Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Посилені задні пружини на Деу Нексія

Штатно автомобіль Daewoo Nexia комплектується стандартними м'якими пружинами як на передній, так і задній підвісці. Існує безліч ситуацій, коли штатні пружини, особливо задні, не в змозі забезпечити належний комфорт і безпеку при пересуванні:

  1. Їзда з газовим балоном в задньому багажнику
  2. Часта їзда з пасажирами (понад 2-3 особи у салоні)
  3. Часте транспортування вантажів (в багажнику, на задньому кріслі або навіть даху)

При підвищеному навантаженні пружини просто «здуваються», що веде до затирання колесами арок, а також контакту бризковиків з дорогою. При наїзді на дорожні перешкоди прослаблена підвіска Деу Нексія буде видавати характерний сторонній шум (стукіт, гул, брязкіт тощо).

Виходом з даної ситуації стане заміна м'яких пружин на посилені аналоги. Найчастіше посилені пружини ставляться саме на задню підвіску. Цей момент дозволяє помітно підвищити жорсткість і підняти авто.

Пружина

Покрокова інструкція, як замінити задні оригінальні пружини Daewoo Nexia на посилені

  • Без оглядової ями буде складно обійтися. Заїжджаємо авто на яму і глушимо машину, застопоривши хід стоянковим гальмом.
  • Відкручуємо болт нижньої опори амортизатора. Відразу повторюємо цю процедуру на протилежній стороні. Майстру потрібні будуть головка і ріжковий ключ на 17.

Відкручуємо болт

  • Виймаємо болт нижньої опори заднього амортизатора.

Виймаємо болт

  • Размикаємо з'єднання нижньої опори амортизатора і колісної цапфи. Як зрозуміло, розімкнути з'єднання амортизатора потрібно на правій і лівій стороні задньої осі.

Размикаємо з'єднання

  • Піднімаємо домкратом задню частину авто. Домкрат найкраще поставити під поріг задніх дверей. Піддомкратити потрібно з обох сторін. Піднімати задню частину Daewoo Nexia необхідно для того, щоб вийшло вільно витягти пружини і їх вкладиші.

Піднімаємо домкратом задню частину авто

Зверніть увагу, задня балка опуститься разом з гальмівними шлангами. Не слід допускати зайвого натягу шлангів, так як вони відразу ж розтягнуться і покриються мікротріщинами, що призведе згодом до їх пориву. Якщо того вимагає ситуація, то кожен зі шлангів можна розфіксувати в місці стикування з металевою трубкою. Сполучний штуцер гальмівного шланга фіксується скобою. Якщо витягти скобу, то за рахунок невеликого запасу ходу металевої трубки вийде прибрати натяг гальмівного шланга.

Шланг

  • Витягуємо пружини. При опущеній балці кожну з пружин вийде вийняти легко голими руками.

Витягаємо пружини

Пружини можна вивільнити та альтернативним способом. Є чимало майстрів, які за допомогою стяжок стискають кожну з пружин, що дозволяє їх легко витягти без зайвих рухів. Як зрозуміло, при використанні стяжок можна не від'єднувати нижні опори задніх амортизаторів.

  • Витягаємо верхню прокладку, на якій встановлено відбійник. Якщо відбійник цілий і неушкоджений, то прокладку не чіпаємо. В іншому випадку відразу робимо заміну рваних прокладок.

Витягаємо верхню прокладку

  • Ставимо на місце старих пружин нові аналоги з посиленою конструкцією.
  • Виробляємо збір вузла у зворотній послідовності.
  • Робимо пробний заїзд, контролюючи якість роботи амортизації задньої підвіски.

Автор відеоролика додатково справив подовження задніх амортизаційних стійок. Для цього були задіяні спеціальні подовжувачі, які називають «будиночками». Висота будиночків була збільшена ще на 1,5-2 (см). Для збільшення висоти будиночків використовувалася смужка товстолистової сталі.

