Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Білий дим з глушника Деу Матіз, заміна прокладки ГБЦ

Розкажіть друзям
26.11.2019 | Matiz

Виробник Daewoo Matiz радить міняти прокладку головки блоку циліндрів на позначці 65 000 (км) пробігу, а в подальшому по мірі необхідності. Крім пробігу на необхідність заміни прокладки ГБЦ натякають наступні симптоми:

  1. Вихлоп з домішкою густого білого диму
  2. В розширювальному бачку з'явилася масляна плівка
  3. Моторне мастило стало рідким, через підмішування антифризу
  4. На корпусі блоку циліндрів з'явилися сліди протікання

Додатково прокладку ГБЦ необхідно буде міняти після кожного підриву головки блоку циліндрів. Повторне використання ущільнювального елемента ГБЦ неприпустимо навіть у тому випадку, коли двигун пропрацював з новою прокладкою усього 100 (км).

Автор відеоролика зіткнувся з ситуацією, коли з вихлопної труби валить густий білий дим. При цьому Деу Матіз виділяє через вихлоп виразний запах антифризу. Винуватцем густого задимлення є прокладка ГБЦ. Заміна цього ущільнювального елемента має високий рівень складності.

Прокладка ГБЦ

Покрокова інструкція, як замінити прокладку ГБЦ Daewoo Matiz

Перед тим, як приступити до розбирання двигуна, необхідно злити антифриз і моторне мастило. Охолоджуючу рідину і моторне змащування необхідно зливати на охолонувшем двигуні. До речі, в блозі можна знайти дуже детальну інструкцію по заміні антифризу.

  • Стопоримося на оглядовій ямі. Підкладаємо під задні колеса противідкатні черевики. Замість цього можна включити гальмо стоянки.
  • Піднімаємо праве переднє колесо і знімаємо його. Додатково демонтуємо захисний кожух в колісній арці.
  • Відкриваємо капот і від'єднуємо від АКБ мінусовій дріт.
  • Послаблюємо хомут на гофрі повітровода, в місці приєднання до дросельної заслінки. Попутно від'єднуємо датчик температури повітря і шланг продувки картера.

Послаблюємо хомут

  • Знімаємо блок повітропідготовки. Тримається на 3 болтах з головкою на 10.

Знімаємо блок повітропідготовки

  • Від'єднуємо декоративну накладку над бампером, яку називають «посмішкою». Накладка фіксується 4-ма болтами зверху. Додатково передбачені бічні фіксатори, які необхідно відлуснути, приклавши силу. Від'єднавши посмішку ще необхідно відключити дротові колодки від поворотників.

Від'єднуємо декоративну накладку

Знімаємо праву фару

  • Від'єднуємо праву блок-фару. Тримається на 3 болтах. Додатково відключаємо дротові колодки.

Від'єднуємо праву блок-фару

Зверніть увагу, права фара і декоративна накладка знімаються для того, щоб збільшити вільне місце, а також запобігти механічному пошкодженню даних елементів.

Знімаємо трубку

  • Відсуваємо розширювальні бачки гідропідсилювача і охолоджуючої рідини.

Відсуваємо розширювальні бачки

  • Відкручуємо верхню зовнішню кришку ГРМ. Тримається на 4 болтиках.

Відкручуємо кришку ГРМ

Знімаємо термозахист

Від'єднуємо трубку від ДАД

Від'єднуємо роз'єм РХХ

Від'єднуємо роз'єм ДПДЗ

  • Викручуємо свічки запалювання, попередньо знявши запальники високовольтних дротів.

Викручуємо свічки

  • Встановлюємо поршень останнього циліндра в положення ВМТ.

Встановлюємо положення ВМТ

Від'єднуємо шланги

  • Звільняємо трос дросельної заслінки.

Звільняємо трос

  • Від'єднуємо дротову колодку трамблера.

