Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Підсмоктування повітря у впускному колекторі Шевроле Лачетті. Методи діагностики

Розкажіть друзям
08.10.2019 | Lacetti

Впускний тракт двигуна Chevrolet Lacetti створює досить високе розрідження. Працюючи на холостому ходу впускний колектор виробляє тиск на рівні 30-35 (кПа). Для порівняння, середньостатистичний тиск атмосфери становить 100 (кПа). Якщо впускний тракт втрачає герметичність, тиск у впускному колекторі буде прагнути до атмосферного. Замість покладених 30-35 (кПа) тиск зросте до 40 (кПа) або навіть вище.

Підвищений тиск у впускному колекторі Шевроле Лачетті загрожує наступними чинниками:

  1. Починають плавати оберти двигуна на ХХ
  2. Істотно збільшується витрата палива
  3. Двигун починає неадекватно реагувати на натискання педалі газу    

Варто окремо зазначити, що вищеописані симптоми можуть свідчити не тільки про розгерметизацію впускного тракту. Причин може бути досить багато, від зносу дросселя і РХХ до виходу з ладу клапана ЄДР. Автор відео і зовсім зіткнувся з ситуацією, коли тиск у впускному колекторі Chevrolet Lacetti зрос з-за неправильно виставлених шківів ГРМ.

Експерти настійно радять при діагностиці неправильної роботи двигуна насамперед виключити або підтвердити розгерметизацію впускного тракту.

Впускний тракт

Покрокова інструкція, як діагностувати герметичність впускного колектора Chevrolet Lacetti

Способів визначення герметичності впускного колектора досить багато. Існують як прості і бюджетні методи, які доступні будь-якому майстру навіть у домашніх умовах, так і досить витратні, що забезпечують максимально точну і об'єктивну діагностику.

Димогенератор

Найбільш точну діагностику, яку можна підтвердити своїми власними очима, забезпечує димогенератор. Саме це обладнання використовують спеціалізовані СТО при діагностиці герметичності впускного тракту.

Діагностичний генератор диму

Головною перевагою димогенератора є можливість побачити усі місця у впускному тракті, які смокчуть невраховане дроселем повітря.

Місце розгерметизації

Дим подається у впускний колектор під мінімальним тиском, до 0,1 (бар). Дим виходитиме у тих місцях, де була порушена герметичність.

Штучний підсос повітря

Досвідчені майстри знають, що регулятор холостого ходу дозволяє відкоригувати об'єм надходячого через дросельний вузол повітря. Якщо РХХ автоматично повертає у норму плаваючі оберти на холостому ході, то впускний тракт Chevrolet Lacetti має допустимий рівень герметичності.

Від'єднуємо шланг вентиляції

Оберти двигуна повинні зрости, а потім відразу ж повернутися до вихідного значення. Найчастіше обороти підскакують з 700-800 (об/хв) до 900-1000 (об/хв). Через буквально 1 хвилину обороти повертаються на позначку 700-800 (об/хв).

Якщо обороти двигуна Шевроле Лачетті не нормалізувалися, значить регулятор холостого ходу не має у запасі робочого потенціалу. Цей момент свідчить про те, що впускний тракт двигуна активно підсмоктує повітря повз дросельної заслінки.

Глушіння дросельної заслінки

Ще одним способом діагностики є блокування доступу повітря до дроссельного вузла. Якщо впускний колектор не є герметичним, то двигун продовжить роботу.

Від'єднуємо повітропровід

  • Запускаємо двигун на нейтральній передачі.
  • Перекриваємо вхід у дросельний вузол. Для заглушки найкраще використовувати шматок товстої гуми.

Двигун з герметичним впускним колектором практично зразу затихне. Коли ж двигун продовжує працювати із заблокованим дроселем, то це явна ознака підсосу неврахованого повітря.

Додаткова інформація

Далеко не у всіх випадках нестабільна робота двигуна Chevrolet Lacetti є ознакою розгерметизації впускного тракту. Після ретельної діагностики автору відео вдалося з'ясувати, що причина різкої зміни тиску усередині впускного колектора криється у неправильному налаштуванні фаз газорозподілу.

Порушення роботи ГРМ було викликано зсувом ременя буквально на 1 зуб. Через зсув шківів ГРМ тиск у впускному колекторі Шевроле Лачетті стрибнув з 33 до 45 (кПа).

У практиці спеціалізованих СТО бували випадки, коли тиск у впускному колекторі змінювався з-за клапана ЄДР, який у минулому піддавався блокуванню. Для глушіння ЄДР використовується прокладка без отвору для протоку відпрацьованих газів. Деякі майстри виготовляють прокладку з тонкого металу, як від консервної банки. З часом напір заблокованих відпрацьованих газів все ж прориває тонкий метал. Квола заглушка у прямому сенсі слова прогорає. Неврахований ЕБУ потік повітря, нехай і відпрацьованого, робить прямий вплив на тиск у впускному колекторі.

У деяких випадках нестабільну роботу двигуна Chevrolet Lacetti виходить усунути банальним чищенням дросельної заслінки. Якщо ж заслінка дроселя отримала помітне механічне вироблення, то зношену ДЗ слід замінити на повністю новий аналог.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Підсмоктування повітря у впускному колекторі Шевроле Лачетті. Методи діагностики"

Відгуки: 0




» Всі новини

.