Щоб збільшити висоту будиночка майстер обрізав будиночок навпіл і наварив в розріз попередньо заготовлені відрізки товстолистового металу.

Варто зауважити, що автор відеоролика не використовував підкладки для збільшення кліренсу. У якості верхньої опори пружини були застосовані стандартні прокладки з відбійником. Фахівці не радять так робити, адже без підкладок збільшення кліренсу, з одними будиночками, буде помітно знижена жорсткість амортизації.

До речі, в блозі є непогана стаття і про заміну задніх амортизаторів Нексія.

Запобіжні заходи

Збільшення дорожнього просвіту Daewoo Nexia відкриває можливість для їзди по поганим дорогам, з ямами і вибоїнами, а також по грунтовій колії і відвертому бездоріжжю. Але підвищення прохідності відбувається на тлі істотного погіршення безпеки. Адже при збільшенні дорожнього просвіту зміщується центр ваги авто. Чим вище піднімається кліренс, тим менш слухняною буде машина на високій швидкості.

Піднімати задню підвіску Деу Нексія слід тільки в тому випадку, коли водій використовує суворо розмірений темп їзди, без високої швидкості, особливо на дорогах поганої якості.

Головна відмінність зміцнених пружин від м'яких заводських

Штатні пружини Daewoo Nexia володіють так званими витками комфорту, які розташовуються з торців. Витки комфорту мають звужений діаметр прутка і невеликий діаметр скручування. Діаметр прутка збільшується від краю до центру. Як правило, в центральній частині стандартної м'якої пружини пруток має діаметр в районі 8-9 (мм).

Посилені ж пружини позбавлені витків комфорту. Додатково в них використовується пруток збільшеного діаметру, близько 12-13 (мм), проти 8-9, як у м'яких заводських. Цікаво, що посилені пружини нерідко мають меншу висоту, ніж у оригінальних м'яких. Але це не заважає посиленим пружинам помітно підвищити дорожній просвіт.

Зверніть увагу, чим коротша пружина, тим вона буде жорсткішою. У Деу Нексії зі спортивною низькою посадкою задні пружини відрізняються надзвичайно високою жорсткістю, вони практично не просідають. Зрозуміло, низькопрофільні пружини відносяться до окремої категорії, вони не розраховані на регулярне транспортування вантажів або постійну їзду з пасажирами.

Посилені пружини Daewoo Nexia раціонально використовувати лише тоді, коли машині доводиться часто їздити під значному ваговому навантаженні.

Додаткова інформація

Автору відеоролика вдалося суттєво збільшити кліренс. Великий дорожній просвіт реалізований установкою на нижні опори задніх амортизаторів збільшених будиночків. Так, хороший дорожній просвіт дозволяє машині сміливо їздити навіть по бездоріжжю. Але надмірно піднятий зад, особливо на Деу Нексії, робить вигляд машини безглуздим.

Шанувальники автомобільного стилю зазвичай намагаються робити навпаки. Тобто дорожній просвіт зменшується. Низька посадка притискає центр ваги до дороги, роблячи машину неймовірно стійкою навіть на високих швидкостях. Зрозуміло, зі зменшенням дорожнього просвіту пропадає можливість їзди по поганих дорогах, а також істотно зменшується вантажопідйомність Daewoo Nexia.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Посилені задні пружини на Деу Нексія"

Відгуки: 0




» Всі новини

Заміна мастила ГУР Деу Нексія
Заміна мастила ГУР Деу Нексія
Заміна датчика рівня палива Деу Нексія, не показує рівень палива
Заміна датчика рівня палива Деу Нексія, не показує рівень палива
Як утеплити салон Деу Нексія
Як утеплити салон Деу Нексія
Не перемикається на газ Деу Нексія, як увімкнути ГБО без кнопки
Не перемикається на газ Деу Нексія, як увімкнути ГБО без кнопки
.