 1.6).

Заміна свічок запалювання і високовольтних дротів Daewoo Lanos зазвичай не викликає абсолютно ніяких складнощів. Адже дані деталі знаходяться у верхній передній частині моторного відсіку, доступ до них нічим не обмежений.

Високовольтні дроти та свічки запалювання ЗАЗ Ланос

Заміна високовольтних дротів ЗАЗ Ланос

Дроти високої напруги з'єднують свічки з котушкою запалювання. Зі зростанням пробігу на поверхні ВВ-проводки з'являються так звані пробої. Оболонка високовольтних дротів починає іскрити в місцях появи мікротріщин.

Побачити пробої високовольтних дротів ЗАЗ Ланос досить легко. Потрібно лише подивитися на працюючий двигун в темряві. Якщо пробої приховані, то при проведенні по поверхні високовольтного дроту щупом від мультитестера в місці пробою будуть чітко видно іскри.

Як було сказано вище, високовольтні дроти Деу Ланос слід змінювати при кожній другій заміні свічок запалювання. Але деякі майстри, навіть з кола досвідчених, змінюють проводку разом з кожною заміною свічок. Нові бронедроти з новими свічками забезпечать іскрові заряди еталонної якості. Коштує комплект дротів високої напруги не так вже й багато, всього-на-всього близько $10.

Високовольтні дроти ZAZ Lanos змінюються за такою схемою:

  • Глушим мотор і повністю відключаємо запалювання.
  • Відкривши капот відкидаємо клему "-" від батарейного блоку.
  • Знімаємо головки високовольтних дротів зі свічок запалювання. Головки потрібно просто висмикнути, вони тримаються на свічках тільки за рахунок щільної посадки. Для зручності роботи рекомендується попередньо від'єднати дроти від утримувача.

Знімаємо головки високовольтних дротів

  • Від’єднуємо дроти високої напруги Деу Ланос від котушки запалювання. Як і у випадку зі свічковими головками, сполучники котушки потрібно просто висмикнути, вони тримаються лише за рахунок щільної посадки.

Від’єднуємо дроти високої напруги Деу Ланос від котушки запалювання

Стару проводку можна відразу передати на утилізацію, її краще не використовувати повторно. Коштує новий комплект ВВ-дротів недорого, з цієї причини в якості запасних цілком можна тримати набір нових дротів.

Перед безпосереднім підключенням дротів високої напруги ЗАЗ Ланос рекомендується замінити свічки запалювання. Тобто дві сервісні операції (заміна дротів і заміна свічок) потрібно проводити в рамках однієї загальної роботи. Тимчасово перемикаємося на заміну свічок.

Заміна свічок запалювання ЗАЗ Ланос

Варто відразу зауважити, що в блозі з ремонту Ланос є окрема стаття на тему заміни свічок запалювання.

  • Головки високовольтних дротів повинні бути попередньо від'єднані.
  • Продуваємо стиснутим повітрям свічні колодязі. Це потрібно зробити обов'язково, оскільки у свічкових колодязях постійно накопичуються різні засори. При відкручуванні свічок дрібні механічні включення можуть потрапити прямо в циліндри.

Якщо немає стисненого повітря, то можна продути колодязі самотужки. Можна і пропилососити свічні колодязі Daewoo Lanos, якщо на насадку пристосувати тонкий подовжувач.

Через маленьку гайку або шматочок стружки стінки якоїсь з камер згоряння можуть отримати серйозні пошкодження, що в кінцевому підсумку виллється в тривалий і дорогий ремонт ДВЗ!

  • Відкручуємо першу свічку запалювання. Майстру потрібен свічковий ключ або подовжена головка на 21. У деяких випадках корпус свічок має проточку під ключ на 16, так що не варто дивуватися, якщо ключ на 21 виявиться великим!

Відкручуємо першу свічку запалювання

Для відкручування свічок рекомендується використовувати спеціалізований свічковий ключ. Свічковий ключ відрізняється наявністю магніту і ручкою з невеликим плечем. Магніт дозволяє легко витягувати відкручені свічки. Ручка з коротким плечем дозволяє краще відчувати силу затиснку. Якщо до свічки докласти зайвої сили, то свічна різьба блоку циліндрів може пошкодитися!

  • Ставимо нову свічку. Тобто не потрібно викручувати всі свічки відразу. У цьому випадку є ризик, що в якійсь зі свічкових колодязів залетять засори. Звичайно, можна підстрахуватися і заткнути свічні колодязі ЗАЗ Ланос чистою дрантям, але це не зовсім практичне рішення.
  • Викручуємо по одній і відразу ставимо на місце старих нові свічки.

Оптимальний момент затяжки свічок запалювання становить 25 (Н*м). Силу затяжки вкрай бажано контролювати за допомогою динамометричного ключа.

Багато фахівців перед безпосереднім вкручуванням свічки змащують різьбову поверхню. Для свічкової різьблення змазки потрібно небагато, аби тільки на поверхні з’явилася тонка плівка. Змазка дасть можливість легко викрутити свічки при наступному ТО. Як змазку для свічних різьблень слід використовувати що-небудь з термостійкої категорії (графітове або силіконове змащення).

Після заміни свічок можна повертатися до заміни високовольтних дротів ЗАЗ Ланос.

Закінчуємо змінювати високовольтні дроти

  • Підключаємо дроти до котушки запалювання. При цьому слід знати, який дріт необхідно підключати до якого сполучника котушки.

Зрозуміло, досвідчений водій зможе підключити високовольтні дроти навіть із закритими очима. Але що стосується новачків, часто і густо вони підключають дроти неправильно. Через це котушка запалювання Деу Ланос буде працювати не в такт з ГРМ.

На корпусі котушки запалювання має бути маркування, які сполуки йдуть на які циліндри. Щодо нумерації циліндрів, у більшості модифікацій ЗАЗ Ланос циліндри розташовані послідовно, один за одним, 1-2-3-4. Якщо дивитися на двигун, то крайній лівий циліндр є першим, а крайній правий - четвертим.

Але деякі Daewoo Lanos все ж мають непослідовну нумерацію циліндрів. У цьому випадку порядок розташування циліндрів слід уточнювати за технічною документацією!

Багато майстрів орієнтуються при установці дротів на їх довжину. При цьому старі дроти потрібно промаркувати перед від'єднанням.

  • Підключаємо дроти до свічок запалювання. Перед встановленням головок на свічці багато фахівців наносять на внутрішню поверхню запальників трохи вазеліну. Вазелінове мастило поліпшить контакт головок ВВ-дротів зі свічками.

Все, можна включати запалювання і перевіряти роботу мотора на холостому ході.

Додаткові

Погана робота свічок запалювання і високовольтних дротів може бути обумовлена несправністю котушки запалювання. У блозі з ремонту ЗАЗ Ланос можна знайти чудовий огляд на тему діагностики котушки запалювання.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна високовольтних проводів Ланос, міняємо свічки запалювання"

Відгуки: 1


Игорь Иванишин

Спасибо парням ЗАЗ-шоп. Все красиво показано.




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Течія антифриза Ланос 1.5-1.6, заміна патрубка помпи, саксофона
Течія антифриза Ланос 1.5-1.6, заміна патрубка помпи, саксофона
Заміна верхньої опори пружини переднього амортизатора Деу Ланос
Заміна верхньої опори пружини переднього амортизатора Деу Ланос
Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
.