Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Стук гідрокоменсаторів Шевроле Авео 1.5, чому стукають гідрокомпенсатори

Розкажіть друзям
19.11.2019 | Aveo

Термін служби гідрокомпенсаторів Chevrolet Aveo офіційно не регламентований. Як показує практика, гідрокомпенсаторів вистачає у середньому на 100 000 – 150 000 (км) пробігу. Їх точний термін служби залежить від багатьох факторів: своєчасність заміни моторного мастила, якості моторного мастила, дотримання швидкісних режимів та ін.

З часом гідрокомпенсатори починають видавати сторонній шум. Це може відбуватися як тільки на холодному двигуні, так і тільки на гарячому. Наявність стуку при роботі двигуна Шевроле Авео є вірною ознакою підклинювання одного, кількох або більшої кількості гідрокомпенсаторів.

Офіційний мануал з техобслуговування Chevrolet Aveo розглядає ремонт гідрокомпенсаторів самим радикальним способом – повною заміною вусіх гідрокомпенсаторів і натискних важелів (рокерів). Сенсу немає розбирати, чистити і відновлювати Гідрокомпенсатори, які пройшли понад 100 000 (км) пробігу.

У офіційному керівництві по ТО Шевроле Авео описується метод заміни гідрокомпенсаторів шляхом повного демонтажу картера розподвалу. Варто зауважити, що картер розподвалу кріпиться з головкою блоку циліндрів одними і тими ж болтами. З цієї причини разом з картером розподільного валу доведеться знімати і ГБЦ. А для цього необхідно розібрати мало не весь силовий агрегат.

 

Автор відеоролика запропонував альтернативний метод ремонту гідрокомпенсаторів. Замість проведення складного демонтажу ГБЦ майстер зняв тільки клапанну кришку. Далі за допомогою спеціального пристосування він зміг абсолютно безпечно і легко витягти гідрокомпенсатор. Огляд присвячений експрес-способу заміни гідрокомпенсаиторів.

Гідрокомпенсатор

Покрокова інструкція, як замінити гідрокомпенсатори Chevrolet Aveo

  • Глушимо авто після зупинки. Обов'язково і неодмінно потрібно дати машині постояти з заглушеним мотором протягом 20-30 хвилин. За цей час двигун трохи охолоне і знизиться тиск мастила.
  • Відкриваємо капот і для безпеки відключаємо мінусовій дріт від акумулятора.
  • Знімаємо декоративну пластикову кришку двигуна.

Знімаємо декоративну кришку

  • Від'єднуємо шланг відводу картерних газів. Як правило, шланг фіксується самозатискним хомутом. Майстру буде потрібна допомога плоскогубців.

Від'єднуємо шланг

  • Відкручуємо болти клапанної кришки. Послідовність відкручування вказана на фото нижче. Варто зауважити, що болти слід відкручувати на остиглому двигуні. Додатково кріплення бажано відпускати мінімум за 2 підходи. В іншому випадку клапанна кришка або картер распредвала можуть лопнути. Клапанну кришку тримають 10 болтів. Майстру потрібно тріскачка з накидною головкою на 10.

Відкручуємо болти

  • Підриваємо клапанну кришку. Робити це слід з крайньою делікатність. За час експлуатації Шевроле Авео кришка встигає порядно прикипіти. Для підриву клапанної кришки майстру може знадобитися допомога ударної викрутки.

Підриваємо клапанну кришку

Зверніть увагу на прокладку клапанної кришки. Повторно використовувати старий ущільнювач неприпустимо. Багато майстрів хочуть заощадити, ліплячи стару прокладку на герметик. Робити цього не варто!

  • Встановлюємо пристосування для натиску клапанів. Майстер використовував саморобний пристрій, хоча подібний механізм можна купити і на авторинку. Пристосування фіксується на фланці клапанної кришки за допомогою тих же болтів, на яких трималася клапанна кришка.

Встановлюємо пристосування

  • Задавлюваєм клапан, щоб звільнити натискний рокер. Тобто потрібно вкрутити прес, який представлений шпилькою зі зручною рукояткою на кінці.
  • Прибираємо натискний рокер. Його необхідно витягти, але так як саморобний пристрій було створено на швидку руку, рокер не вдалося повністю дістати, так як завадив великий корпус пристосування.
  • Витягаємо гідрокомпенсатор. Для цього майстру будуть потрібні довгогубці. Гідрокомпенсатор встановлений з деяким натягом, тому доведеться докласти невелике зусилля, щоб вийняти його.

Витягаємо гідрокомпенсатор

Саморобний пристрій мав велику непродуману конструкцію, що не дозволило витягти натискний рокер. Перед безпосереднім витяганням гідрокомпенсатора майстру довелося відкрутити і посунути одну сторону пристосування. Робити це дуже небезпечно, так як усе навантаження переходить на протилежне болтове з'єднання. Кріплення може просто не витримати.

  • Міняємо старий гідрокомпенсатор на новий.
  • Повторюємо вищеописані операції з иіншии гідрокомпенсаторами.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Заводимо двигун і контролюємо рівень шуму при роботі нових гідрокомпенсаторів.

На ринку автозапчастин та ремонтних пристосувань можна зустріти професійно виготовлені пристрої, що дозволяють легко, швидко і безпечно затискати клапан, щоб можна було витягти рокер і гідрокомпенсатор.

До речі, нижче додається додатковий ролик від автора основного відео. У доповненні показаний сам процес вилучення гідрокомпенсатора.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Набір викруток

Знадобиться і комплект нових гідрокомпенсаторів. Артикульний номер оригінальних гідрокомпенсаторів для автомобіля Chevrolet Aveo: GM-05233315.

Паралельно з гидрокомпенсаторами знадобляться і натискні важелі, які називають рокерами. Артикульний номер натискних важелів: GM-96335952.

Комплексна заміна компенсаторів зазору і рокерів обходиться недешево. При використанні оригінальних комплектуючих виробництва General Motors майстру доведеться викладе близько $ 300.  

Додаткова інформація

Старі гідрокомпенсатори немає практично ніякого сенсу обслуговувати. Огляд і мийка пружинного клапана не допоможуть відновити механічне вироблення складових гідрокомпенсатора.

В особливо запущений випадках деякі з гідрокомпенсаторів повністю клинять, впливаючи таким чином на кулачок розподільного вала. На робочій поверхні деяких з кулачків можна намацати вироблення. Наявність вироблення свідчить про неробочий гідрокомпенсатор.

Якщо на якомусь з кулачків розподільного вала встигло утворитися вироблення, то необхідно буде здійснювати заміну розподільного валу на повністю новий аналог.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стук гідрокоменсаторів Шевроле Авео 1.5, чому стукають гідрокомпенсатори"

Відгуки: 0




» Всі новини

.