Штатно автомобіль Daewoo Nexia комплектується стандартними м'якими пружинами як на передній, так і задній підвісці. Існує безліч ситуацій, коли штатні пружини, особливо задні, не в змозі забезпечити належний комфорт і безпеку при пересуванні:
При підвищеному навантаженні пружини просто «здуваються», що веде до затирання колесами арок, а також контакту бризковиків з дорогою. При наїзді на дорожні перешкоди прослаблена підвіска Деу Нексія буде видавати характерний сторонній шум (стукіт, гул, брязкіт тощо).
Виходом з даної ситуації стане заміна м'яких пружин на посилені аналоги. Найчастіше посилені пружини ставляться саме на задню підвіску. Цей момент дозволяє помітно підвищити жорсткість і підняти авто.
Зверніть увагу, задня балка опуститься разом з гальмівними шлангами. Не слід допускати зайвого натягу шлангів, так як вони відразу ж розтягнуться і покриються мікротріщинами, що призведе згодом до їх пориву. Якщо того вимагає ситуація, то кожен зі шлангів можна розфіксувати в місці стикування з металевою трубкою. Сполучний штуцер гальмівного шланга фіксується скобою. Якщо витягти скобу, то за рахунок невеликого запасу ходу металевої трубки вийде прибрати натяг гальмівного шланга.
Пружини можна вивільнити та альтернативним способом. Є чимало майстрів, які за допомогою стяжок стискають кожну з пружин, що дозволяє їх легко витягти без зайвих рухів. Як зрозуміло, при використанні стяжок можна не від'єднувати нижні опори задніх амортизаторів.
Автор відеоролика додатково справив подовження задніх амортизаційних стійок. Для цього були задіяні спеціальні подовжувачі, які називають «будиночками». Висота будиночків була збільшена ще на 1,5-2 (см). Для збільшення висоти будиночків використовувалася смужка товстолистової сталі.
Щоб збільшити висоту будиночка майстер обрізав будиночок навпіл і наварив в розріз попередньо заготовлені відрізки товстолистового металу.
Варто зауважити, що автор відеоролика не використовував підкладки для збільшення кліренсу. У якості верхньої опори пружини були застосовані стандартні прокладки з відбійником. Фахівці не радять так робити, адже без підкладок збільшення кліренсу, з одними будиночками, буде помітно знижена жорсткість амортизації.
До речі, в блозі є непогана стаття і про заміну задніх амортизаторів Нексія.
Збільшення дорожнього просвіту Daewoo Nexia відкриває можливість для їзди по поганим дорогам, з ямами і вибоїнами, а також по грунтовій колії і відвертому бездоріжжю. Але підвищення прохідності відбувається на тлі істотного погіршення безпеки. Адже при збільшенні дорожнього просвіту зміщується центр ваги авто. Чим вище піднімається кліренс, тим менш слухняною буде машина на високій швидкості.
Піднімати задню підвіску Деу Нексія слід тільки в тому випадку, коли водій використовує суворо розмірений темп їзди, без високої швидкості, особливо на дорогах поганої якості.
Штатні пружини Daewoo Nexia володіють так званими витками комфорту, які розташовуються з торців. Витки комфорту мають звужений діаметр прутка і невеликий діаметр скручування. Діаметр прутка збільшується від краю до центру. Як правило, в центральній частині стандартної м'якої пружини пруток має діаметр в районі 8-9 (мм).
Посилені ж пружини позбавлені витків комфорту. Додатково в них використовується пруток збільшеного діаметру, близько 12-13 (мм), проти 8-9, як у м'яких заводських. Цікаво, що посилені пружини нерідко мають меншу висоту, ніж у оригінальних м'яких. Але це не заважає посиленим пружинам помітно підвищити дорожній просвіт.
Зверніть увагу, чим коротша пружина, тим вона буде жорсткішою. У Деу Нексії зі спортивною низькою посадкою задні пружини відрізняються надзвичайно високою жорсткістю, вони практично не просідають. Зрозуміло, низькопрофільні пружини відносяться до окремої категорії, вони не розраховані на регулярне транспортування вантажів або постійну їзду з пасажирами.
Посилені пружини Daewoo Nexia раціонально використовувати лише тоді, коли машині доводиться часто їздити під значному ваговому навантаженні.
Автору відеоролика вдалося суттєво збільшити кліренс. Великий дорожній просвіт реалізований установкою на нижні опори задніх амортизаторів збільшених будиночків. Так, хороший дорожній просвіт дозволяє машині сміливо їздити навіть по бездоріжжю. Але надмірно піднятий зад, особливо на Деу Нексії, робить вигляд машини безглуздим.
Шанувальники автомобільного стилю зазвичай намагаються робити навпаки. Тобто дорожній просвіт зменшується. Низька посадка притискає центр ваги до дороги, роблячи машину неймовірно стійкою навіть на високих швидкостях. Зрозуміло, зі зменшенням дорожнього просвіту пропадає можливість їзди по поганих дорогах, а також істотно зменшується вантажопідйомність Daewoo Nexia.