Від'єднуємо дротову колодку трамблера

  • Знімаємо трамблер. Тримається на 2 болтах.
  • Знімаємо випускний колектор. Попередньо слід від'єднати кисневий датчик. Кріплення випускного колектора має властивість сильно прикипати. Тому спочатку слід щедро залити кріплення проникаючим мастилом WD-40. А при установці випускного колектора назад слід обробити кріплення графітовим змащуванням, яке не боїться високих температур.

Знімаємо випускний колектор

  • Знімаємо шланг вакуумного підсилювача.

Знімаємо шланг вакуумного підсилювача

  • Знімаємо дротову колодку датчика EGR.

Знімаємо дротову колодку датчика EGR

  • Від'єднуємо дроти від форсунок.

Від'єднуємо дроти від форсунок

  • Від'єднуємо дроти від температурних датчиків.

Від'єднуємо дроти від температурних датчиків

  • Від'єднуємо патрубок абсорбера.

Від'єднуємо патрубок абсорбера

  • Знімаємо з ДЗ шланги підігріву.
  • Відкручуємо шків ГРМ.

Відкручуємо шків ГРМ

  • Знімаємо задню кришку ГРМ. Тримається на 2 болтах.

Знімаємо задню кришку ГРМ

  • Від'єднуємо клапанну кришку. Зверніть увагу на прокладку клапанної кришки. Повторно використовувати даний ущільнювач не радиться.

Від'єднуємо клапанну кришку

  • Від'єднуємо від ГБЦ патрубки охолоджуючої рідини від радіатора та на піч.

Від'єднуємо від ГБЦ патрубки

  • Відкручуємо болти ГБЦ (8 шт).
  • Демонтуємо ГБЦ. При від'єднанні головки потрібно буде ще відключити роз'єм датчика детонації, він розташований з боку впускного колектора, куди не підлізти, коли ГБЦ стоїть на місці.

Ось додатковий відеоролик, який стосується конкретно демонтажу головки блоку циліндрів для Daewoo Matiz:

  • Прибираємо стару прокладку ГБЦ.

Прибираємо стару прокладку ГБЦ

  • Зачищаємо фланці на блоці циліндрів і ГБЦ.
  • Ставимо нову прокладку.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Матеріали та інструмент

  1. Ключі і викрутки
  2. Домкрат + упор   
  3. Проникаюче мастило WD-40
  4. Нове моторне мастило + новий фільтр
  5. Новий антифриз

Необхідна буде і нова прокладка ГБЦ. Артикульний номер прокладки головки блоку циліндрів Деу Матіз з двигуном 0,8 (л): GM-94580082.

Фахівці радять не економити на прокладці ГБЦ. Найдешевше китайська штампування, яке є грубим і дубовим, не проходить і 30 000 (км), тоді як оригінал має термін служби 50 000 – 70 000 (км).

Додаткова інформація

Фланцеві поверхні блоку циліндрів і ГБЦ вкрай бажано перевірити на відповідність еталону. Фланці повинні бути ідеально рівними. Не допускається наявності якихось подряпин, вибоїн або раковин. Досвідчені майстри полірують фланцеві поверхні до дзеркального блиску.

Демонтаж ГБЦ є прекрасною можливістю для проведення великої кількості супутніх робіт. Це і заміна поршневих кілець, і чищення поршнів від нагару, і заміна сальника розподільного валу. Додатково можна обслужити по повній програмі і клапанний вузол.

Як правило, прокладка ГБЦ прогорає раптово. Якщо водій помітив, що з вихлопної труби валить білий дим, двигун потрібно зупинити якомога швидше. Машину з пробитою прокладкою ГБЦ можна транспортувати до найближчої майстерні чи на евакуаторі, або за допомогою гнучкого зачеплення, накатом.

Досвідчені водії намагаються як можна частіше звертати увагу на рівень антифризу в розширювальному бачку. Якщо двигун почав під'їдати антифриз, це буде відразу помітно за рівнем охолоджуючої рідини.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Білий дим з глушника Деу Матіз, заміна прокладки ГБЦ"

Відгуки: 0




» Всі новини

.