Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна повітряного фільтра Деу Ланос

12.11.2019 | Lanos

Блок підготовки повітря двигуна Daewoo Lanos оснащується фільтруючим елементом. В офіційному регламенті з техобслуговування даного авто є згадка, що повітряний фільтр ДВЗ необхідно міняти з періодичністю 1 раз на 35 000 (км) пробігу або 1 раз на 3 роки.

У деяких мануалах є доповнення до терміну заміни фільтра. Якщо машина експлуатується в умовах з підвищеним рівнем пилу, то період заміни фільтруючого елемента блоку підготовки повітря можна істотно скоротити. Практично усі досвідчені водії Деу Ланос сходяться на думці, що повітряний фільтр ДВЗ необхідно піддавати заміні кожен рік, приблизно через кожні 10 000 – 15 000 (км) пробігу.

При засміченні фільтра на блок підготовки повітря двигуна можуть спостерігатися такі симптоми:

  1. Зниження продуктивності силової установки
  2. Прискорений знос елементів повітровода

Забитий фільтр приводить до істотного перекриття потоку повітря. Через це повітропровід починає шукати слабкі місця в повітряних комунікаціях. Мікротріщини і мініатюрні зазори повітровода  перетворюються у повноцінні наскрізні отвори, через які здійснюється підсмоктування повітря повз вузол фільтрації, а може навіть і повз дросельну заслінку.

Повітряний фільтр

Покрокова інструкція, як замінити повітряний фільтр двигуна Daewoo Lanos

Блок повітропідготовки ДВС розташований відразу під капотом. Фільтруючий елемент знаходиться всередині корпусу.

Зупиняємося і глушимо машину.

Корпус фільтра

  • Знімаємо кришку корпусу блоку підготовки повітря. Кришка фіксується на 4 засувках. Зверніть увагу, саму кришку необов'язково від'єднувати від гофрованого рукава повітровода.

Знімаємо кришку

Але знаходяться майстри, які все ж наполягають, що гофрорукав необхідно від'єднувати від кришки корпуса фільтра, або від дросельної заслінки. Справа в тому, що гофрорукав повітровода Деу Ланос не володіє високою еластичністю. Якщо рукав перегнути, то є висока ймовірність того, що гофра лопне або покриється мікротріщинами, які згодом будуть підсмоктувати повітря повз фільтруючий елемент.

Автор відеоролика демонструє заміну повітряного фільтра на практично новому блоці підготовки повітря. На відео чітко видно, що гофра віддає блиском новизни. Такий рукав можна сміливо вигинати як завгодно. Інша справа, коли фільтр змінюється на блоці підготовки повітря з великим пробігом, від 100 000 (км). Якщо перегнути стару гофру, вона тут же покриється мікророзривами.

  • Витягаємо старий фільтруючий елемент. Зношений фільтр неприпустимо використовувати повторно. Старий елемент фільтрації необхідно піддати утилізації передбаченими для цього методами.

Витягаємо старий фільтруючий елемент

  • Чистимо нутрощі корпусу блоку підготовки повітря. Краще використовувати звичайне вологе ганчір'я, але підійде і автомобільний пилосос.
  • Встановлюємо новий фільтруючий елемент.

Встановлюємо новий фільтр

  • Робимо збір вузла у зворотній послідовності.
  • Запускаємо двигун і робимо пробний заїзд. Буде добре, якщо водій упевниться в герметичності блоку підготовки повітря і повітряного рукава.

Як замінити корпус повітряного фільтра

Водії Daewoo Lanos з великим пробыгом іноді виявляють, що сам корпус блоку підготовки повітря має якісь механічні пошкодження, які підсмоктують повітря. Але може бути і таке, що якась із засувок, які фіксують кришку корпусу фільтра, просто відламується. У цьому випадку краще не вдаватися до саморобного «колгоспу» за типом стяжок з ременя або дроту. Зламаний корпус повітряного фільтра слід ремонтувати тільки його повною заміною на новий аналог.

  • Відкручуємо гофрорукав від кришки корпуса фільтра. Рукав зафіксований хомутом. Щоб послабити хомут, майстру потрібна допомога викрутки з хрестовим шліцом.

Відкручуємо гофрорукав

  • Від'єднуємо гофрорукав. Просто стягуємо його з патрубка. Великих зусиль при цьому прикладати не потрібно.

Знімаємо гофрорукав

  • Відкручуємо корпус повітряного фільтра. Сам корпус зафіксований у 3 місцях за допомогою болтів. Кріплення має голівку під накидний ключ на 10.

Відкручуємо корпус повітряного фільтра

  • Демонтуємо старий корпус повітряного фільтра.

Демонтуємо старий корпус

  • Встановлюємо новий корпус. Слід переконатися, що під кришкою корпуса встановлений фільтруючий елемент.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Варто окремо зауважити, що разом з заміною корпуса повітряного фільтра Деу Ланос є резон провести заміну і гофрованого рукава повітровода. При здійсненні цього завдання слід звернути увагу на стан дросельної заслінки. Якщо дросель засмічений, то без чистки заслінки майстру точно не вийде обійтися.

Брудна заслінка дроселя побічно натякає на іншу поломку. Мова йде про мастиловіддільник клапанної кришки Daewoo Lanos. Оригінальна кришка клапанів на даному автомобілі має мастиловіддільник, що не обслуговується. Якщо мастиловіддільник перестав якісно справлятися зі своїми обов'язками, то необхідно буде міняти всю клапанну кришку.

Матеріали та інструмент

Потрібен буде новий фільтр повітровода ДВС. Артикульний номер оригінального фільтра для Деу Ланос: 96182220. Оригінальний фільтруючий елемент виготовляється торговою маркою General Motors (GM). Вартість фільтра GM знаходиться у межах $ 12.

Повітряний фільтр Daewoo Lanos виробляється і багатьма іншими компаніям. Можна знайти десяток-інший сертифікованих аналогів. Фільтруючі елементи з числа неоригінальних сертифікованих аналогів коштують на порядок дешевше фірмової продукції General Motors. Зустрічаються дуже добротні фільтри для повітровода ДВС, які коштують усього $ 3-5.

Як показує практика, фільтруючі елементи з числа сертифікованих аналогів практично нічим не поступаються оригінальним фільтрам GM.

Додатково може знадобитися і сам корпус повітряного фільтра Деу Ланос. Артикульний номер корпусу: GM-96182219.

У деяких ситуаціях може знадобитися і гофрований шланг повітровода. Артикульний номер гофрошланга: GM-96182227.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна повітряного фільтра Деу Ланос"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
.